درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 آبان 1397 - 12:32
روابط عمومی بانک رفاه
برای شفافیت باید حقایق و واقعیت ها توسط روابط عمومی منعکس شود. برای این منظور روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند. در غیر این صورت ممکن است برای مشتریان انتظاراتی به وجود آید که از توان سازمان خارج باشد.
  

مسئولیت های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
بانک رفاه کارگران همواره نقش موثر و فعالی در ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته و در ارتقای جایگاه اجتماعی بانک نزد افکار عمومی جامعه بسیار موفق عمل نموده است . کمک به مراکز پژوهشی و دانشگاهی، مساعدت با انجمن های خیریه و عام المنفعه و ارائه خدمات و امکانات بانک به اقشار مختلف جامعه اعم از فرهنگیان ، پرستاران و . . . بخشی از توفیقات بانک در این خصوص است و در این خصوص می توان به مواردی همچون کمک مالی جهت آستانه حضرت معصومه (س) ، اهداء البسه زمستانی به آسایشگاه خیریه کهریزک ، حمایت مالی از بازیهای زنان مسلمان ، کمک به انجمن حمایت از بیماران کلیوی ، تالاسمی و سرطانی ، تجلیل از خبرنگاران جانباز ، تجلیل از هنرمندان صنایع دستی ، حمایت از طرح پلاک دارکردن بیماران دیابتی ، حمایت از برگزیدگان جشنواره کارآفرینی دانشگاه شریف ، توزیع بسته های فرهنگی در مدارس ، اهداء تجهیزات پزشکی و توانبخشی به آسایشگاه خیریه کهریزک ، تجلیل از ائمه جماعات و . . . اشاره کرد .

منشور مسئولیت پذیری اجتماعی
نقش و تأثیرگذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دامنه عملکرد وسیع خود در حوزه های روابط کار، تعاون و تأمین اجتماعی در نظام عالی تصمیم گیری کشور از آن چنان اهمیتی برخوردار است که کارکردهای درست و برنامه ریزی شده این وزارتخانه می تواند از مهم ترین شاخص های کلیدی در حرکت به سمت توسعه کشور باشد به طوری که به جرأت می توان گفت فعالیت های پویا و سازنده این وزارتخانه و زیرمجموعه های آن می تواند علاوه بر حوزه های اقتصادی حوزه های دیگر به ویژه حوزه اجتماعی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

 

بر اساس چنین رویکردی وجایگاه و نقشی که این وزارتخانه می تواند ایفا نماید، اینجانب از ابتدای تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دقت و وسواس لازم در درجه اول عملکرد صندوق های تأمین اجتماعی، بازنشستگی، درمانی، کشاورزان، روستائیان و عشایر را مورد بررسی قرار داده ام و در درجه دوم، عملکرد فعالیت های اقتصادی این صندوق ها را در قالب شرکت های سرمایه-گذاری و غیره مد نظر داشته ام.

 

بررسی و مطالعات انجام شده در این مدت کوتاه بیان کننده این واقعیت است که حجم فعالیت های اقتصادی زیر مجموعه این صندوق ها علاوه بر این که می تواند نقشی اساسی و کلیدی در اقتصاد ملی ایفا نماید مسئولیتی بس خطیر و بزرگ است و آن هم عبارت است از حفظ، نگهداری و ارتقاء ذخایر و سرمایه های میلیون ها نفر کارمند بیمه شده، بازنشسته و مستمری بگیر که نزد ما به امانت گذاشته شده تا به هنگام سالخوردگی و بازنشستگی بتوانند از یک زندگی عزتمندانه برخوردار شوند.


از این رو اصولی را درخصوص فعالیت های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری وابسته به صندوق های یادشده تبیین و به عنوان تعهدی برای قبول مسئولیت، از همه مدیران و کارکنان می خواهم به این اصول به طور جدی پایبندی لازم را داشته باشند.


1- رئیس‌جمهور و مجلس محترم به اینجانب برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتماد کرده‌اند. من نیز خود را به ‌واسطه این اعتماد، در برابر خدا، مردم، رئیس‌جمهور محترم و مجلس پاسخ‌گو می دانم و از همه مدیران و کارکنان نیز انتظار دارم بزرگی این مسئولیت را درک کرده و بدانند که همگی باید پاسخ‌گو باشیم.


2- در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی مسئولیت اداره کلی صندوق های بیمه ای بازنشستگی و زیر مجموعه های آنها در کنار حفظ استقلال اداری، مالی، تشکیلاتی و حقوقی این صندوق ها به لحاظ پاسخگویی به مراجع قانونی به عهده اینجانب است. لذا براساس این مسئولیت قانونی و به عنوان رئیس هیات امنای صندوق ها، باحساسیت تمام مسائل این صندوق ها را دنبال خواهم کرد .


3- برای نظام مند شدن فعالیت و عملکرد شرکت ها وحرکت در راستای تحقق اهداف و مسئولیت های بر شمرده شده در حوزه اقتصاد ملی و تأمین منافع شرکای اجتماعی و ذینفعان به عنوان صاحبان اصلی این صندوق ها، این نکات بایستی در دو محور شفافیت و مسئولیت پذیری اجتماعی مورد توجه و راهنمای عمل قرار گیرد. همچنین تأکید می نماید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مجموعه صندوق های بیمه ای وابسته به این وزارتخانه صاحبان مجامع و نمایندگان میلیون ها نفر از کارمندان، کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران در صندوق ها هستند و نظارت و پاسخگویی و کنترل در پاسداری از این منابع از رسالت-های اصلی آنان است. لذا برای تحقق اهداف مشخص شده و ارتقاء ایفای نقش دراقتصاد ملی و تامین منافع حقیقی مردم به عنوان صاحبان اصلی و واقعی صندوق ها، ضرورت دارد نکات زیر مورد عمل قرارگیرد:


3-1- عضویت (موظف یا غیر موظف) هر فرد در هیئت مدیره بیش از یک شرکت ممنوع است. در صورتی که در موارد نادر، و به دلیل تخصص ویژه و منحصر به ‌فرد بودن فردی، ضرورتی برای عضویت ایشان در هیئت مدیره دو شرکت وجود داشته باشد، تصمیم‌گیری درخصوص آن بر عهده مدیران عامل محترم شرکت های سرمایه گذاری و صندوق ها است . بر این اساس انتظار می‌رود افرادی که در بیش از یک هیئت مدیره عضو هستند در هیئت مدیره یک شرکت باقی مانده و درمورد دیگر از مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری استعلام نمایند .


3-2- به عنوان وظیفه‌ای دینی، اخلاقی و قانونی، هر گونه عضویت در هیئت مدیره‌ها مبتنی بر آشنایی و ملاک‌های خانوادگی، و سایر معیارهای غیرتخصصی و ناکارآمد ودوستی های سیاسی، نباید صورت گیرد. همچنین اعضای هیئت مدیره یک شرکت نباید دارای خویشاوندی سببی یا نسبی درجه اول یا دوم باشند.


3-3- لازم است هزینه‌های تشریفاتی شرکت‌ها با جدیت تمام کنترل شود. فرهنگ صرفه جویی و قناعت باید بر این گونه امور شرکت‌ها حاکم شود. شنیده ام برای یک مهمانی سیصد و پنجاه میلیون تومان هزینه شده است یا هزینه آگهی تبریک از جیب بازنشستگان پرداخت شده است و عجولانه در یک جلسه بدون طی تشریفات قانونی و بررسی های کارشناسی بخش اعظمی از دارایی های کارگران را که حاصل دست رنج سالیانی دراز بوده است را به فروش رسانده بودند و جالب اینکه معلوم نبود ای دستور را چه کسی صادر کرده است. ذکر این گونه موارد که به زیان بازنشستگان و مستمری بگیران بوده است موجب مطول شدن نامه خواهد شد. بنابراین، ضوابط مربوط به این گونه هزینه ها نیز در آیین نامه شرکت های سرمایه گذاری مشخص خواهد شد.


3-4- لازم است راهیابی افراد به هیئت مدیره همه شرکت‌ها تحت قاعده مشخص و روشنی درآید. افراد متخصص و کسانی که ویژگی‌های تعریف شده را داشته باشند حتماً در هیئت مدیره‌ها باقی بمانند و دیگران با اعضای جدید دارای ویژگی‌های تعریف شده جایگزین شوند.


3-5- هیئت امنا مخالف پرداخت حقوق مناسب مطابق قانون و عرف به افراد متخصص که قادرند تصمیمات مناسب را بگیرند و پایداری و سودآوری شرکت‌ها را تضمین کنند و عملکرد شرکت ها را متحول سازند نیست. البته مدیران متعهد و توانمند، باید با آسودگی ‌خاطر به انجام وظائف ومسئولیت های خود بپردازند اما هر گوه ریخت‌ و پاش و گشاده‌دستی در پرداخت حقق، پاداش‌ و مزایای غیرمعمول به مدیران، قابل مواخذه است. در واقع لازم است بین حقوق اعضای هیئت مدیره و سودآوری شرکت ها رابطه منطقی برقرار شود. بر این اساس،" آیین نامه سلامت هزینه‌ها " تنظیم و به تصویب هیئت امنا خواهد رسید که در آن دامنه پرداخت ها با سوددهی شرکت ها متناسب خواهد شد.


3-6- هیئت مدیره‌ها موظف هستند برنامه شرکت‌ها را به سمتی هدایت کنند که مدیریت علمی در شرکت‌ها گسترش یابد و راه تعامل متخصصان و عالمان کشور با شرکت‌ها گشوده شود. آنان موظف‌اند افراد متفکر و نخبگان جوان را در کنار صندوق‌ها به‌کار گیرند و ایده‌های نوآورانه، خلاق و راهگشای آنان را در مدیریت شرکت‌ها جاری سازند. در ضمن، در انتخاب افراد باید تخصص، پاکدستی، دلسوزی و عدم اعمال گرایش های سیاسی در محیط شرکت لحاظ شود.

 

 بر این اساس لازم است هر شرکت ضمن راه اندازی نظام پیشنهادات در داخل، کمیته فکری‌ و مشورتی ای متشکل از حداقل دو نفر از کارکنان توانمند و نوآور به انتخاب مدیران عملیاتی و یک نفر از اعضای هیئت مدیره به انتخاب هیئت مدیره و دو نفر صاحب نظر از خارج از شرکت را تشکیل داده و فرایندها، فعالیت‌ها و عملکردهای کنونی را ارزیابی و راهکارهای بهبود آن را به هیئت مدیره ارائه کنند. این کمیته در صورت نیاز می تواند به طور مستمر فرایند پایش فعالیت شرکت را دنبال کند و به عنوان بازوی فکری و مشورتی هیئت مدیره عمل کند.
3-7- شفافیت اطلاعات می تواند با ایجاد نظارت عمومی، زمینه های بهبود کارایی عملکرد بوده و مانعی بر سر راه سوء استفاده های احتمالی گروه های سیاسی از منابع قابل توجه این صندوق ها باشد. همچنین باور به پاسخگویی به ذی نفعان در دولت یازدهم و انتشار اطلاعات کافی در خصوص وضعیت این صندوق ها حق مسلم ذی نفعان است. از اینرو شرکت های وابسته به صندوق های بیمه های اجتماعی می بایست شفافیت در مقابل ذی نفعان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در این زمینه به موارد زیر توجه کنند:


3-8- انتشار و روزآمدسازی اطلاعات مربوط به انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت ها همراه با سوابق تحصیلی و تخصصی آنها از دیگر فرآیندهایی است که می تواند زمینه ساز نظارت بیشتر ذی نفعان را بر عملکرد بهتر این صندوق ها فراهم سازد.


3-9- لازم است به طور ادواری گزارش عملکرد شرکت‌ها و صندوق‌ها با شفافیت تمام منتشر شود تا صاحبان صندوق‌ها، صاحبان سهام، و سایر ذی‌حقان از وضعیت آن‌ اطلاع شفاف داشته باشند و همچنین گزارش های ادواری تهیه و منتشر شود.


3-10- از اعضای هیئت مدیره‌ها و مدیران شرکت‌ها انتظار می‌رود برنامه‌های دقیق برای اجتناب از روزمرگی داشته باشند، شایسته‌سالارانه عمل کنند، و سیاست‌هایی را تنظیم کنند که سودآوری شرکت‌ها را تضمین نمایند. بر این اساس، مدیران عامل تمام شرکت ها موظفند تا پیش از پایان سال ۱۳۹۲ برنامه های خود را برای سال ۱۳۹۳ تدوین نمایند.


3-11- هیئت مدیره‌ها موظف‌اند آیین‌نامه «نظام راهبری شرکتی» را برای شرکت خود تدوین کرده و ضمن انتشار برای کارکنان، نسخه ای از آن را نیز همراه با برنامه سال ۱۳۹۳ شرکت برای مراجع بالاتر ارسال کنند. در این آیین نامه لازم است فرایندها، قواعد، سیاستها، قوانین و نهادهایی که روش شرکت از نظر اداره، راهبری و یا کنترل را تعیین می کنند به طور شفاف تعریف شوند؛ به گونه‌ای که روابط بین " ذینفعان" و هدفهایی که براساس آنها شرکت اداره میشود به صورت روشن مشخص شده باشد.


بنابر این مدیران صندوق ها در ساختار تشکیلاتی خودکارگروهی را طراحی کنند که وظیفه آن مطالعه بسترهای ارتقای سلامت مالی در واحدهای کسب و کار و شناسایی گلوگاه های فساد باشد تا نتیجه این مطالعات در ارتقای سلامت مالی و حذف گلوگاه های فساد به کارگرفته شود.


4- بار دیگرتاکید می نماید سرمایه های این صندوق ها چیزی جزحقوق بازنشستگان‌، مستمری بگیران و میلیون ها انسان شریف از قشر های آسیب پذیر نیست و در هر تصمیم باید زندگی دشوار کارگران، بازنشستگان و رنج خانواده های بی سرپرست را برسرخود احساس کنیم شود. وظیفه ای نداریم جز آنکه از درد و رنج آنان بکاهیم‌، مدیران همواره بایستی ندای وجدان خویش را بشنوند و کسانی را برمصدر امور بنشانند که این ندای وجدان را هر لحظه دردرون خویش می شنوند و به آن عمل می کنند. همکاران عزیز شما فقط مدیر بنگاه کسب و کار اقتصادی نیستید بلکه دارای مسئولیت اجتماعی فراگیر هستید و تلاش شما با حق نسل های آینده و با غم و شادی یک بازنشسته و یک مستمری بگیر که تکیه گاهی جز حقوق و دستمزد خود ندارد گره خورده است.

 

 شما مدیریت پس انداز میلیون ها نفر دستمزد بگیر را برعهده دارید و سرمایه آنها را مدیریت می کنید بنابراین در هر لحظه از کار خود و تصمیم گیری ها در مورد منابع مالی باید فقر و رنج صاحبان صندوق را بیاد آورید.


در پایان از ملت شریف ایران به ویژه شرکای اجتماعی و ذینفعان که در واقع صاحبان اصلی سرمایه های صندوق های بیمه ای و بازنشستگی هستند و در کنار آن از رسانه های جمعی می خواهم به عنوان دیده بانی امن بر مجموعه عملکردهای صندوق بیمه ای و بازنشستگی و شرکت های سرمایه گذاری به منظور اجرایی شدن مفاد این منشور از همه ظرفیت های قانونی برای نظارت استفاده و گزارشات خود را به افکار عمومی و اینجانب ارائه کنند و به همین نحو انتظار دارد از اقدامات مثبت و حرکت های سازنده به سوی اهداف و پاسداری از حقوق ذینفعان و شرکای اجتماعی حمایت نیز شود.

 

اهم اقدامات بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی
مساعدت بانک در پروژه تعمیر و بهسازی 60 باب منزل مسکونی و تعدای از ابنیه فرهنگی و آموزشی در استان های کهکیلویه و بویر احمد و خوزستان
مشارکت بانک در برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی و تجلیل از خانواده های محترم شهدای مدافع حرم
مساعدت مالی بانک در تأمین بخشی از هزینه های مرمت و بازسازی مسجد گیاهی تجریش
مشارکت با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی دوستداران و دلدادگان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در اربعین حسینی
مساعدت مالی بانک به یک نفر از مخترعین جوان کشور جهت حضور در مسابقات جهانی اختراعات کرواسی در سال 2017
مشارکت بانک در برگزاری مراسم اربعین حسینی
مساعدت مالی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
مشارکت بانک در تخصیص لوازم و تجهیزات آموزشی به اداره آموزش و پرورش منطقه بلده استان مازندران
مساعدت مالی بانک در تأمین بخشی از هزینه های جاری مدارس مستقر در منطقه قره درجزین استان همدان
مشارکت بانک در تأمین بخشی از هزینه های مالی طرح تجلیل از مادران شهدا

 

برخی فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی

ماهنامه رفاه

یکی از وظایف مهم و محوری واحد انتشارات روابط عمومی ها در عصری که پاسخگو بودن از شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد سازمانهای مختلف محسوب شده و پیوسته توسط مسولان کشور بر آن تاکید می‌شود، اطلاع‌رسانی شفاف و مستمر از طریق رسانه‌های چاپی مانند نشریه، پوستر، بروشور، بولتن و ... است. این امر در بعد برون سازمانی منجر به تسهیل امور ، اطلاع رسانی کامل از خدمات و امکانات سازمان و تحقق امر پاسخگویی خواهد بود . در بعد درون سازمانی نیز بسترهای لازم برای تنویر افکار، بر قراری ارتباط دو سویه مدیران و کارکنان، ایجاد مدیریت مشارکتی، جلوگیری از بروز شایعات، ایجاد همدلی و... را فراهم می آورد.


دایره انتشارات روابط عمومی بانک رفاه نیز با محور قرار دادن «اطلاع رسانی و پاسخگویی»، اقدام به انجام امور مربوطه نموده است.


پوستر و بروشور
نمونه آرم و لوگوی بانک
پایگاه های مرتبط
تقویم دیجیتالی بانک رفاه

 

نظر مدیرعامل بانک در باره روابط عمومی
 روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند.


برای شفافیت باید حقایق و واقعیت ها توسط روابط عمومی منعکس شود. برای این منظور روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند. در غیر این صورت ممکن است برای مشتریان انتظاراتی به وجود آید که از توان سازمان خارج باشد. بنابراین روابط عمومی باید با آگاهی از وظایف خود، شفافیت، اطلاع رسانی و اطلاع یابی دقیق را در دستور کار خود قرار دهد.


بانک به دنبال معرفی شفاف خود به مشتریان است. حداقل انتظار این است که خدمات و توانمندی های بانک به نحو شایسته ای به ذی نفعان معرفی شود. روابط عمومی در این زمینه لازم است با بهره مندی از ابزارهای نوین اطلاع رسانی نقش تاثیر گذاری ایفا کند.


حوزه روابط عمومی دارای نقش اثرگذار در فعالیت های درون و برون سازمانی است. نقش هایی که با ایفای درست و به موقع آن می تواند از کیان سازمان و جایگاه آن نزد افکار عمومی دفاع و محافظت کند.


 نظام بانکی هم اکنون در اقتصاد ایران نقش تأثیر گذاری ایفا می کند و منشأ خدمات بسیار زیادی در سطح جامعه است. روابط عمومی باید به نحو بسیار مطلوبی این خدمات را برای تمامی آحاد جامعه تشریح کند و تصویر مطلوبی در افکار عمومی از نظام بانکی خلق و حک کند.


حوزه روابط عمومی باید به صورت هوشمند و چابک با اصحاب رسانه، ذی نفعان، شبکه های مجازی و تمامی مجاری ارتباطی جامعه تعامل نزدیک و هدفمند داشته باشد و از این طریق بانک را به خوبی در جامعه معرفی و تصویر مطلوبی از آن خلق کند.

 

بهره مندی از ابزارهای نوین و فناوری اطلاعات ویژه حوزه های IT و فناوری اطلاعات نیست، روابط عمومی ها نیز برای اثربخشی فعالیت های خود باید از این ابزارها به نحو مطلوب استفاده کنند.


 مهمترین مسئولیت روابط عمومی افزایش اعتبار، مقبولیت و شهرت سازمان نزد افکار عمومی است.


مهمترین نقش آن به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان، مشتریان ، ذینفعان، سهامداران و کارکنان است و می تواند در راستای تنویر افکار عمومی گام های موثری بردارد.

 

معرفی مدیر روابط عمومی

کورش سعیدی

 دارای دکترای مدیریت رسانه

سوابق قبلی:  مدیر شعب منطقه یک تهران، مدیر شعب استان اردبیل و معاون مدیریت شعب استان‌های قزوین و مازندران بانک رفاه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد