درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 11:04   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35607صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 27 آبان 1397 - 21:16
رسانه ها از ماموریت اصلی خودشان دور شدند
مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه،گفت: رسانهها از ماموریت اصلی خودشان دور شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه،گفت: رسانهها از ماموریت اصلی خودشان دور شدند.‌

سینا قربانی آملی در گفتگو با کاسپین24 با اشاره بر افزایش قارچ گونه رسانه ها در استان مازندران،اظهار داشت: بی تردید،ارتقای فضای مطلوب برای آزادی بیان،آزادی رسانه ها،روزنامه نگاری آزاد،حق دسترسی آزاد به اطلاعات،برخورداری همگان از تکنولوژی های نوین اطلاعات و ارتباطات از‌ راهکارهای مهم در تحقق توسعه هر جامعه ای است.


مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه،تصریح کرد:اما روندی که هم اکنون وزارت ارشاد در موضوع صدور مجوزهای رسانه پیش گرفته است، یک معضل جدی و خطرناک را ایجاد کرده و رسانه ها را از مهمترین هدف خود یعنی شکل دهی افکار عمومی و تبیین اندیشه های ملی و مذهبی دور کرده است.


وی با بیان اینکه مسئولین وزارت ارشاد بر این باورند که هر چه قدر تعداد رسانه ها بیشتر باشد،آزادی بیان نیز بیشتر خواهد شد،خاطرنشان کرد:مدیران ارشد وزارت ارشاد معتقدند با افزایش رسانه ها در این رقابت رسانه های غیر متخصص در نبرد با حرفه ای ها حذف می شوند.


این فعال رسانه ای مازندران افزود:اما باور عمیق بنده بر این است که این موضوع فقط یک روی سکه است که وزارت ارشاد آن را دید و روی دیگر سکه که عمیق تر می باشد،این است که نبود بسترهای فرهنگی مناسب و نداشتن سواد رسانه ای مخاطبان در کشور دقیقا اثر عکس بر روی این تاکتیک خواهد گذاشت و با افزایش بی ضابطه رسانه ها،افکار عمومی به شدت گمراه می شود و منابع اصلی خود را شبکه های خارج از کشور قرار می دهد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی