درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 16:28   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35607صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 27 آبان 1397 - 21:16
رسانه ها از ماموریت اصلی خودشان دور شدند
مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه،گفت: رسانهها از ماموریت اصلی خودشان دور شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه،گفت: رسانهها از ماموریت اصلی خودشان دور شدند.‌

سینا قربانی آملی در گفتگو با کاسپین24 با اشاره بر افزایش قارچ گونه رسانه ها در استان مازندران،اظهار داشت: بی تردید،ارتقای فضای مطلوب برای آزادی بیان،آزادی رسانه ها،روزنامه نگاری آزاد،حق دسترسی آزاد به اطلاعات،برخورداری همگان از تکنولوژی های نوین اطلاعات و ارتباطات از‌ راهکارهای مهم در تحقق توسعه هر جامعه ای است.


مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه،تصریح کرد:اما روندی که هم اکنون وزارت ارشاد در موضوع صدور مجوزهای رسانه پیش گرفته است، یک معضل جدی و خطرناک را ایجاد کرده و رسانه ها را از مهمترین هدف خود یعنی شکل دهی افکار عمومی و تبیین اندیشه های ملی و مذهبی دور کرده است.


وی با بیان اینکه مسئولین وزارت ارشاد بر این باورند که هر چه قدر تعداد رسانه ها بیشتر باشد،آزادی بیان نیز بیشتر خواهد شد،خاطرنشان کرد:مدیران ارشد وزارت ارشاد معتقدند با افزایش رسانه ها در این رقابت رسانه های غیر متخصص در نبرد با حرفه ای ها حذف می شوند.


این فعال رسانه ای مازندران افزود:اما باور عمیق بنده بر این است که این موضوع فقط یک روی سکه است که وزارت ارشاد آن را دید و روی دیگر سکه که عمیق تر می باشد،این است که نبود بسترهای فرهنگی مناسب و نداشتن سواد رسانه ای مخاطبان در کشور دقیقا اثر عکس بر روی این تاکتیک خواهد گذاشت و با افزایش بی ضابطه رسانه ها،افکار عمومی به شدت گمراه می شود و منابع اصلی خود را شبکه های خارج از کشور قرار می دهد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود