درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:34   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35585صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 26 آبان 1397 - 12:22
مدیر روابط عمومی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان: ابزار سنتی در روابط عمومی فعلی جوابگوی امور نیست
مدیر روابط عمومی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان با بیان اینکه ابزار سنتی در روابط عمومی فعلی جوابگوی امور نیست گفت: پیشرفت فناوری های نوین ارتباطی در عصر کنونی ایجاب می کند روابط عمومی ها نیز یک دوره ی گذر از سنت به مدرنیته داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان با بیان اینکه ابزار سنتی در روابط عمومی فعلی جوابگوی امور نیست گفت: پیشرفت فناوری های نوین ارتباطی در عصر کنونی ایجاب می کند روابط عمومی ها نیز یک دوره ی گذر از سنت به مدرنیته داشته باشند.
 
 مجید فتاح زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، گفت: در دنیای کنونی که به عصر اطلاعات و دیجیتال معروف است نمی توان به روش گذشته به ابزارهای ارتباطی در ادارات نگریست.
 
 فتاح زاده بیان کرد: دانشگاه هایی که صرفا ماموریت آموزشی و پژوهش دارند، به دانشگاه‌های نسل اول و دوم معروفند. در حال حاضر دانشگاه های نسل سوم یا دانشگاه های کار آفرین مورد تاکید هستند. دانشگاه هایی که هدف اصلی آنها حل مشکلات صنعت ، جامعه و نیاز مندیهای آن است.
 
 وی افزود: در این دانشگاه ها باید همه پژوهش ها در جهت رفع نیازهای جامعه و صنعت برنامه ریزی شوند و صرفا هدف دانشگاه و دانشجو، خلق پایان نامه نباشد و باید یک دانشگاه بتواند پژوهش های مورد نیاز صنعت و جامعه را تعریف کند. یعنی ضمن تولید علم، به پژوهش های کاربردی نیز بپردازد.
 
 وی تصریح کرد: ماموریتی که دانشگاه های دنیا از سال ها سال پیش به آن اقدام کرده اند پژوهش برای تولید علم وهمچنین پژوهش برای تولید فناوری و تبدیل آن به کارآفرینی وثروت است .
 
 مدیر روابط عمومی‌دانشگاه شهیدمدنی‌ آذربایجان‌ با اشاره‌ به اینکه بازخورد و تاثیر گذاری روابط عمومی دیجیتال با سنتی قابل مقایسه نیست گفت: در واقع بازاریابی و روابط عمومی سنتی به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به بازاریابی آنلاین و روابط عمومی دیجیتال است.
 
 وی تفاوت چشمگیر در مدت ماندگاری تبلیغات منتشر شده در سیستم سنتی و سیستم بروز را از تفاوت‌های این دو روش برشمرد و گفت: امکان گسترش تبلیغات از طرق سنتی قابل مقایسه با امکانات اشتراک گذاری، پخش آنلاین و بازنشر آن در رسانه های دیجیتالی نیست.
 
 فتاح زاده از دیگر تفاوت ها در امکان بررسی و تحلیل بازخورد تبلیغات و ارتباط با مشتری را بیان کرد و افزود: در زمانی که تبلیغات به صورت سنتی و از طریق روزنامه ها منتشر می شد، ما امکانات بسیار کمی برای رصد و تحلیل میزان بازدید و بازخورد تبلیغات داشتیم، در حالی که در روابط عمومی دیجیتال ابزارهای بسیار مدرنی برای بررسی تاثیر گذاری تبلیغات وجود دارد و ما براحتی از تعداد بازدید، میزان تاثیرگذاری و اشتراک گذاری آن با خبر می شویم.
 
 وی در رابطه با جذب مشتری در روابط عمومی مدرن گفت: در روابط عمومی دیجیتال امکان هدایت مخاطبانی که اخبار تبلیغاتی شما را در رسانه‌های آنلاین می خوانند وجود دارد . با قرار دادن چند بک لینک در متن اخبار منتشر شده ، مخاطبان می‌توانند با کلیک بر روی لینکبه وب سایت شما وارد شوند و بسرعت علاوه بر آشنایی بیشتر با کسب و کارتان ، احتمال خرید و سفارش در همان لحظه به وجود می آید .
 
 فتاح زاده در پایان بر نقش روابط عمومی های دانشگاه ها در مسیر کارآفرینی تاکید کرد و گفت: ما در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با استفاده از بسترهای دیجیتالی ارتباطات، مانند انتشار نشریه الکترونیکی حاوی مطالب خبری فرهنگی وعلمی پژوهشی باهدف ارائه دستاوروها, معرفی پتانسیل اساتید فعال در حوزه ارتباط باصنعت و کارآفرینی و همچنین دانشجویان نخبه و پرتلاش با ابزارهایی مانند تهیه نشریه های ماهانه الکترونیکی، تهیه پادکست ها و برنامه های رادیویی تحت عنوان رادیو دانشگاه، ایجاد تحولات رسانه ای در بستر وبسایت و ... به شکل مصاحبه های صوتی و تصویری و عکس و... سعی در تحقق امر روابط عمومی دانشگاه کارآفرین و حرکت به سوی روابط عمومی مدرن داریم.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی