درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35570صفحه نخست » جمعه، 25 آبان 1397 - 20:15
اتهام جنجالی تازه علیه فیس‌بوک: "خفه کردن صدای مخالفان"
فیس‌بوک با جنجالی تازه روبرو شده است. نیویورک تایمز گزارش داده فیس بوک با استخدام یک شرکت مطبوعاتی در پی تخریب چهره منتقدان خود بوده است. زاکربرگ این موضوع را تأیید کرده اما گفته از آن بی‌خبر بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک با جنجالی تازه روبرو شده است. نیویورک تایمز گزارش داده فیس بوک با استخدام یک شرکت مطبوعاتی در پی تخریب چهره منتقدان خود بوده است. زاکربرگ این موضوع را تأیید کرده اما گفته از آن بی‌خبر بوده است.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده فیس‌بوک به یک شرکت مشاوره‌ای پول پرداخت کرده تا چهره منتقدان این کمپانی را تخریب کند. فیس‌بوک در واکنش به این گزارش‌ها همکاری با شرکت مطبوعاتی "دیفاینرز" مستقر در آرلینگتون در ایالت ویرجینیای آمریکا را تأیید کرده است.

فیس‌بوک اذعان داشته که این شرکت مطبوعاتی خبرنگاران را تشویق کرده تا در مورد منابع مالی سازمان "رهایی از فیس‌بوک" (Freedom from Facebook) تحقیق کنند. این سازمان در اصل کارزاری است که با هدف پایان دادن به سلطه فیس‌بوک و مهار خطری به راه افتاده که به گفته دست‌اندرکاران این کارزار "زندگی انسان‌ها و دموکراسی" را در جهان تهدید می‌کند.

کمپانی فیس‌بوک گفته به همکاری خود با این شرکت مشاوره مطبوعاتی پایان داده است.

مارک زاکربرگ در یک کنفرانس تلفنی به خبرنگاران گفته از همکاری فیس‌بوک با این شرکت مشاوره اطلاعی نداشته و از طریق رسانه‌ها از این موضوع باخبر شده است.

مؤسس فیس‌بوک عنوان کرده "یکی از کارمندان تیم ارتباطات فیس‌بوک این شرکت را برای همکاری استخدام کرده است." او در توجیه بی‌خبری خود از این موضوع اظهار داشته در شرکت‌های بزرگی نظیر فیس‌بوک همواره پیش‌می‌آید که کارمندان عملی را انجام دهند که مدیر از آن خبر نداشته باشد.

به گفته زاکربرگ، شریل سندبرگ مدیر ارشد فیس‌بوک نیز از این موضوع اطلاعی نداشته است. زاکربرگ اطمینان داده فیس‌بوک همکاری‌های خود با همه شرکت‌ها و آژانس‌های مشاوره مطبوعاتی را بازبینی خواهد کرد تا از موارد مشابه احتمالی دیگر جلوگیری کند.

زاکربرگ به خبرنگاران گفت، حتی اگر شرکت‌های دیگر متوسل به چنین روش‌هایی شوند، "او قصد ندارد فیس‌بوک را اینگونه اداره کند."

واکنش بنیاد سوروس
طبق گزارش‌ها شرکت دیفاینرز در تحقیقات خود دریافته بوده که جورج سوروس، میلیاردر آمریکایی از جمله حامیان مالی کارزار رهایی از فیس‌بوک بوده است. بنیاد جامعه باز که به نام بنیاد سوروس شهرت دارد به شدت از این اقدام فیس‌بوک انتقاد کرده است. پاتریک گاسپارد، رییس این بنیاد در نامه‌ای سرگشاده به سندبرگ نوشته: «روش‌های شما نابودکننده ارزش‌هایی است که دموکراسی ما بر آنها بنا شده‌اند.»

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد