درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 23:00   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت

  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت


ادامه ادامه مطلب دو

سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده

  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده


ادامه ادامه مطلب سه

درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم

  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شاهکار روابط عمومی‌ پپسی در سال ۲۰۰۰
  جلسه آموزشی «ارتباط مؤثر با رسانه‌ها» در بنیاد شهید برگزار شد
  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده
  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم
  سال 2040 در بریتانیا کشاورزی توسط رباتها انجام خواهد شد
  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت
  آیا "بیت‌کوین" و یا پول‌های دیجیتالی، دلار را از اریکه رهبری نظام پولی جهان پائین خواهند کشید؟
  با پول‌هایمان چه کنیم؟
  بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است
  مشاور روابط عمومی انجمن صنایع خوراک دام ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35565صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 آبان 1397 - 19:30
تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست
شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تأثیرگذار روابط عمومی تأکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تأثیرگذار روابط عمومی تأکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.

به گزارش شارا، مجتبی فرهمند در این دیدار خاطرنشان کرد تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست و این کار نیازمند یک چارت تشکیلاتی بزرگ، وسیع و جامعی هست که شهر یزد به شدت به آن نیاز دارد.

شهردار منتخب یزد با بر شمردن تأثیرات روابط عمومی درخصوص اهمیت و نقش اثرگذار آن سخن گفت و یادآور شد که باید مدیریت ارتباطات را به دو بخش روابط عمومی و اموربین الملل تقسیم کرد و در این راستا برندسازی نمود و برای دستیابی به آن اتاق فکر رسانه ای و قوی تشکیل داد.

فرهمند همچنین در این زمینه خواستار آن شد که برنامه و طرحی نوشته شود که نگاه به روابط عمومی چگونه باید باشد و پیش نیاز آن چه می تواند باشد تا اهداف مطرح شده محقق شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی برای ما بسیار مهم است و اولین دیدار تشکیلاتی شهردار جدید با این حوزه انجام شده گفت: روابط عمومی باید ابزاری برای معرفی یزد در دنیا شود.

دومین منتخب شورای پنجم یزد علاوه براین یادآور شد که هر چه برای روابط عمومی و اموربین الملل هزینه شود، سود است.

مجتبی فرهمند همچنین برای یزد جایگاه ویژه ای قائل شد و با اشاره به اینکه در دنیا تعداد ۲۳ یا ۲۴ شهر مانند یزد هستند گفت: تفاوت شهر یزد با سایر شهرهای ایران این است که می تواند در مجامع بین المللی نقش پررنگی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم


  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است


  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند


  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود


  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم


  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال


  چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟


  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی