درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:08   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35565صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 آبان 1397 - 19:30
تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست
شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تأثیرگذار روابط عمومی تأکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تأثیرگذار روابط عمومی تأکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.

به گزارش شارا، مجتبی فرهمند در این دیدار خاطرنشان کرد تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست و این کار نیازمند یک چارت تشکیلاتی بزرگ، وسیع و جامعی هست که شهر یزد به شدت به آن نیاز دارد.

شهردار منتخب یزد با بر شمردن تأثیرات روابط عمومی درخصوص اهمیت و نقش اثرگذار آن سخن گفت و یادآور شد که باید مدیریت ارتباطات را به دو بخش روابط عمومی و اموربین الملل تقسیم کرد و در این راستا برندسازی نمود و برای دستیابی به آن اتاق فکر رسانه ای و قوی تشکیل داد.

فرهمند همچنین در این زمینه خواستار آن شد که برنامه و طرحی نوشته شود که نگاه به روابط عمومی چگونه باید باشد و پیش نیاز آن چه می تواند باشد تا اهداف مطرح شده محقق شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی برای ما بسیار مهم است و اولین دیدار تشکیلاتی شهردار جدید با این حوزه انجام شده گفت: روابط عمومی باید ابزاری برای معرفی یزد در دنیا شود.

دومین منتخب شورای پنجم یزد علاوه براین یادآور شد که هر چه برای روابط عمومی و اموربین الملل هزینه شود، سود است.

مجتبی فرهمند همچنین برای یزد جایگاه ویژه ای قائل شد و با اشاره به اینکه در دنیا تعداد ۲۳ یا ۲۴ شهر مانند یزد هستند گفت: تفاوت شهر یزد با سایر شهرهای ایران این است که می تواند در مجامع بین المللی نقش پررنگی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  به زودی روابط عمومی هیئت فوتبال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی