درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 08:32   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35562صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 24 آبان 1397 - 14:44
جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر
احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که اکثر اوقات روز را مقابل کامپیوتر سپری کرده و یا به صفحه نمایش تلفن هوشمند نگاه می کنید. نظرسنجی سال 2016 نشان داد که بزرگسالان به طور معمول حدود 9 ساعت از روز را به این کار مشغول می باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که اکثر اوقات روز را مقابل کامپیوتر سپری کرده و یا به صفحه نمایش تلفن هوشمند نگاه می کنید. نظرسنجی سال 2016 نشان داد که بزرگسالان به طور معمول حدود 9 ساعت از روز را به این کار مشغول می باشند.

 

این بیش از نیمی از ساعات بیداری می باشد. مسلما کار با کامپیوتر و یا خیره شدن به صفحه گوشی، سبب خستگی چشم ها می شود. خوشبختانه راه هایی برای جلوگیری از وارد شدن فشار بیش از حد به چشم ها وجود دارد.


یکی از دلایل خستگی چشم ها این است که معمولا در هنگام نگاه کردن به صفحه نمایش، کمتر پلک می زنیم. پلک نزدن سبب خشک شدن چشم می شود.


با اینکه مطالعه طولانی در طی روز نیز چشم ها را خسته می کند، اما مطالعه کتاب با مطالعه نوشته های روی صفحه مانیتور تفاوت دارد. زیرا حروف در صفحه نمایش به اندازه حروف چاپی واضح نیستند.


یکی از بهترین راهکارها برای استراحت دادن به چشم ها این است که هر 20 دقیقه یک بار، حداقل 20 ثانیه نگاه خود را بر روی شیئی دیگر که در فاصله حداقل 20 فیتی شما وجود دارد متمرکز کنید. اگر از عارضه خشکی چشم رنج می برید، استفاده از قطره اشک را فراموش نکنید.


توصیه بعدی، کاهش میزان درخشان بودن صفحه نمایش کامپیوتر یا تلفن به حد مناسب می باشد. استفاده از محافظ صفحه نمایش نیز مفید می باشد.


اگر مقدور است، لپ تاپ یا تبلت خود را با e-reader تعویض کنید. صفحه های E ink مانند Kindle آمازون، شبیه صفحه کاغذ می باشند و سبب خستگی کمتر چشم ها می شوند.


توصیه مهم دیگر رعایت فاصله مناسب با مونیتور می باشد. فاصله مناسب بین 20 تا 28 اینچ می باشد. اگر در خواندن حروف از این فاصله مشکل دارید، به جای نزدیک تر شدن به صفحه مانیتور، فونت حروف را درشت تر کنید.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی