درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 02:46   

مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد

  مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد


ادامه ادامه مطلب یک

اخبار داغ از دنیای فناوری

  اخبار داغ از دنیای فناوری


ادامه ادامه مطلب دو

بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید

  بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید


ادامه ادامه مطلب سه

اعتماد به نفس یعنی همه چیز

  اعتماد به نفس یعنی همه چیز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجلیل از فارغ التحصیلان نخستین دوره بلند مدت روابط عمومی خوزستان
  بانک های ملت، صادرات، ملی، تجارت، مسکن، پاسارگاد در صدر بانک های برتر اسلامی منطقه
  جشنواره بزرگ من با طبیعتم فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی
  همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد
  راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
  محمود بهارلو مشاور و مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری بهارستان شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد
  توانمند سازی روابط عمومی ها و استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35548صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 آبان 1397 - 10:57
بررسی ارتقاء گستره فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
تمامی واحدها، مدیران و کارکنان آنها با افزایش قابلیت های مشتری گرایی، در نقش روابط عمومی سازمان عمل کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تمامی واحدها، مدیران و کارکنان آنها با افزایش قابلیت های مشتری گرایی، در نقش روابط عمومی سازمان عمل کنند.
 
 این مطلب را دکتر سالاری در نشستی با حضور تنی چند از اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره سازمان بیان داشت و افزود: امروز مردم با حجم زیادی از پیام‌های بیلبوردهای تبلیغاتی و انواع اطلاعات و آموزش ها و توصیه‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان روبه‌رو هستند، به طوری که حساسیت آنها نسبت به این شیوه های تبلیغاتی به حداقل رسیده و باید شیوه‌های نوینی برای اثربخشی فعالیت روابط عمومی سازمان ارائه و اجرا شود.
 
 رئیس سازمان با انتقاد از شیوه های سنتی ارتباط گیری با مهندسان و ضعف اعتماد مخاطبان، بهترین روش برای بهسازی این روند را پرسش از مخاطب، برای پی بردن به نیاز های وی در این زمینه دانست.
 
 در این نشست حاضران به تفصیل درباره ضرورتهای بنیادین کار روابط عمومی ابراز نظر کردند ،که از مهمترین آنها ارسال پیام های انرژی بخش برای اعضا، اطلاع رسانی جامع در زمینه‌های گوناگون برای مهندسان از طریق کانال های ارتباطی، توجه ویژه به نظرخواهی از مراجعان سازمان، ایجاد زمینه گفتگوهای بین رشته ای، ارسال پیامک به مالکان در مراحل مختلف شروع تا پایان مسیر پرونده آنان در سازمان، تهیه بروشور ها و لوح فشرده برای راهنمایی ارباب رجوع به ویژه در بعد نظارت، تقویت سایت سازمان برای معرفی توانمندی های مهندسان، معرفی عملکرد ها و فرآیندهای سازمانی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای دریافت و رسیدگی به پیشنهاد ها و شکایات مراجعان بود.
 
 در ادامه جلسه مدیر روابط عمومی سازمان درباره مهم‌ترین محورهای فعالیت در عرصه های اطلاع رسانی، تبلیغات رسانه ای و میدانی، معرفی مهندسان نمونه و نخبه و پیشکسوت و آثار ماندگار آنان، ارتباط با خانواده های مهندسان به عنوان پشتوانه های سازمان و اجرای طرح های فرهنگ سازی در میان جوانان و نوجوانان گزارشی ارائه کرد.
 
 در ادامه دکتر افشانی، استاد دانشگاه و متخصص علوم اجتماعی به عنوان مهمان جلسه با اشاره به مشکلات موجود در زمینه‌های نظارت بر ساخت و سازها و یا طرح های ترافیکی، نیاز به پژوهش علمی و میدانی با استفاده از دیدگاه های مهندسان را مبنای برنامه‌های اعتماد سازی سازمان توصیف کرد و به موازات آن کشف علل قانون گریزی در عرصه ساختمان را ضروری دانست.
 
 وی پیشگام شدن سازمان برای اعتماد سازی عمومی و رفع نقائص را ستود و آمادگی حوزه علوم اجتماعی دانشگاه را برای همکاری در جهت حل علمی این مشکل اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  آنچه باید بدانیم؟/ عوامل موثر بر موفقیت کارمندان روابط عمومی


  راهنمای گوگل ادوردز / قیمت گذاری کلمات کلیدی


  روبات‌های پیش‌خدمت، هدایت‌گران معلول


  آگهی اشتباه یک کارآموز در گوگل ۱۰ میلیون دلار خسارت زد


  سرپرست جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


  چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری