درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 05:58   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35524صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 21 آبان 1397 - 16:39
پیشنهاد ویژه معاون مطبوعاتی در دیدار با هیات رسانه‌ای تونس
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس خبرگزاری تونس (تاپ) و هیات همراه بر تعمیق روابط رسانه ای کشور به‌ویژه در حوزه آموزش خبرنگاران تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس خبرگزاری تونس (تاپ) و هیات همراه بر تعمیق روابط رسانه ای کشور به‌ویژه در حوزه آموزش خبرنگاران تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد سلطانی‌فر در این نشست که در ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار شد، پیشنهاد داد: با توجه به هزینه‌های ایجاد دفتر رسانه‌ای در هر کشور، میز مربوط به کشور تونس و کشورهای علاقمند به حضور در ایران، در خبرگزاری های رسمی کشور و یا رسانه‌های علاقمند تاسیس و متعاقبا میز جمهوری اسلامی ایران نیز در رسانه‌های رسمی کشورهای متقابل ایجاد شود تا ضمن اطلاع رسانی دقیق با بهره گیری از خبرنگاران اعزامی، خلاء اطلاع رسانی در کشورهای مختلف نیز برطرف شود و هزینه‌ها نیز به شکل قابل توجهی کاهش یابد.


وی با اشاره به سابقه تعاملات دو کشور در حوزه های سیاسی و اقتصادی و همچنین برگزاری نشست‌های مشترک اظهار کرد: خوشبختانه تغییر و تحولات ایجاد شده در تونس به کاهش روابط دو کشور منجر نشده است.


معاون مطبوعاتی ضمن ابراز تاسف از جای خالی رسانه‌های تونسی در ایران، خطاب به رئیس خبرگزاری تونس گفت: تونس همواره در بین کشورهای عربی کمترین حاشیه را برای ایران ایجاد کرده و ما از توسعه ارتباطات فرهنگی - رسانه‌ای با شما استقبال می‌کنیم.


وی همچنین ضمن ابراز تمایل به اعزام هیات‌های رسانه‌ای به تونس افزود: آمادگی پذیرش خبرنگاران تونسی در ایران را داریم ضمن آنکه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به عنوان متولی آموزش رسانه‌ای هم‌اکنون دوره‌های آموزشی را در حوزه‌های متنوع روزنامه‌نگاری در پیشرفته‌ترین شکل ممکن برگزار می‌کند.


معاون مطبوعاتی در همین رابطه با اشاره به آموزش روزنامه‌نگاری مبتنی بر وب و شبکه‌های اجتماعی با حضور استادان برجسته، از برگزاری دوره‌های «روزنامه‌نگاری پهپادی» به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین دوره‌های آموزشی این دفتر خبر داد و گفت: در این زمینه نیز آمادگی هرگونه تبادل اطلاعات و حتی اعزام استادان برجسته روزنامه‌نگاری به تونس وجود دارد.


سلطانی‌فر عرصه اطلاع‌رسانی در آینده را متعلق به رسانه‌های فضای مجازی عنوان و اظهار کرد: با توجه به این مهم، اخیرا روند ارائه مجوز در این حوزه با سهولت بیشتری انجام می‌شود.


وی در همین زمینه گزارشی از فعالیت رسانه ها، صدور مجوز و فعالیت هیات نظارت بر مطبوعات در کشورمان ارائه و به وجود 10هزار کانون آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز در ایران اشاره کرد و گفت: در حوزه رسانه‌های خارجی 170 نمایندگی از رسانه‌های معتبر خارجی با 320 خبرنگار، عکاس و دیگر عوامل خبری در ایران فعال هستند.


بنابراین گزارش، لطفی العرفاوی، رئیس خبرگزاری تونس (تاپ) نیز در این دیدار دوجانبه به تشریح افق همکاری‌های رسانه‌ای میان دو کشور پرداخت و با بیان اینکه کشور ایران چه در بخش رسانه‌های داخلی و چه رسانه‌های خارجی سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده است گفت: هدف ما از این سفر، تحکیم روابط رسانه‌ای با رسانه‌های ایران است.


وی حمایت متقابل از خبرنگاران دو کشور، گسترش تبادلات هیات‌های رسانه‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی را به‌عنوان سه خواسته خود از معاون مطوعاتی مطرح کرد و با اشاره به اینکه روابط سیاسی و اقتصادی مبتنی بر روابط فرهنگی است، افزود: حوز‌ه‌های توریسم و فرهنگ دو بخش مهمی هستند که گسترش آن‌ها دو کشور را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری