درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35523صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 21 آبان 1397 - 15:37
صد و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
صد و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد: صفحه خاکستری اخلاق در رسانه زیر ذره‌بین «مدیریت ارتباطات»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صد و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد: صفحه خاکستری اخلاق در رسانه زیر ذره‌بین «مدیریت ارتباطات»

صد و دومین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات با تمرکز بر بررسی اخلاق در رسانه از ابعاد گوناگون منتشر شد.


این ماهنامه از خردادماه 1389 بطور منظم و با موضوعات رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی منتشر می‌شود.


امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول این ماهنامه در بخشی از سرمقاله خود به مناسبت انتشار صد و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «زندگی بدون ارتباطات و ‌رسانه‌ها» چندان نیازی به برهان و پژوهش ندارد. دقت، ما را به درکی مشخص و معنادار از میزان نفوذ پیام‌های رسانه‌ای در گفتار و رفتار خود و اطرافیان‌مان می‌رساند. بعید است یوهانس گوتنبرگ، زمانی که در اوا‌سط قرن پانزدهم با اختراع دستگاه چاپ انقلابی عظیم را در صنعت نشر به وجود آورده بود، امروز را پیش‌بینی کرده باشد که در کسری از ثانیه پیام با درنوردیدن مرزهای جغرافیایی و به تعداد همۀ کسانی که امکان دسترسی به اینترنت دارند، نشر و بازنشر شود! به‌تعبیری دیگر، در جهان مک‌لوهانی امروز، سیطرۀ رسانه‌ها و پیام‌هایی که صادر می‌کنند، با بهره‌گیری از توان فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، همه‌جایی و همه‌مکانی شده و همین، نقطۀ شکل‌گیری یک پرسش اساسی است: «اخلاق، کجای کار رسانه‌‌هاست؟»


«اخلاق و رسانه» عنوان تنها پرونده این شماره است که با نگاهی به اخلاق در رسانه‌ها منتشر شده است. در زیر عناوین مطالبی که در این پرونده کار شده آورده شده است:
- اخلاق رسانه‌ای؛ تضاد غیرقابل‌حل؟ امیرعباس تقی‌پور
- چرا به مباحثِ نظری اخلاق نیازمندیم؟ در پی آن کارِ درست، علی ورامینی
- شیرزاد پیک‌حرفه، استاد فلسفۀ‌ اخلاق در گفت‌وگو با مدیریت ارتباطات؛ درست‌ترین راه؛ دشوارترین راه
- زبان، حقیقت، اخلاق و رسانه، میلاد نوری
- اخلاق و رسانه‌های مجازی جدید در گفت‌وگو با حسن نمکدوست مدیر مرکز آموزش و پژوهش همشهری
- روزنامه‌نگار باید وقف حقیقت باشد، محسن آزموده
- کامبیز نوروزی از نسبت میان رسانه، اخلاق و حقوق می‎گوید؛ اخلاق صنفی را گروه صنف باید کشف کند، علی ورامینی
- رسالت‌ها‌، وسوسه‌ها و موانع اخلاقِ روزنامه‌نگاری دیدگاه‌های جمال رحمتی، احسان بداغی، ساجده سلیمی
- رسانه‌هایی که مخاطب‌شان یارانه است، فروزان آصف نخعی
- «وظیفۀ حرفه‌ای» به‌جای «رسالت اخلاقی»، اسماعیل امینی
- مرزهای نسبی اخلاق در روزنامه‌نگاری، عفیفه عابدی
- درباره اخلاقِ روزنامه‌نگاری، مریم شبانی
- از اخلاق فردی و اجتماعی تا اخلاق حرفه‌ای، فواد صادقی
- اخلاق در فقدان مدیریت؟! علی عالی
- تقلیل مرارت بشر از پسِ تقریر حقیقت، احسان اکبرپور
- چالش روزنامه‌نگاران در عصر سلطۀ لایک‌ها، عسل عباسیان
- علیه روزنامه‌نویسى، رجعت به روزنامه‌نویسى، رضا صدیق
- ضرورتِ دستیابی به منشور اخلاقی، آزاده محمدحسین
- حکایتِ روزنامه‌نگارِ مقیم و مسافر، حمیدرضا محمدی
- همیشه راهی وجود دارد، یزدان مرادی
- بی‌اعتمادی؛ تاوان بی‌اخلاقی، امیرحسین حسینی، هوشنگ گلمکانی، در نسبت اخلاق و نقد می‌گوید؛ مکالمۀ‌ منتقد با اثر ،خالص‌ترین نوع نقد است، به قلم علی ورامینی
- اخلاقیات آزادی، فریدون مجلسی
- دکتر محمدجعفر امیرمحلاتی از نسبت فضیلت دوستی و رسانه‌ها می‌گوید؛ امر دوستی؛ مغفول رسانه‌ها نوشته میثم مسکوکی
- نسبت اخلاق اسلامی و رسانه‌های جدید در گفت‌وگو با سیدحسن اسلامی اردکانی؛ ضرورت جداسازی مسئله از شبه مسئله
- روابط‌عمومی با مهندسی تفاهم در خدمت همدلی و هم‌زبانی به قلم علی حسین غریبی


مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل صاحب‌امتیاز، امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول، سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری و سمیرا رستگارپور سردبیر این ماهنامه هستند.


روشن مهدوی، گلاره جباری، یوسف فروتن، سمیرا کیانی، الناز تقی‌پور و سید شادی حسینی، دیگر همکاران ماهنامه مدیریت ارتباطات می‌باشند.


علاقه‌مندان جهت خرید و یا دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88356436 -021 تماس حاصل فرمایند.


 

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد