درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35519صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 21 آبان 1397 - 14:50
تاکید صالحی بر نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در افزایش اعتماد اجتماعی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادهای مختلف قدرت جریان‌سازی در میان افکار عمومی دارند، گفت: روابط عمومی‌ها کارکرد و مسئولیت سنگینی دارند و مهمترین مشکل آن‌ها از لحاظ سختی کار ایجاد توازن و تعادل در حوزه‌های مختلف است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادهای مختلف قدرت جریان‌سازی در میان افکار عمومی دارند، گفت: روابط عمومی‌ها کارکرد و مسئولیت سنگینی دارند و مهمترین مشکل آن‌ها از لحاظ سختی کار ایجاد توازن و تعادل در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش شارا، سیدعباس صالحی پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی که به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ زیبا برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی‌ها یک جاده دو سویه بین انتقال افکار مسئولان به افکار عمومی و انتقال مطالبات افکار عمومی به مسئولان را دارند و مدیریت این توازن یکی از کارهای سخت آن‌ها به شمار می آید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای روابط عمومی توازن سه گانه دانش، هنر، فناوری و مهارت است. به عنوان مثال برخی حوزه ها فقط به دانش نیاز دارند و برخی به هنر و برخی دیگر هم به فناوری و مهارت نیاز دارند ولی روابط عمومی ها باید این سه حوزه را توامان با یکدیگر داشته باشند و اینکه روابط عمومی ها این مولفه های سه گانه را در سازمان اداری خود با هم پیش ببرد کار راحتی نیست.

صالحی گفت: توازن بین فضای ارتباط مسئولان با ذینفعان و مسئولان با کارکنان یکی دیگر از کارهای روابط عمومی ها است. گاهی مسئولیت درونی باعث مغفول ماندن مسئولیت بیرونی می شود و گاهی نیز موجب مغفول ماندن مسئولیت درونی. یک روابط عمومی موفق به گونه ای رفتار می کند که کارکنانش خارج از مجموعه مدافع آن ها باشند. بنابراین کارکنان باید انگیزه کافی برای انجام چنین کاری را داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تشریح وظایف سخت روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی ها در عین اینکه باید آینده نگری داشته باشند باید ناظر به وضع موجود در حرکت باشند و توازن این دو با یکدیگر باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد.

وی با اشاره به تعریف اطلاع رسانی و تبلیغات ادامه داد: روابط عمومی فقط اطلاع رسانی و یا فقط تبلیغات نیست. هر یک از این دو ویژگی های خود را دارند و توازن میان آن ها از سوی روابط عمومی ها نیز یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صالحی وظیفه توصیف گری و تغییر آفرینی را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تصریح کرد: ترکیب این دو که هم افکار عمومی را به خوبی تحلیل و توصیف کند و هم به عنوان عنصر کنشگر بر آن تاثیر بگذارد یکی دیگر از کارهای سخت روابط عمومی ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم با اشاره به اهمیت اعتماد اجتماعی به حاکمیت و دولت ادامه داد: روابط عمومی ها می توانند نقش به سزایی در افزایش اعتماد اجتماعی در جامعه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر عدم جزیره ای عمل کردن روابط عمومی ها و میدان دادن به فعالیت ها با ساز و کار فعالانه و ایجابی و موثر تاکید کرد.

صالحی با تاکید بر تجمیع ظرفیت ها و استفاده از آن ها گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و دینی دارای فرصت هایی است که می توان از این ظرفیت ها بهره برد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها خط انتقال بین دولت و افکار عمومی هستند ادامه داد: به طور کل ما در کارهای میان بخشی ضعیف هستیم و سازمان هایمان به صورت تک منظوره شکل گرفته اند بنابراین باید ارتباطات میان بخشی سازمان ها را به حداکثر برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با تاکید بر لزوم ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ستادی با عنوان جشن بهار مهربانی تشکیل داده است که همه سازمان ها می توانند با هدف هم افزایی در این ستاد مشارکت داشته باشند تا بتوانیم فضای نشاط در کشور را به حداکثر برسانیم.

در این نشست محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی، علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سیدضیا هاشمی مدیرعامل ایرنا، روغنی ها مدیرمسئول روزنامه ایران و افضلی مدیر مسئول روزنامه ایران و روسای مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

 




 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد