درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35517صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 آبان 1397 - 00:28
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان: روابط عمومی می‌توانند موجب خوش نامی سازمان شوند
سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: بی‌توجهی مدیران به روابط عمومی به این معنی است که مخاطبان سازمان خود را فراموش کرده‌اند، از طرفی ارتباط با رسانه‌ها اعم از رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری از ضروریات یک سازمان برای انعکاس فعالیت‌ها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: بی‌توجهی مدیران به روابط عمومی به این معنی است که مخاطبان سازمان خود را فراموش کرده‌اند، از طرفی ارتباط با رسانه‌ها اعم از رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری از ضروریات یک سازمان برای انعکاس فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهرام عروف‌زاد امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها و همکاری و همدلی آنان در ارتقا جایگاه و منزلت سازمان، اظهار داشت: رویکرد رسانه‌ای و شفاف بودن سیاست‌ها و خدمات سازمان از یک طرف و همکاری و همدلی رسانه‌ها و نقش سازنده آن‌ها در اقناع و تنویر افکار عمومی، باعث اعتمادسازی، توسعه و تعالی این مجموعه در نزد آحاد مردم و به خصوص دانشجویان می‌شود.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت مقوله
روابط عمومی، بیان کرد: روابط عمومی بازوهای توانمند مدیران هستند و می‌توانند موجب خوش نامی سازمان شوند، بی‌توجهی مدیران به آن‌ها به این معنی است که مخاطبان سازمان خود را فراموش کرده‌اند، از طرفی ارتباط با رسانه‌ها اعم از رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری از ضروریات یک سازمان برای انعکاس فعالیت‌ها است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت‌های بسیار ممتازی است، در منظر رهبر معظم انقلاب این دانشگاه بسیار اهمیت دارد و از جایگاه بالایی برخوردار است به همین جهت دیدار اردیبهشت ماه ایشان با دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت چرا که این دانشگاه دارای دانشجویان با استعداد و پرتوان است که باید به برنامه درسی پنهان آن‌ها توجه کرد و یکی از مواردی که می‌توان از ظرفیت آن‌ها استفاده کرده در حوزه خبرنگاری و خبرنویسی است.

وی خبرگزاری فارس را از رسانه‌های فعال و معتبر دانست که با ظرفیت خوبی در حال فعالیت است و پوشش خبری خوبی در سطح استانی و ملی دارد و تصریح کرد: به دنبال افزایش ارتباط و تعامل بیشتر با این رسانه در ابعاد مختلف خبری هستیم، می خواهیم از ظرفیت خبرگزاری فارس برای انعکاس رسالت‌ها و دستیابی به اهداف دانشگاه مهم فرهنگیان بهره ببریم.

عروف‌زاد در پایان با اشاره به یکصدمین سالگرد تاسیس تربیت معلم، گفت: تربیت معلم به تاریخ دانشگاه ما گره خورده است و در اصفهان هم برنامه‌هایی در حال تدوین است که در این زمینه می‌توان از ظرفیت‌های خبرگزاری فارس به خوبی بهره برد، ما به دنبال خلاقیت و ابتکار در خبررسانی و اطلاع رسانی هستیم.

 



 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد