درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35488صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 آبان 1397 - 16:37
سیرجان، میزبان سمینار آموزشی روابط عمومی راهبردی و ارتباطات حرفه ای
سمینار آموزشی «روابط عمومی راهبردی ، مهارتهای ارتباطی و و ارتباطات حرفه ای » در شهرداری سیرجان برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار آموزشی «روابط عمومی راهبردی ، مهارتهای ارتباطی و و ارتباطات حرفه ای » در شهرداری سیرجان برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری سیرجان،تدریس و سخنرانی این کارگاه را حمید شُکری خانقاه استاد حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی برعهده داشتند.

شکری خانقاه مولف کتاب" برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی" است و تاکنون سمینارهای زیادی در سطوح ملی و بین المللی و مراکز استان های کشور برگزار کرده است

این استاد حوزه ارتباطات در این کارگاه پیرامون نقش های روابط عمومی و ارتباطات حرفه ای در کارآمدی سازمان و سلامت اداری، مدیریت روابط اجتماعی، شاخص کارآمدی در روابط عمومی، گامهای کلیدی شاخص ها و معیارهای هوشمند سازی روابط اجتماعی سخنرانی کردند .


بررسی انواع نگرش های ارتباطی، اهمیت "اعتمادسازی"، "اخلاق حرفه ای و "تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه شهری و حرکت به سمت سازمان پویا و دانش محور” از دیگر محورهای این سمینار بود.

شکری خانقاه همچنین پیرامون اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، اصول اخلاق حرفه ای در سطح سازمان سخنرانی کردند

این سمینار آموزشی به همت شهرداری سیرجان و با حضور تمام وقت شهردار سیرجان و معاونین و شهرداران مناطق و کارکنان شهرداری ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی مدیریت روابط اجتماعی و مهارت های ارتباطی راهبردی ...
...
و این بار کارگاهی تخصصی و جذاب و انشالله اثرگذار از جنس ارتباطات حرفه ای و مهارتهای ارتباطی کلامی و غیر کلامی برای مدیران و کارشناسان شهرداری سیرجان برگزار شد ... حضور فعال ، مشتاقانه و تمام وقت جناب شهردار آقای رضا سروش نیا و معاونین و شهرداران مناطق و مدیران ارشد شهرداری از جمله حضور موثر معاون اموزشی خانم باقر زاده به همراه سایر مدیران و حضور حداکثری کارشناسان شهرداری برای من جذاب و قابل تامل بود...


حضور مدیران ارشد در کارگاههای تخصصی باعث افزایش بهره وری و اثربخشی دو چندان محتوای دوره های آموزشی و افزایش انگیزه در نیروی انسانی می شود...قطعا تنها مدیرانی قادر به گوش دادن موثر می باشند که تحول گرا و قدرتمند هستند...
درود بر همه مدیران مدبر و تحول گرا و ارتباط گستر ... ..
..
..
.نکته:
در یک جلسه کاری با شهردار و مدیر روابط عمومی و همکارانشان دغدغه های ارتباطی زیادی مطرح شد...مهمترین دغدغه شهردار ناکارآمدی روابط عمومی در شفاف سازی و بیان دستاوردها و عملکرد شهرداری بود ...


دغدغه ای که با کمال تاسف بسیاری از سازمانها با آن روبرو هستند ...


روابط عمومی های بی برنامه و فاقد استراتژی قادر به مدیریت افکار عمومی نیستند ...


اغلب روابط عمومی ها در گذر از دوران سنت به جهان مدرنیته دچار سردرگمی هستند ...کارآیی خود را از دست داده و قادر به مدیریت ارتباطات سازمانی خود نیستند...


آموزشهای تخصصی و تدوین برنامه های راهبردی ارتباطی کاربردی راه حل های کلیدی برای رفع این مشکل اساسی هستند ...

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد