شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار آموزشی «روابط عمومی راهبردی ، مهارتهای ارتباطی و و ارتباطات حرفه ای » در شهرداری سیرجان برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری سیرجان،تدریس و سخنرانی این کارگاه را حمید شُکری خانقاه استاد حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی برعهده داشتند.
شکری خانقاه مولف کتاب" برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی" است و تاکنون سمینارهای زیادی در سطوح ملی و بین المللی و مراکز استان های کشور برگزار کرده است
این استاد حوزه ارتباطات در این کارگاه پیرامون نقش های روابط عمومی و ارتباطات حرفه ای در کارآمدی سازمان و سلامت اداری، مدیریت روابط اجتماعی، شاخص کارآمدی در روابط عمومی، گامهای کلیدی شاخص ها و معیارهای هوشمند سازی روابط اجتماعی سخنرانی کردند .
بررسی انواع نگرش های ارتباطی، اهمیت "اعتمادسازی"، "اخلاق حرفه ای و "تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه شهری و حرکت به سمت سازمان پویا و دانش محور” از دیگر محورهای این سمینار بود.
شکری خانقاه همچنین پیرامون اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، اصول اخلاق حرفه ای در سطح سازمان سخنرانی کردند
این سمینار آموزشی به همت شهرداری سیرجان و با حضور تمام وقت شهردار سیرجان و معاونین و شهرداران مناطق و کارکنان شهرداری ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.
کارگاه آموزشی مدیریت روابط اجتماعی و مهارت های ارتباطی راهبردی ...
...
و این بار کارگاهی تخصصی و جذاب و انشالله اثرگذار از جنس ارتباطات حرفه ای و مهارتهای ارتباطی کلامی و غیر کلامی برای مدیران و کارشناسان شهرداری سیرجان برگزار شد ... حضور فعال ، مشتاقانه و تمام وقت جناب شهردار آقای رضا سروش نیا و معاونین و شهرداران مناطق و مدیران ارشد شهرداری از جمله حضور موثر معاون اموزشی خانم باقر زاده به همراه سایر مدیران و حضور حداکثری کارشناسان شهرداری برای من جذاب و قابل تامل بود...
حضور مدیران ارشد در کارگاههای تخصصی باعث افزایش بهره وری و اثربخشی دو چندان محتوای دوره های آموزشی و افزایش انگیزه در نیروی انسانی می شود...قطعا تنها مدیرانی قادر به گوش دادن موثر می باشند که تحول گرا و قدرتمند هستند...
درود بر همه مدیران مدبر و تحول گرا و ارتباط گستر ... ..
..
..
.نکته:
در یک جلسه کاری با شهردار و مدیر روابط عمومی و همکارانشان دغدغه های ارتباطی زیادی مطرح شد...مهمترین دغدغه شهردار ناکارآمدی روابط عمومی در شفاف سازی و بیان دستاوردها و عملکرد شهرداری بود ...
دغدغه ای که با کمال تاسف بسیاری از سازمانها با آن روبرو هستند ...
روابط عمومی های بی برنامه و فاقد استراتژی قادر به مدیریت افکار عمومی نیستند ...
اغلب روابط عمومی ها در گذر از دوران سنت به جهان مدرنیته دچار سردرگمی هستند ...کارآیی خود را از دست داده و قادر به مدیریت ارتباطات سازمانی خود نیستند...
آموزشهای تخصصی و تدوین برنامه های راهبردی ارتباطی کاربردی راه حل های کلیدی برای رفع این مشکل اساسی هستند ...
|