درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:07   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35487صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 19 آبان 1397 - 09:04
برنامه ریزی برای ترویج محصولات اسلامی در مالزی
تبلیغ محصولات حلال در مالزی در سطح وسیعی برپایه عملی نمودن اطلاع رو به رشد از محصولات و خدمات حلال فراتر از غذای حلال و افزایش تقاضای چنین محصولاتی در سراسر جهان گسترش یافته است (سیتی خدیجه، 2008) منتشر شده است. شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی (Matrade) نیز نقش حیاتی در توسعه صنعت حلال و ارائه راههای تجارت برای پیدا کردن بازار برای محصولات و خدمات خود در خارج از کشور دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه ریزیهای مختلفی برای ترویج محصول اسلامی توسط دولت مالزی از طریق وزارت صنعت و تجارت بین المللی وجود دارد. گروه انجمن سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی مالزی از سال 2012 در کوالالامپور تاسیس شد و خطوط اصلی برنامه و طرح تجارت بین مالزی و بانک توسعه اسلامی را به منظور بالا بردن مشارکت بانک توسعه اسلامی با بخش خصوصی مالزی ترسیم نمود.


از طریق این طرح، بخش خصوصی مالزی به صورت مستقیم به دیگر کشورهای عضو بانک توسعه اسلامی از طریق بانک توسعه اسلامی/ برنامه مشارکت کارمندان دولت مرتبط است.


علاوه بر آن، آنها فرصتهای سرمایه گذاری را در این کشور خصوصاً به سرمایه گذاران مازاد سرمایه شورای همکاری منطقه خلیج فارس(GCC) ترویج می نماید. انجمن همچنین فرصت ایده آلی برای مالزی است تا به تعامل با این گروه از کارآفرینان موفق از کشورهای عضو بانک توسعه اسلامی بپردازد، افرادی که صاحبان سرمایه و بنیانگذاران قدرت تجارت هستند.


تبلیغ محصولات حلال در مالزی در سطح وسیعی برپایه عملی نمودن اطلاع رو به رشد از محصولات و خدمات حلال فراتر از غذای حلال و افزایش تقاضای چنین محصولاتی در سراسر جهان گسترش یافته است (سیتی خدیجه، 2008) منتشر شده است. شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی (Matrade) نیز نقش حیاتی در توسعه صنعت حلال و ارائه راههای تجارت برای پیدا کردن بازار برای محصولات و خدمات خود در خارج از کشور دارد.


شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی مسئول سازماندهی رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی حلال مالزی است. هدف نمایشگاه بین المللی حلال مالزی از تسهیل فروش مواد مصرفی، محصولات و خدمات درجه یک حلال در سطح جهانی است. این نمایشگاه تجارت سالانه عملاً بزرگترین فعالان صنعت حلال هستند. به عنوان یک بازار تجارت بین المللی با تمرکز بر محصولات حلال، نمایشگاه بین المللی حلال مالزی حمایت بازدید کنندگان و غرفه داران وفادار را جذب می کند.


این نمایشگاه مفهوم حلال را در تمام ابعاد آن از داروها و محصولات گیاهی، محصولات آرایشی و مراقبتهای بهداشتی گرفته تا سرمایه گذاری اسلامی، بانکداری و تکافل شامل می شود. هر سالانه از زمان آغاز به کار خود، نمایشگاه بین المللی حلال مالزی میزبان بیش از 500 خریدار بوده و شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی حلال مالزی را به رقابت با مالزی وا می دارند. (MATRADE، 2012)


پارکهای حلال نیز طرح دیگری از توسعه صنعت حلال در مالزی است. پارک حلال اساسا یکی از زیرساختهای تسهیل رشد صنعت حلال مالزی است. پارک حلال - انجمن تجارت حلال گراست که در املاک مشاع ساخته شده که در آنجا پشتیبانی از زیرساختها و خدمات ارائه می شود. شرکت توسعه صنعت حلال به موفقیت ایجاد پارکهای حلال در مالزی با جذب شرکتهای خارجی، بویژه شرکتهای بزرگ چند ملیتی، با سرمایه گذاری در 20 پارک حلال سراسر کشور کمک می کند.


مالزی به عنوان مرکز دانش تجارت و توسعه سرمایه گذاری محصولات و خدمات حلال بواسطه نمایشگاه بین المللی حلال مالزی و انجمن جهانی حلال به عنوان دریچه بین المللی تجارت حلال معرفی خواهد شد (MANTRADE، 2011). به غیر از مواد غذایی، تقاضای جهانی برای محصولات و خدمات حلال شامل محصولات غیر غذایی چون محصولات مراقبت شخصی، لوازم آرایشی، داروسازی و همچنین خدماتی که رستورانها و هتلها، بانکداری و امور مالی، گردشگری و تدارکات را پوشش می دهد. (دکتر جمیله احمد دانشیار دانشگاه سینس مالزی، مالزی)

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی