درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35474صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 آبان 1397 - 21:25
معاون استاندار کرمانشاه: روابط عمومی ها در بیان خدمات دولت فعالتر باشند
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تولید محتوا برای اقدام های انجام شده در زلزله آبان سال 96 را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: روابط عمومی دستگاههای مرتبط با زلزله غرب استان گزارش کارهای خود را هرچه سریعتر به رسانه ها ارائه کنند و در این موضوع فعالتر باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تولید محتوا برای اقدام های انجام شده در زلزله آبان سال 96 را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: روابط عمومی دستگاههای مرتبط با زلزله غرب استان گزارش کارهای خود را هرچه سریعتر به رسانه ها ارائه کنند و در این موضوع فعالتر باشند.

به گزارش شارا به نقل از  ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: برای اثرگذاری در ارائه خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی و اقدام های انجام شده زلزله 21 آبان سال گذشته از نظرات اهل فن و رسانه ها استفاده شود.


وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد زلزله غرب استان و ایام پیروزی انقلاب تصریح کرد: عملکرد هر یک از دستگاهها در بیان خدمات 40 ساله انقلاب باید به شکل هنرمندانه و موثر ارائه شود.


وی با تاکید مجدد بر ارائه آمار عملکردها به شکل قیاس محور در موضوع 40 سالگی انقلاب افزود: باید از تمام ظرفیت های رسانه ای از جمله فضای مجازی و به ویژه رسانه های مکتوب در استان بهره برداری کرد.


الهی تبار همچنین با تائید طرح آماده شده از سوی آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات شاخص هر دستگاه در استان اظهار داشت: در این جشنواره قرار است هر دستگاه 40 اقدام نمادین و 40 نخبه را به جامعه معرفی کند و این همکاری و تهیه محتوای مناسب و اثرگذار از سوی دستگاههای استان را می طلبد.


وی بر جدیت روابط عمومی دستگاهها در ارائه عمکرد خدمات انقلاب و زلزله آبان 96 تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید فعال تر در این زمینه ورود کنند و خدمات صورت گرفته را به رسانه های استان ارائه کنند.


در نشست شورای اطلاع رسانی استان طرح ارائه شده از سوی آموزش و پرورش استان با عنوان «چلچله» مطرح و با موافقت اعضا برای ارائه خدمات 40 ساله نظام اسلامی تائید شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد