درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 05:55   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35473صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 15 آبان 1397 - 21:24
10 اشتباه وبسایتهای تجارتهای کوچک و راندن مشتریان
مطالب وب سایت باید عاری از اشتباهات دستوری، غلط های املایی، جملات مبهم و دیگر نواقصی باشد که به مشتریان می گویند شرکت شما به جزییات اهمیت نمی دهد، فاقد پختگی لازم است و امکان دارد کار را نیمه کاره انجام دهد.
  


1- #محتوای جذاب


2- #برندسازی مبهم
بسیاری از کسب وکارهای کوچک سعی می کنند سرآمد بودن را در تمامی موارد انتقال دهند، «ما بهترین هستیم»، «ما ارزان ترین هستیم»، «ما نوآورترین هستیم» و مواردی از این دست. تمامی آنچه از این کار حاصل می شود گیج شدن مشتریان بالقوه یا القای این تفکر است که شما در تمامی موارد سطح متوسطی دارید.


3- عدم وجود نشانه های #اعتبار
برای غلبه بر تردید مشتری باید نشانه های محکمی از اعتبار در وب سایت خود داشته باشید.


4- #گزینه های ارتباطی بدساخت
بسیار واجب است پس از اینکه مشتریان بالقوه فرم خود را ثبت کردند، یک ایمیل تأییدیه برای آنها ارسال کنید.


5- #ساختار ضعیفِ #سئو
بسیاری وب سایت های کسب وکارهای کوچک برای سئو بسیار ضعیف سازماندهی شده اند و به همین دلیل شناسایی و رتبه بندی مناسب با محتوا را برای روبات های خزنده گوگل (Google Crawlers) دشوار یا غیرممکن می سازند.


6- استفاده از #تصاویر آرشیوی
از فضای داخلی و خارجی و از چهره پرسنل عکاسی و تصاویری مناسب از محصولات تهیه کند.


7- #اشتباهات تایپی
مطالب وب سایت باید عاری از اشتباهات دستوری، غلط های املایی، جملات مبهم و دیگر نواقصی باشد که به مشتریان می گویند شرکت شما به جزییات اهمیت نمی دهد، فاقد پختگی لازم است و امکان دارد کار را نیمه کاره انجام دهد.


8- #ناوبری گیج کننده
ناوبری قوی سایت، امری شهودی و ساده است و برای بازدیدکنندگان یافتن آنچه بدان نیاز دارند و سپس بازگشت به محل اولیه را آسان می سازد.


9- عدم نمایش #فعالیتهای کسب وکار
برای ایجاد اعتبار وهمچنین فراهم کردن دیدی مثبت نسبت به خود، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما مطالعات موردی مفصل، رزومه ای شامل روایت ها و تصاویری از پروژه های موفق و/یا داده هایی دارد که به طور دقیق نشان می دهند شما چگونه به مشتریان کمک کرده اید در سرمایه خود صرفه جویی کنند و توان عملیات را بهبود بخشند.


10- عدم وجود #وبسایت مخصوص موبایل
این نکته پایانی احتمالاً مهمترین نکته است. امروزه افراد بیشتر از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت متصل می شوند تا رایانه های شخصی. اگر وبسایت شما برای موبایل مناسب نباشد، نصف مخاطبان بالقوه را از دست می دهید.


مترجم: مهدی کاظمیون
منبع:  allbusiness

فرصت امروز

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز