درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 01:32   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اقدامات بانک رفاه کارگران در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور/ اینفوگرافیک
  تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
  تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است
  بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از دفتر خبرگزاری فارس
  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی / رونمایی از طرح سفیران آب
  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد
  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی ها زمینه پویایی دستگاه های اجرایی را فراهم کنند
  شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35473صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 15 آبان 1397 - 21:24
10 اشتباه وبسایتهای تجارتهای کوچک و راندن مشتریان
مطالب وب سایت باید عاری از اشتباهات دستوری، غلط های املایی، جملات مبهم و دیگر نواقصی باشد که به مشتریان می گویند شرکت شما به جزییات اهمیت نمی دهد، فاقد پختگی لازم است و امکان دارد کار را نیمه کاره انجام دهد.
  


1- #محتوای جذاب


2- #برندسازی مبهم
بسیاری از کسب وکارهای کوچک سعی می کنند سرآمد بودن را در تمامی موارد انتقال دهند، «ما بهترین هستیم»، «ما ارزان ترین هستیم»، «ما نوآورترین هستیم» و مواردی از این دست. تمامی آنچه از این کار حاصل می شود گیج شدن مشتریان بالقوه یا القای این تفکر است که شما در تمامی موارد سطح متوسطی دارید.


3- عدم وجود نشانه های #اعتبار
برای غلبه بر تردید مشتری باید نشانه های محکمی از اعتبار در وب سایت خود داشته باشید.


4- #گزینه های ارتباطی بدساخت
بسیار واجب است پس از اینکه مشتریان بالقوه فرم خود را ثبت کردند، یک ایمیل تأییدیه برای آنها ارسال کنید.


5- #ساختار ضعیفِ #سئو
بسیاری وب سایت های کسب وکارهای کوچک برای سئو بسیار ضعیف سازماندهی شده اند و به همین دلیل شناسایی و رتبه بندی مناسب با محتوا را برای روبات های خزنده گوگل (Google Crawlers) دشوار یا غیرممکن می سازند.


6- استفاده از #تصاویر آرشیوی
از فضای داخلی و خارجی و از چهره پرسنل عکاسی و تصاویری مناسب از محصولات تهیه کند.


7- #اشتباهات تایپی
مطالب وب سایت باید عاری از اشتباهات دستوری، غلط های املایی، جملات مبهم و دیگر نواقصی باشد که به مشتریان می گویند شرکت شما به جزییات اهمیت نمی دهد، فاقد پختگی لازم است و امکان دارد کار را نیمه کاره انجام دهد.


8- #ناوبری گیج کننده
ناوبری قوی سایت، امری شهودی و ساده است و برای بازدیدکنندگان یافتن آنچه بدان نیاز دارند و سپس بازگشت به محل اولیه را آسان می سازد.


9- عدم نمایش #فعالیتهای کسب وکار
برای ایجاد اعتبار وهمچنین فراهم کردن دیدی مثبت نسبت به خود، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما مطالعات موردی مفصل، رزومه ای شامل روایت ها و تصاویری از پروژه های موفق و/یا داده هایی دارد که به طور دقیق نشان می دهند شما چگونه به مشتریان کمک کرده اید در سرمایه خود صرفه جویی کنند و توان عملیات را بهبود بخشند.


10- عدم وجود #وبسایت مخصوص موبایل
این نکته پایانی احتمالاً مهمترین نکته است. امروزه افراد بیشتر از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت متصل می شوند تا رایانه های شخصی. اگر وبسایت شما برای موبایل مناسب نباشد، نصف مخاطبان بالقوه را از دست می دهید.


مترجم: مهدی کاظمیون
منبع:  allbusiness

فرصت امروز

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی


  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید


  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی