درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 01:15   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35457صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 16 آبان 1397 - 09:49
خواسته و حرف مدیران را بدانید و آن را درک کنید
گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در گذشته حرف وخواسته مدیران این بود که تا جایی که می توانید خوب کار کنید و پول درآورید و دیگران را پشت سربگذارید. خواسته آنها چیزی بیشتر از این نبود. اما حالا حرف های مدیران کمی پیچیده تر شده است. اگر می خواهید در کارتان موفق باشید باید خواسته آنها را بدانید و آن را درک کنید تا بتوانید از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. نقل قول حرف ها و خواسته های مدیران برای شما تشویق و تحسین به همراه دارد، البته اگر قلبا خواهان منافع سازمان و سربلندی مدیر خود هستید.


گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.


درک خواسته مدیر کار دشواری نیست. کار زیبای والت دیسنی با عنوان "مردم را خوشحال کن" ، به مردم عادی این شانس را می داد که مانند ثروتمندان خرید کنند. اما کار شرکت بزرگ و چند میلیاردی "وال – مارت" این بود که درک صحیح شما را از جزییات زیاد کند. به طور مثال کار والت دیسنی بسیار ساده اما حاوی مفاهیم و عبارات ارزشمندی است که توصیه های زیر را دربر می گیرد:


- خوش بین باشید.
- خلاق و مبتکر باشید و قدرت خیال پردازی خود را تقویت کنید.
- "ارزشهای سالم و مفید آمریکایی" را در خود بپرورانید.
- به تداوم و پشتکار در کار و دقت در جزییات توجه خاص داشته باشید.
- و بالاخره از "جادوی" دیسنی در زندگی خود استفاده کنید.


شاید کارتان را در حد کارهای دیسنی ارزشمند نمی یابید اما باید بدانید که چیزی با ارزشتر از این نیست که شما یک بازیگر خوب قوانین هستید.

تصورکنید که بازیگری حس خوبی را به شما منتقل می کند و به شما قدرت کافی برای مانور دادن در جلسات می دهد ؛ درست آنجا که با عقیده کسی مخالف هستید و به راحتی می توانید مخالفت کنید وخیلی ساده بگویید که چنین روشی بی فایده خواهد بود. عالیه، درست مثل اینکه در دادگاه تفتیش عقاید حضور دارید و با اعتماد به نفس از باورها و اعتقادات خود دفاع می کنید.


بعضی از شرکت های بزرگ که در تاریخ جایگاه خاصی داشتند توانستند از طریق راهکارهای صحیح و سالم به اهداف بزرگی برسند:
- (اوایل دهه 1900) – شرکت فورد در حوزه تولید خودرو به موفقیت های شایانی دست یافت و دمکراسی را در سیاست های کاری خود لحاظ کرد.
- سونی (اوایل دهه 1950)- شرکتی که توانست نگاه مردم دنیا را به صنعت و تولیدات ژاپن تغییر دهد.
- بویینگ (سال 1950)- نقش حیاتی در تجارت هواپیماسازی ایفا کرد و جهان را به سمت و سوی عصر جت سوق داد.
- وال – مارت (سال 1990) – یک شرکت عظیم 125 بیلیون دلاری در سال 2000.

آخرین کلام:
درک و شناخت صحیح شما از هدفتان، کارهایی بزرگ می آفریند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند


  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع


  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم


  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود


  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند