درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 06:14   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35457صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 16 آبان 1397 - 09:49
خواسته و حرف مدیران را بدانید و آن را درک کنید
گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در گذشته حرف وخواسته مدیران این بود که تا جایی که می توانید خوب کار کنید و پول درآورید و دیگران را پشت سربگذارید. خواسته آنها چیزی بیشتر از این نبود. اما حالا حرف های مدیران کمی پیچیده تر شده است. اگر می خواهید در کارتان موفق باشید باید خواسته آنها را بدانید و آن را درک کنید تا بتوانید از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. نقل قول حرف ها و خواسته های مدیران برای شما تشویق و تحسین به همراه دارد، البته اگر قلبا خواهان منافع سازمان و سربلندی مدیر خود هستید.


گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.


درک خواسته مدیر کار دشواری نیست. کار زیبای والت دیسنی با عنوان "مردم را خوشحال کن" ، به مردم عادی این شانس را می داد که مانند ثروتمندان خرید کنند. اما کار شرکت بزرگ و چند میلیاردی "وال – مارت" این بود که درک صحیح شما را از جزییات زیاد کند. به طور مثال کار والت دیسنی بسیار ساده اما حاوی مفاهیم و عبارات ارزشمندی است که توصیه های زیر را دربر می گیرد:


- خوش بین باشید.
- خلاق و مبتکر باشید و قدرت خیال پردازی خود را تقویت کنید.
- "ارزشهای سالم و مفید آمریکایی" را در خود بپرورانید.
- به تداوم و پشتکار در کار و دقت در جزییات توجه خاص داشته باشید.
- و بالاخره از "جادوی" دیسنی در زندگی خود استفاده کنید.


شاید کارتان را در حد کارهای دیسنی ارزشمند نمی یابید اما باید بدانید که چیزی با ارزشتر از این نیست که شما یک بازیگر خوب قوانین هستید.

تصورکنید که بازیگری حس خوبی را به شما منتقل می کند و به شما قدرت کافی برای مانور دادن در جلسات می دهد ؛ درست آنجا که با عقیده کسی مخالف هستید و به راحتی می توانید مخالفت کنید وخیلی ساده بگویید که چنین روشی بی فایده خواهد بود. عالیه، درست مثل اینکه در دادگاه تفتیش عقاید حضور دارید و با اعتماد به نفس از باورها و اعتقادات خود دفاع می کنید.


بعضی از شرکت های بزرگ که در تاریخ جایگاه خاصی داشتند توانستند از طریق راهکارهای صحیح و سالم به اهداف بزرگی برسند:
- (اوایل دهه 1900) – شرکت فورد در حوزه تولید خودرو به موفقیت های شایانی دست یافت و دمکراسی را در سیاست های کاری خود لحاظ کرد.
- سونی (اوایل دهه 1950)- شرکتی که توانست نگاه مردم دنیا را به صنعت و تولیدات ژاپن تغییر دهد.
- بویینگ (سال 1950)- نقش حیاتی در تجارت هواپیماسازی ایفا کرد و جهان را به سمت و سوی عصر جت سوق داد.
- وال – مارت (سال 1990) – یک شرکت عظیم 125 بیلیون دلاری در سال 2000.

آخرین کلام:
درک و شناخت صحیح شما از هدفتان، کارهایی بزرگ می آفریند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز