درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 12:01   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35456صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 18 آبان 1397 - 09:47
در رقابت های پیش رو، گروه مقابل را به دقت شناسایی کنید
فرصتی پیش آمده است و قرار است یک نفر ارتقاء و ترفیع شغلی پیدا کند این شخص می تواند شما باشید یا یکی از رقبای شما. اما شما می خواهید خودتان به چنین موفقیتی دست یابید و رقیبان را پشت سر بگذارید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرصتی پیش آمده است و قرار است یک نفر ارتقاء و ترفیع شغلی پیدا کند این شخص می تواند شما باشید یا یکی از رقبای شما. اما شما می خواهید خودتان به چنین موفقیتی دست یابید و رقیبان را پشت سر بگذارید.

 

در واقع می خواهید قدم بعدی موفقیت زندگی تان را بردارید. این لحظه از زندگی کاری خود را در طرح دراز مدت خود پیش بینی کرده بوده اید. تنها مشکلی که وجود دارد اینکه در این حرکت شما تنها نیستید و دیگران نیز مانند شما خواهان رسیدن به مدارج بالا هستند. باید آنها را به حساب بیاورید و بعد هم با حرکت های حساب شده در نهایت آنها را حذف کنید. مسلما برای هر انتصابی دو گروه کاندیدا وجود دارد:


- کاندیداهای داخلی که از داخل اداره و از میان همکاران شما انتخاب می شوند.

- کاندیداهای خارجی که شما با آنها آشنایی دارید و آنها را به خوبی همکارانتان نمی شناسید.


کاندیداهای داخلی معمولا نزدیک ترین همکاران شما و کاندیداهای خارجی کارمندان ادارات دیگر و کارکنان شعبه های دیگر هستند. رقابت با همکاران نزدیک آسانتر است چرا که آنها را خوب می شناسید و استعدادها، توانایی ها و قابلیت های آنها را می دانید و حتی می دانید چه کسی علاقه مند به کسب چنین موقعیتی است و چه کسی چندان تمایلی به آن ندارد. کارمندان ادارات و شعبه های دیگر هم از طریق منابع اطلاعاتی شما در آن ادارات به خوبی شناسایی می شوند فقط باید گوش به زنگ باشید زیرا کارمندان شعبه های دیگر به شما به عنوان یک رقیب نگاه می کنند. شناخت شما نسبت به آنها ناچیز است و شاید بتوانید در مرحله مصاحبه، آن هم به طور ناگهانی آنها را ببینید.


اوایل دهه 1970 بود و من برای شرکت امریکن اکسپرس کار می کردم . همیشه در سر آرزوی رسیدن به موقعیت سوپروایزری شرکت را داشتم. تمام رقبای خود را از میان همکاران نزدیک حذف کرده بودم ، چند رقیب از شرکت های دیگر را نیز حذف کرده بودم.

ظاهرا دیگر مانعی وجود نداشت و با آرامش و احساس امنیت پیش می رفتم که ناگهان سر و کله کاندیدای جدیدی پیدا شد. او در شرکتی به موازات شرکت ما کار می کرد. او در بخش حراست کار می کرد. از شما می پرسم: "آخر یک کارمند حراست از سوپروایزری چه می داند؟" مسلما نظر مدیریت ارشد این بود که این فرد مسایل زیادی می داند که میتواند در کار سوپروایزری مؤثر باشد. کاملا غافلگیر شده بودم و نتیجه تمام تلاشها و زحماتم از بین رفت.


کاندیداهای خارجی رقبای سرسختی هستند زیرا شما هیچ شناختی نسبت به آنها ندارید. اما راههایی برای شناخت آنها وجود دارد:
- آگهی مربوطه را قبل از اینکه در مطبوعات درج شود ببینید و یک ایده مناسب برای آنها داشته باشید.
- از روابط خود استفاده کنید تا بفهمید چه کسانی در لیست نهایی وجود دارند.
- باز هم از روابط خود استفاده کنیدتا بفهمید چه کسانی برای مصاحبه انتخاب شده اند.


یادتان باشد که دانش و آگاهی شما، نوعی قدرت است. شاید از آنچه فهمیده اید چندان راضی و خوشحال نباشید اما حداقل می دانید که در اطرافتان چه می گذرد.

کلام آخر:
بهترین و اخلاقی ترین راه برای حذف رقبا در یک برنامه انتخاباتی این است که شایستگی ها، استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز