درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35454صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 آبان 1397 - 09:42
هرگز به کسی تهمت نزنید
برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید. اینکه از استعدادها و مهارت های واقعی خود حرف بزنید و با هوشمندی در پی کسب رضایت و جلب توجه مدیریت باشید، چیز بدی نیست.

 

در واقع شما می توانید پیشنهاد کنید، به طور ضمنی مسایلی را مطرح کنید، نقاط قوت خود را نشان دهید اما حق ندارید ناتوانیهای های دیگران را برای مدیر توضیح دهید. شاید شما فکر کنید همه به جز شما افرادی نالایق و بی عرضه هستند، این فکر شما است و بهتر است در حد همان فکر باقی بماند . حق ندارید آن را به زبان آورید و راه پیشرفت دیگران را سد کنید. شما می توانید توجه مدیر را به استعداهای خود (البته اگر جز خراب کردن دیگران استعداد دیگری دارید) جلب کنید نه به بدی ها و نقاط ضعف دیگران.


کارهایی که به لحاظ اخلاقی اجازه انجام دادن آن را ندارید این است که:
- نسبت به فرد مقابل بدزبانی و تندگویی داشته باشید.
- به طرف مقابل افترا و تهمت بزنید
- پشت سر او بدگویی کنید
- درباره حریفان و رقبای خود به دروغ حرف بزنید.
- اطلاعات محرمانه یک رقیب توانا را فاش کنید.
- سرقت اطلاعات به هر نحو و تحت هر شرایطی
- زیرچشمی نگاه کردن، کنجکاوی کردن و جاسوسی کردن.


اما آنچه مجاز به انجام دادن آن هستید چیست؟ خوب شما می‌توانید:
- از رابطه استفاده کنید تا اطلاعاتی درباره توانایی و استعدادهای رقیب خود کسب کنید.


- خصلت های خوب و خلاقیت های خود را بر اساس انتظارات مدیر رشد دهید.


- ایده ها،‌ مهارت ها و تخصص خود را نمایش دهید، همان تخصصی که شما دارید و دیگران فاقد آن هستند. فقط می توانید آن را نمایش دهید نباید حتی کلمه ای درباره دیگران به زبان آورید فقط متواضعانه مدیریت را نسبت به استعدادهای خود مطمئن می سازید.


- صادقانه به مدیریت همان چیزی را عرضه کنید که در چنته دارید و از خودنمایی و تظاهر بپرهیزید.

کلام آخر:
صداقت در رفتار تنها سخنی است که ناگفته، شنیده می شود.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد