درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:11   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35454صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 آبان 1397 - 09:42
هرگز به کسی تهمت نزنید
برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید. اینکه از استعدادها و مهارت های واقعی خود حرف بزنید و با هوشمندی در پی کسب رضایت و جلب توجه مدیریت باشید، چیز بدی نیست.

 

در واقع شما می توانید پیشنهاد کنید، به طور ضمنی مسایلی را مطرح کنید، نقاط قوت خود را نشان دهید اما حق ندارید ناتوانیهای های دیگران را برای مدیر توضیح دهید. شاید شما فکر کنید همه به جز شما افرادی نالایق و بی عرضه هستند، این فکر شما است و بهتر است در حد همان فکر باقی بماند . حق ندارید آن را به زبان آورید و راه پیشرفت دیگران را سد کنید. شما می توانید توجه مدیر را به استعداهای خود (البته اگر جز خراب کردن دیگران استعداد دیگری دارید) جلب کنید نه به بدی ها و نقاط ضعف دیگران.


کارهایی که به لحاظ اخلاقی اجازه انجام دادن آن را ندارید این است که:
- نسبت به فرد مقابل بدزبانی و تندگویی داشته باشید.
- به طرف مقابل افترا و تهمت بزنید
- پشت سر او بدگویی کنید
- درباره حریفان و رقبای خود به دروغ حرف بزنید.
- اطلاعات محرمانه یک رقیب توانا را فاش کنید.
- سرقت اطلاعات به هر نحو و تحت هر شرایطی
- زیرچشمی نگاه کردن، کنجکاوی کردن و جاسوسی کردن.


اما آنچه مجاز به انجام دادن آن هستید چیست؟ خوب شما می‌توانید:
- از رابطه استفاده کنید تا اطلاعاتی درباره توانایی و استعدادهای رقیب خود کسب کنید.


- خصلت های خوب و خلاقیت های خود را بر اساس انتظارات مدیر رشد دهید.


- ایده ها،‌ مهارت ها و تخصص خود را نمایش دهید، همان تخصصی که شما دارید و دیگران فاقد آن هستند. فقط می توانید آن را نمایش دهید نباید حتی کلمه ای درباره دیگران به زبان آورید فقط متواضعانه مدیریت را نسبت به استعدادهای خود مطمئن می سازید.


- صادقانه به مدیریت همان چیزی را عرضه کنید که در چنته دارید و از خودنمایی و تظاهر بپرهیزید.

کلام آخر:
صداقت در رفتار تنها سخنی است که ناگفته، شنیده می شود.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی