درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35453صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 آبان 1397 - 17:31
هم اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت صنعت با سازمان های معدنی
هم اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت صنعت با سازمان های معدنی/پیام برازجانی: وظیفه ما زنده نگهداشتن امید مردم است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هم اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت صنعت با سازمان های معدنی/پیام برازجانی: وظیفه ما زنده نگهداشتن امید مردم است

 اولین نشست رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت با مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان های معدنی زیر مجموعه وزارت صمت برگزار شد. پیام برازجانی در این نشست، بر ارز آوری،صادرات و اشتغال بخش معدن تاکید‌کرد و گفت: همه ما در شرایط فعلی و اعمال تحریمهای یک جانبه وظیفه داریم با تکیه بر انجام مسوولیتهای اجتماعی امید را در دل مردم کشورمان زنده نگه داریم.

به گزارش شارا به نقل از شاتا، پیام برازجانی در جمع مسوولان روابط عمومی شرکتها و سازمانهای معدنی زیر مجموعه وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نه مربوط به جناح و گروه و دولت خاصی است که متعلق به همه مردم کشور است.


وی تصریح کرد: منابع معدنی در دست شرکتهای معدنی امانتی است که سود آن باید به همه مردم برگردد و منافع عمومی را باید در همه برنامه ها و دستاوردهای اقتصادی و معدنی در نظر گرفت.


رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صمت، تاکید کرد: درزمان باقی مانده از سال 97 باید همت کنیم که مشکلات را از دید مردم ببینیم و در صدد رفع آن بر آییم و با برنامه ریزی صحیح و با تاکید بر انجام اموری که منافع عموم مردم را به دنبال دارد در کنار مردم و به دنبال کشف و شکوفا کردن استعدادهای نهفته در جوانان باشیم.


وی در ادامه سرمایه گذاری و تامین منابع مالی برای نهادهای تولیدی را، ایجاد امید و اشتغال عنوان کرد و افزود: لازم است غیر از انجام مسوولیتهای اجتماعی یا انتفاع سیستمی ، فعالیتهایی را در حوزه افکارعمومی تعریف کنیم که انتفاع ملی را در پی دارد.


در ادامه نشست مسوول روابط عمومی ایمیدرو از برگزاری جشنواره ملی عکس معدن از روز 18 آبان ماه در خانه هنرمندان خبر داد و گفت این نمایشگاه با دریافت 2 هزار اثر و نهایتا 45 اثر برگزیده به مدت 10 روز دایر است.


همچنین مسوول روابط عمومی شرکت مس سرچشمه با برشمردن دو نوع رقابت در تولید و بازار و رقابت ملی گفت: در زمینه رقابت ملی همه باید پشتیبانی کنند تا تولیدات و برندهای ما در سطح بین المللی بتواند رقابت کند.


مسوول روابط عمومی شرکت میدکو نیز گفت: امید بخشی و امید سازی در زمان باقی مانده از سال 97 باید در دستور کار همه ما باشد چرا که نوسانات میزان صادرات و تولید بر روحیه و امید سهامداران تاثیر می گذارد و باید با برنامه مشترک امید را بالاتر ببریم.


مسوول روابط عمومی خانه معدن هم در ادامه این جلسه، با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه های سرگردان در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: داشتن استراتژی در بخش روابط عمومی و نقشه راه و ایجاد تمرکز در آن از الزامات کار روابط عمومی هاست.


مسوول روابط عمومی شرکت گل گهر نیز بر انجام پروژه های ملی امید بخش با مشارکت همه شرکتهای معدنی تاکید کرد .


این نشست صمیمانه با همراهی مسوولین روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ، شرکت ملی مس ایران ، میدکو ، شرکت ملی ذوب آهن اصفهان ، چادرملو ، گل گهر ، سنگ آهن گوهر زمین ، سازمان نظام مهندسی معدن و خانه معدن ایران و در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته برگزار شد .

 

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد