درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 11:52   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35453صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 آبان 1397 - 17:31
هم اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت صنعت با سازمان های معدنی
هم اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت صنعت با سازمان های معدنی/پیام برازجانی: وظیفه ما زنده نگهداشتن امید مردم است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هم اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت صنعت با سازمان های معدنی/پیام برازجانی: وظیفه ما زنده نگهداشتن امید مردم است

 اولین نشست رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت با مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان های معدنی زیر مجموعه وزارت صمت برگزار شد. پیام برازجانی در این نشست، بر ارز آوری،صادرات و اشتغال بخش معدن تاکید‌کرد و گفت: همه ما در شرایط فعلی و اعمال تحریمهای یک جانبه وظیفه داریم با تکیه بر انجام مسوولیتهای اجتماعی امید را در دل مردم کشورمان زنده نگه داریم.

به گزارش شارا به نقل از شاتا، پیام برازجانی در جمع مسوولان روابط عمومی شرکتها و سازمانهای معدنی زیر مجموعه وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نه مربوط به جناح و گروه و دولت خاصی است که متعلق به همه مردم کشور است.


وی تصریح کرد: منابع معدنی در دست شرکتهای معدنی امانتی است که سود آن باید به همه مردم برگردد و منافع عمومی را باید در همه برنامه ها و دستاوردهای اقتصادی و معدنی در نظر گرفت.


رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صمت، تاکید کرد: درزمان باقی مانده از سال 97 باید همت کنیم که مشکلات را از دید مردم ببینیم و در صدد رفع آن بر آییم و با برنامه ریزی صحیح و با تاکید بر انجام اموری که منافع عموم مردم را به دنبال دارد در کنار مردم و به دنبال کشف و شکوفا کردن استعدادهای نهفته در جوانان باشیم.


وی در ادامه سرمایه گذاری و تامین منابع مالی برای نهادهای تولیدی را، ایجاد امید و اشتغال عنوان کرد و افزود: لازم است غیر از انجام مسوولیتهای اجتماعی یا انتفاع سیستمی ، فعالیتهایی را در حوزه افکارعمومی تعریف کنیم که انتفاع ملی را در پی دارد.


در ادامه نشست مسوول روابط عمومی ایمیدرو از برگزاری جشنواره ملی عکس معدن از روز 18 آبان ماه در خانه هنرمندان خبر داد و گفت این نمایشگاه با دریافت 2 هزار اثر و نهایتا 45 اثر برگزیده به مدت 10 روز دایر است.


همچنین مسوول روابط عمومی شرکت مس سرچشمه با برشمردن دو نوع رقابت در تولید و بازار و رقابت ملی گفت: در زمینه رقابت ملی همه باید پشتیبانی کنند تا تولیدات و برندهای ما در سطح بین المللی بتواند رقابت کند.


مسوول روابط عمومی شرکت میدکو نیز گفت: امید بخشی و امید سازی در زمان باقی مانده از سال 97 باید در دستور کار همه ما باشد چرا که نوسانات میزان صادرات و تولید بر روحیه و امید سهامداران تاثیر می گذارد و باید با برنامه مشترک امید را بالاتر ببریم.


مسوول روابط عمومی خانه معدن هم در ادامه این جلسه، با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه های سرگردان در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: داشتن استراتژی در بخش روابط عمومی و نقشه راه و ایجاد تمرکز در آن از الزامات کار روابط عمومی هاست.


مسوول روابط عمومی شرکت گل گهر نیز بر انجام پروژه های ملی امید بخش با مشارکت همه شرکتهای معدنی تاکید کرد .


این نشست صمیمانه با همراهی مسوولین روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ، شرکت ملی مس ایران ، میدکو ، شرکت ملی ذوب آهن اصفهان ، چادرملو ، گل گهر ، سنگ آهن گوهر زمین ، سازمان نظام مهندسی معدن و خانه معدن ایران و در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته برگزار شد .

 

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز