درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35446صفحه نخست » یکشنبه، 13 آبان 1397 - 13:38
مطرح بودن حزب دموکرات‌های سوئد بیشتر از احزاب دیگر در رسانه‌های اجتماعی
سنجش رسانه‌ها توسط موسسه‌ی سیفو نشان می‌دهد که در کارزارهای انتخاباتی اخیر، حزب دموکرات‌های سوئد و رهبر آن ییمی اوکه سون، بیشتر از احزاب و رهبران احزاب دیگر مورد بحث و اظهار نظر در رسانه‌های اجتماعی بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سنجش رسانه‌ها توسط موسسه‌ی سیفو نشان می‌دهد که در کارزارهای انتخاباتی اخیر، حزب دموکرات‌های سوئد و رهبر آن ییمی اوکه سون، بیشتر از احزاب و رهبران احزاب دیگر مورد بحث و اظهار نظر در رسانه‌های اجتماعی بوده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از رادیو سوئد، بنا بر این رسانه‌سنجی که سیفو به سفارش برنامه‌ی خبری رادیو سوئد، اکوت، انجام داده مطالب مربوط به حزب دموکرات‌های سوئد در فیس‌بوک و تویتر چشمگیر و بیشتر از دیگر احزاب بوده است.
 
 مفسر برنامه‌ اکوت ، فردریک فورتن‌باخ در این زمینه می‍گوید که بخش بزرگی از بحث‌ها و مطالب در کارزارهای انتخاباتی اخیر مربوط به حزب دموکرات‌های سوئد، چه در پشتیبانی از این حزب و چه در ستیز با آن بود و ادامه می دهد که به احتمال زیاد دلیل چنین تمرکزی بر این حزب و رهبر آن مطرح بودن گسترده‌ی موضوعات مربوط به مهاجرت و هم‌پیوستگی (اینتگراشون )بوده‌ است.
 
 گزارش سیفو نشان می‌ دهد که تمرکز بر حزب دموکرات‌های سوئد بویژه در چند هفته‌ی پیش از انتخابات چشمگیر بود اما این به این معنا نیست که مطالب مطرح شده به نفع این حزب بوده است. از این گزارش چنین برمی‌آید که هرچه انتخابات نزدیکتر می‌شد، دیدگاه ‌های مخالف با این حزب نیز بیشتر مطرح می‌شد.
 
 گزارش سیفو حاکی از این است که در مورد حضور رسانه‌ای در تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها ، حزب دموکرات‌های سوئد در ردیف سوم ، بعد از حزب سوسیال دموکرات و حزب مودرات، قرار داشت اما در رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر، این حزب در صدر بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد