درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 16:29   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور

  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند
  بازدید مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
  انتقاد بیل گیتس از شبکه های اجتماعی به دلیل دامن زدن به نشر اخبار غلط در مورد کرونا
  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید
  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران
  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
  فیس‌بوک و واتس‌اپ تحویل اطلاعات کاربران به هنگ‌‌کنگ را تعلیق کردند
  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد
  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35446صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 13 آبان 1397 - 13:38
مطرح بودن حزب دموکرات‌های سوئد بیشتر از احزاب دیگر در رسانه‌های اجتماعی
سنجش رسانه‌ها توسط موسسه‌ی سیفو نشان می‌دهد که در کارزارهای انتخاباتی اخیر، حزب دموکرات‌های سوئد و رهبر آن ییمی اوکه سون، بیشتر از احزاب و رهبران احزاب دیگر مورد بحث و اظهار نظر در رسانه‌های اجتماعی بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سنجش رسانه‌ها توسط موسسه‌ی سیفو نشان می‌دهد که در کارزارهای انتخاباتی اخیر، حزب دموکرات‌های سوئد و رهبر آن ییمی اوکه سون، بیشتر از احزاب و رهبران احزاب دیگر مورد بحث و اظهار نظر در رسانه‌های اجتماعی بوده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از رادیو سوئد، بنا بر این رسانه‌سنجی که سیفو به سفارش برنامه‌ی خبری رادیو سوئد، اکوت، انجام داده مطالب مربوط به حزب دموکرات‌های سوئد در فیس‌بوک و تویتر چشمگیر و بیشتر از دیگر احزاب بوده است.
 
 مفسر برنامه‌ اکوت ، فردریک فورتن‌باخ در این زمینه می‍گوید که بخش بزرگی از بحث‌ها و مطالب در کارزارهای انتخاباتی اخیر مربوط به حزب دموکرات‌های سوئد، چه در پشتیبانی از این حزب و چه در ستیز با آن بود و ادامه می دهد که به احتمال زیاد دلیل چنین تمرکزی بر این حزب و رهبر آن مطرح بودن گسترده‌ی موضوعات مربوط به مهاجرت و هم‌پیوستگی (اینتگراشون )بوده‌ است.
 
 گزارش سیفو نشان می‌ دهد که تمرکز بر حزب دموکرات‌های سوئد بویژه در چند هفته‌ی پیش از انتخابات چشمگیر بود اما این به این معنا نیست که مطالب مطرح شده به نفع این حزب بوده است. از این گزارش چنین برمی‌آید که هرچه انتخابات نزدیکتر می‌شد، دیدگاه ‌های مخالف با این حزب نیز بیشتر مطرح می‌شد.
 
 گزارش سیفو حاکی از این است که در مورد حضور رسانه‌ای در تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها ، حزب دموکرات‌های سوئد در ردیف سوم ، بعد از حزب سوسیال دموکرات و حزب مودرات، قرار داشت اما در رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر، این حزب در صدر بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت


  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد


  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد


  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان


  مخاطب‌شناسی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا