درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 4 خرداد 1398 - 22:24   

شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد

  شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد


ادامه ادامه مطلب یک

تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا

  تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا


ادامه ادامه مطلب دو

مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد

  مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف 2.2 میلیارد حساب جعلی در فیس بوک
  پنج خصوصیت افراد برونگرا
  فیس بوک در سال ۲۰۲۰ ارز دیجیتال خود را عرضه می کند
  دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک
  تجلیل از روابط عمومی های برتر ورزش و جوانان یزد در سال 97
  مسئول روابط عمومی فدراسیون گلف منصوب شد
  سلام آقای سخنگو
  کاغذ مطبوعات از فردا یکشنبه توزیع می‌شود
  نشست روابط عمومی های ادارات کل، فرمانداری ها و دانشگاه های جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد
  شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35434صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 آبان 1397 - 21:57
بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی: نظرسنجی بی طرف، میزان همراهی صدا و سیما با مخالفان دولت را مشخص کند
در پی واکنش سازمان صدا و سیما به بیانیه انتقادی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت که حاوی تعرض این سازمان به عملکرد روابط عمومی های قوه مجریه بود، شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، با انتشار بیانیه ای خطاب به ریاست صدا و سیما ، نکاتی را مطرح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی واکنش سازمان صدا و سیما به بیانیه انتقادی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت که حاوی تعرض این سازمان به عملکرد روابط عمومی های قوه مجریه بود، شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، با انتشار بیانیه ای خطاب به ریاست صدا و سیما ، نکاتی را مطرح کرد.

بیانیه شورای اطلاع رسانی دولت، در دفاع از عملکرد دولت نبود بلکه در دفاع از کارنامه «ستاد اربعین» بود که ستادی فراقوه ای است و همه اعضای آن ، از جمله صدا و سیما در تدارک مراسم اربعین دخیل بوده و شایسته نیست که تلاش های فراقوه ای خادمان زوار سالار شهیدان، از سوی یکی از اعضای ستاد، به شکلی هدفمند خدشه دار شود و خدمات رسانی گسترده «ستاد اربعین» بازتابی در صدا و سیما نیابد و بالعکس با جوسازی تخریبی ، خروجی زحمات ، وارونه نمایی جلوه داده شود.

انتساب نقل قول کذب به رئیس جمهور در خصوص اذعان ایشان به ناکارآمدی روابط عمومی های دولت ، اولین انتساب کذب صدا و سیما درقبال رییس جمهور و برخی وزیران نبوده و با توجه به رویکرد معمول برخی برنامه های ضددولت آن سازمان آخرین مورد هم نخواهد بودو بسیار بعید به نظر می رسد اقداماتی نظیر پیگیری قضایی یا تذکر بتواند به این رویه مذموم خاتمه دهد.

مخاطب انتقاد دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، نه کلیت صدا و سیما و مجموعه خدوم و صادق آن سازمان که تهیه کنندگان و مجریان چند برنامه مشخص و شناسنامه دار که با پشتیبانی مالی افرادی خاص تولید می شود و وابستگی آشکاری به یک طیف فکری معین دارند و با وجود رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری، همچنان ساز ناکوک خود را می نوازند و برخلاف سایر برنامه های سازمان ، اعتنایی به سیاست گذاری و نظم سازمانی ندارند و به هربهانه ای به دنبال تسویه حساب سیاسی با دولت در بدترین شکل ممکن هستند.

برافروختگی و عصبانیت نهفته در موضع گیری صدا و سیما در واکنش به یک بیانیه انتقادی کوتاه ، مایه تعجب و حیرت است و این سوال را در افکار عمومی ایجاد کرده که صدا و سیمایی با این حجم حمله تخریبی به دولت چرا خود ، تاب یک انتقاد را نیاورده است.

توصیه صدا و سیما به حرفه ای تر شدن تیم اطلاع رسانی دولت درست هنگامی منتشر شد که افکارعمومی و نخبگان با تعجب و تاسف ، نظاره گر جنگ داخلی مجریان و بخشهای سیاسی و تولیدی این سازمان در برنامه های مختلف بودند و در چنین وضعیتی ، حق دارند بپرسند مدیریت صدا و سیما به جای رهنمود دادن به دستگاه های دولتی آیا بهتر نیست ، حداقل ، از تسویه حساب های درون سازمانی شخصی ، روی آنتن های رسانه ملی پیشگیری کند؟

دستگاه های اطلاع رسانی و روابط عمومی های کشور دچار مشکلاتی هستند که از دیرباز برجای مانده است و در کنار آن ، دوران فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم با ظهور و اوج گیری شبکه های اجتماعی مواجه شد و مخالفان دولت کوشیدند با سرمایه گذاری های کلان و حضور فعال در این شبکه ها ، فشار تخریبی علیه قوه مجریه را افزایش دهند و در پیشبرد هدف خویش بدون هراس از برخوردهای قانونی ، هر تهمت و افترا و توهین را نثار دولت کردند.

تاکید بر ادعای «درخواست یا مطالبات مردم » ، ترفند نخ نمای صدا و سیما برای دفاع از برنامه های تولید شده از سوی جریان سیاسی مطرود مردم و استتار اقدامات اقلیتی غریبه با اراده ملی است که در موضع گیری اخیر روابط عمومی سازمان درقبال بیانیه انتقادی شورای اطلاع رسانی دولت هم تکرار شده است...
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی


  سخنگوی دولت معرفی شد


  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد


  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد


  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی


  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد


  وجه تمایز روابط عمومی


  انتصاب رییس روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی