درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35432صفحه نخست » جمعه، 11 آبان 1397 - 18:13
گزارش سالانه از آزادی در عرصه اینترنت: ظهور اقتدارگرایی دیجیتال
گزارش سالانه «آزادی در اینترنت» از «فریدم هاوس» (خانه آزادی) حاکی است دولت‌ها در سراسر جهان در حال سفت و سخت کردن کنترل خود روی داده‌های شهروندان و توسل به ادعای «خبر جعلی» جهت سرکوب آرای مخالفند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش سالانه «آزادی در اینترنت» از «فریدم هاوس» (خانه آزادی) حاکی است دولت‌ها در سراسر جهان در حال سفت و سخت کردن کنترل خود روی داده‌های شهروندان و توسل به ادعای «خبر جعلی» جهت سرکوب آرای مخالفند.

فریدم هاوس، گروه غیردولتی ناظر بر آزادی در جهان که مرکزش در آمریکاست، در گزارش سال ۲۰۱۸ خود در زمینه آزادی در اینترنت، زیر عنوان «ظهور اقتدارگرایی دیجیتال»، تبلیغات یا همان پروپاگاند و اطلاعات غلطِ آن‌لاین را به طور فزاینده‌ موجب مسموم شدن عرصۀ دیجیتال و همزمان جمع‌آوری مهارنشدنی داده‌های شخصی را باعث دگرگونی مفاهیم سنتی حریم خصوصی برشمرده است.

بنا بر گزارش امسال «آزادی در اینترنت» از «فریدم هاوس»، چین در کنترل اینترنت در آن کشور و صدور تکنیک‌هایش به کشورهای دیگر جسورتر و ماهرتر شده است.

این گزارش حاکی است روندها به انحطاط آزادی اینترنت در عرصۀ جهانی برای هشتمین سال پیاپی انجامیده است.

این گزارش آزادی اینترنت در ۶۵ کشور را ارزیابی می‌کند که ۸۷ درصد کاربران اینترنت در جهان را دربرمی‌گیرند.

در این گزارش، میزان آزادی اینترنت و رسانه‌های دیجیتال در ۶۵ کشور محاسبه و وضعیت آزادی از این حیث در هر کشور نمره‌ای می‌گیرد؛ از هیچ برای آزادترین تا صد برای کمترین آزادی. بر این مبنا از صفر تا ۳۰ وضعیت آزاد، از ۳۱ تا ۶۰ تا حدودی آزاد و از ۶۱ تا صد وضعیت غیر آزاد را نشان می‌دهند.

در مورد مختل کردن اینترنت به دلایل سیاسی و امنیتی، گزارش امسال خانه آزادی حاکی است کاربران در ۲۲ کشور مسدود شدن دست‌کم یک شبکۀ اجتماعی یا پلاتفرم ارتباطی را تجربه کردند و در ۱۳ کشور، دولت‌ها عمدا اینترنت یا شبکه‌های تلفن همراه را مختل کردند.

این گزارش همچنین با اشاره به نزول آزادی اینترنت در ایالات متحده خاطرنشان کرده است دولت‌های دموکراتیک هنگامی که پای امنیت ملی در میان است عزم خودشان را برای غلبه بر رمزگذاری ابراز می‌دارند.

 

در این گزارش،  وضع آزادی اینترنت و رسانه‌های دیجیتال در کشورهایی چون مصر، ایران، روسیه و سایر کشورها نیز بررسی شده است که علاقمندان می توانند به گزارش کامل رجوع نمایند.
 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد