درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 26 آبان 1397 - 07:26   

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای درگذشت مدیرعامل تامین اجتماعی

  پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای درگذشت مدیرعامل تامین اجتماعی


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال از مجموع اقتصاد کشور

  سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال از مجموع اقتصاد کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرخط خبرهای امروز
  چهاردهمین جشنواره فیلم موبایلی فرانسه
  افزایش دورکاری به سبب گرانی املاک تجاری
  بعد از 12 سال، توییترقابل ویرایش می‌شود
  نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند
  بازی کامپیوتری
  تبلیغ 36 قلم کالای مضر برای سلامت جامعه در صدا و سیمای ایران ممنوع شد.
  فیس بوک یک ارگان مستقل برای مبارزه با محتوای نامناسب ایجاد خواهد کرد
  اتهام جنجالی تازه علیه فیس‌بوک: "خفه کردن صدای مخالفان"
  اولین اظهار نظر فرزند جمال خاشقچی پس از بیانیه دادستان کل سعودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35425صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 12 آبان 1397 - 10:52
چراغ راه/ ایجاد محتوای ویدئو برای رسانه های اجتماعی
تولید محتوای خود را از یک تحقیق آغاز کنید. هنگامی که شما درک خوبی از افرادی که مایل به رسیدن به آن هستید دارید، می توانید هر بخشی از خلاقیت را که با قصد و دقت دنبال می شود، بسازید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ویدیو درصد عظیمی از محتوای اجتماعی در جهان امروز را تشکیل می دهد. در یوتیوب، فیس بوک، اسنپ‌چت و داستان های اینستاگرام، محتوای ویدئویی در همه جا ساعت ها ساعت اطلاعات و سرگرمی به ما ارائه می دهد. با این وجود، ایجاد ویدیوی مناسب برای مخاطبان اجتماعی برند شما ممکن است پیچیده باشد.


مهمتر از همه، با مخاطبانی را که می خواهید از طریق محتوای ویدئویی خود ارتباط برقرار کنید ابتدا باید آنها را بشناسید و بدانید چه نیازها و خواسته هایی دارند. اگر بخواهید صرفا روی علایق سازمان و علامت تجاری خود تمرکز کنید آنها از دست خواهید داد. اما پرسش اصلی این است چگونه مخاطبان خود را می شناسید و مطالب خود را از دیگر 100 میلیون ساعت ویدئو که در فیس بوک و سایر کانال ها تماشا می کنید، متمایز کنید؟

 

 تولید محتوای خود را از یک تحقیق آغاز کنید. هنگامی که شما درک خوبی از افرادی که مایل به رسیدن به آن هستید دارید، می توانید هر بخشی از خلاقیت را که با قصد و دقت دنبال می شود، بسازید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز پیدایش «بی بی سی»


  زادروز سیاوش آذری روزنامه نگار با تجربه


  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


  نشست دسترسی آزاد به اطلاعات برگزار می شود


  جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر


  مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم: باید تلاش کنیم کمبودها و معضلات روابط عمومی‌ها رفع شوند


  سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال از مجموع اقتصاد کشور


  سرخط خبرهای امروز


  تک تک رفتار یک مدیر را زیر نظر داشته باشید


  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار شد/ گزارش کامل