درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 22:59   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3542صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 خرداد 1392 - 15:11
گزارش/ رویکردهای مسوولان و مدیران به نقش روابط عمومی ها در انتخابات/ روابط عمومی ها نقش موثری در انتخابات دارند
روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در جهت حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش نمایند. حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
  

 

شارا- دکتر حسینعلی افخمی با بیان اینکه امروزه انتخابات بخشی از زندگی مردم هر کشوری می باشد مبارزات انتخاباتی را به 2 دوره تقسیم بندی نمود، ابتدا دوره کوتاه مدت،‌که در بعضی کشورها از 6 ماه تا یک هفته قبل از انتخابات شروع می شود و دوره بلندمدت که بعد از اعلام نتایج انتخابات شروع و تا دوره بعد ادامه دارد.
وی دو عامل طول دوره انتخابات و روز برگزاری انتخابات را در مبارزات انتخاباتی موثر دانست.
افخمی در ادامه به تعریف مبارزه انتخاباتی پرداخت و گفت: یک نوع این فعالیت ارتباطی همه جانبه و استفاده از تمام ابزارهای ارتباطی برای رسیدن به هدف است که خود به چند بخش تقسیم می شود؛ یکی رسیدن به کرسی مانند ریاست جمهوری و دیگری گرفن اکثریت کرسی ها در نظام های سیاسی حزبی مانند مجلس می باشد.
از روز پس از انتخابات تا انتخابات بعدی شرایطی را پشت سر می گذاریم که باعث تغییراتی می شود و این تغییرات یکی از عوامل تعیین کننده در رفتار رای دهنده می باشد که این رفتار به سه بخش تقسیم می شود، ثبات قدم در نظر و رای بر اساس یک عقیده و تعلق داشتن به یک حزب یا گروه، دوم: ثبات نداشتن در رای و جابجایی، و دیگری تغییر رای تاکتیکی و آگاهانه می باشد.
افخمی باید های یک مبارزه را تغییرات در احزاب، تغییرات در قوانین، تغییرات در نوع قوانین از نظر کمک های مالی و ویژگی های کاندیداها، وضعیت رسانه ها در دوره تبلیغات، تغییرات شخصیت ها و افراد در دوره های بعد، بستر های مبارزاتی در حوزه های سیاست، فرهنگ و اجتماع برشمارد.
وی به مسائلی که در مبارزات انتخاباتی از روابط عمومی انتظار می رود اشاره کرد و آن ها را به سه قسم دانست که یکی ارتباط با رسانه ها و انجام اموری مثل اطلاعیه خبری، مشاوره برای مناظره و شرکت در برنامه ها و مصاحبه ها، نوشتن مقالات تحلیلی و پاسخ به رسانه ها، کمک و راهنمایی برای تهیه خبر، دوم پایش اطلاعات و سوم آگهی های سیاسی در انتخابات.
 

اطلاع رسانی نقش حایز اهمیتی در انتخابات دارد
رییس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کرد: حتی یک رأی هم در انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود؛ از این رو با تبلیغات و آگاهی بخشی اقشارباید زمینه خلق آگاهانه حماسه سیاسی را فراهم آورد.
وی تحقق این امر را مستلزم اطلاع رسانی جامع میان تمامی اقشار و لایه های مختلف جامعه دانست.
ناصر رجبی نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی جامع فرایند انتخابات بی بدیل قلمداد کرد و گفت:انتقال خواسته های مردم، آرا و دیدگاه های سیاسی کاندیداها توسط رسانه ها به عنوان سخنگوی مردم و مسئولان، انعکاس دیدگاه های کاندیداها با رعایت اصل عدالت محوری، بازتاب فعالیت های مسئولان، تلاش برای حضور گسترده و آگاهانه مردم،تبیین اهمیت حضور مردم به جهت تعیین سرنوشت، واکاوی فرایند تخلف و تقلب در انتخابات از جمله رسالت های رسانه ها محسوب می شود.

فعالیت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات در 2 فاز عملیاتی می شود
سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز فعالیت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی را در 2 فاز عملیاتی دانست.
ابراهیم کردلو اظهار داشت: برگزاری نشست خبری با حضور استاندار،اطلاع رسانی به لحظه با سرویس پیام کوتاه، استقرار واحد سیار رادیو در روز 24 خرداد ماه در محل ستاد و اطلاع رسانی همزمان با شروع فرمان انتخابات،حضور دکتر عربیان استاندار البرز در ویژه برنامه های صدا و سیما با موضوع انتخابات و سخنرانی در پیش خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه های پیش بینی شده این ستاد است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز همچنین تشکیل اتاق خبر در استانداری البرز و فرمانداری های استان، ایجاد لینک ویژه انتخابات در سایت استانداری،برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی با اصحاب رسانه در کنار بازدیدهای منظم از ستادهای انتخابات استان و شهرستان های پیرامونی، انتشار اطلاعیه های انتخاباتی، صدور و ابلاغ احکام اعضای شورا، مستند سازی کلیه عملیات اجرایی انتخابات، تشکیل کمیته های متناظر در 5 شهرستان را از دیگر برنامه های این ستاد برشمرد.
سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده و هماهنگی های بعمل آمده روز جمعه 24 خرداد ماه شاهد حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در محل شعب اخذ رأی و ستاد های انتخابات نیز خواهیم بود.
عضو ستاد انتخابات استان البرز فعالیت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان را در 2 فاز عملیاتی دانست و خاطر نشان کرد: فاز اول اقدامات این کمیته با محوریت اطلاع رسانی از روند انتخابات انجام شده است و در حال حاضر بالغ بر 170 خبر در سایت استانداری البرز که با لینک ویژه انتخابات مجزا گردیده؛ با هدف تحقق، بخشی از محوریت اطلاع رسانی تولید شده است.
وی افزود: در فاز دوم نیز برنامه های این کمیته با رویکرد تبلیغات جهت ترغیب و تشویق و شرکت آگاهانه اقشار مختلف در انتخابات ادامه پیدا می کند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری البرز با بیان اینکه تبلیغات متمرکز جهت آگاهی بخشی اقشار از ابتدای خرداد ماه آغاز می شود؛ ادامه داد: هم اکنون 100 طرح از بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در استانداری تهیه شده و طرح های منتخب در اختیار شهرداری ها و تلویزیون های شهری جهت اطلاع رسانی قرار گرفته است.
وی افزود: این تبلیغات از اول خردادماه به صورت متمرکز و همزمان آغاز خواهد شد.
سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان گفت: در کنار آن جایگاه های مشخصی نیزاز سوی شهرداری ها برای تبلیغات کاندیداها دیده شده است.

روابط عمومی ها، نقش مهمی در عرصه انتخابات دارند
معاون فرماندار بندرگز گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در جهت حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش نمایند. محمد احمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عرصه انتخابات را فرصت مناسبی برای دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود و میهن اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
معاون فرماندار بندرگز، ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات را وظیفه همگان دانست و گفت: هر چند مردم با آگاهی و بصیرتی که دارند به خوبی ارزش حضور در این عرصه را می دانند اما تأکید و یادآوری این موضوع هم چنان ضروری است.

احمدی با قدردانی از اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بندرگز ابراز امیدواری کرد تا این امر مهم و سرنوشت ساز به نحو شایسته صورت گیرد.


روابط عمومی ها با آگاهی دادن به مردم، نقش بسزایی در انتخابات دارند
فرماندار بردسیر گفت: روابط عمومی ها با آگاهی دادن به مردم، نقش بسزایی در انتخابات دارند.
هادی احمدی، سال«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: انتخابات، مظهر حماسه سیاسی است.
 

روابط عمومی ها نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی دارند
فرماندار شهرستان جلفا گفت: روابط عمومی ها می توانند بیشترین نقش را در ایجاد حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم در انتخابات ایفا کنند.
مختار سیفی اظهار کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حماسه سیاسی در انتخابات فقط با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی عموم جامعه امکان پذیر است.
وی افزود: روابط عمومی ها می توانند به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان با اطلاع رسانی شفاف از عملکرد دستگاه های اجرایی زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های جلفا خاطرنشان کرد: از آنجا که روابط عمومی به مثابه بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند، فعالیت آگاهانه و هدفمند آنان در عرصه انتخابات زمینه حضور گسترده مردم در صحنه عظیم سیاسی را میسر می کند.
وی انتخابات را از تحولات اثرگذار در سرنوشت کشور بیان کرد و افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات با مسوولیت روابط عمومی فرمانداری ها باید در حیطه وظایف و اطلاع رسانی خود برای برگزاری با شکوهتر انتخابات برنامه ریزی کنند.
 

روابط عمومی ها در انتخابات نقش بسزایی دارند
فرماندار اردکان گفت: روابط عمومی ها زمینه حضور مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنند تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در پرشور کردن انتخابات نقش بسزایی است افزود: با برگزاری انتخابات پرشور و شعور ضریب امنیت ملی و اجتماعی کشور بالا می رود و روابط عمومی ها می توانند در رونق بخشیدن به برگزاری این انتخابات مهم و سرنوشت ساز نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات و ورود افراد جدید باعث ایجاد ظرفیت های جدید و فکرها و ایده های نو خواهد شد و این نشان از پویایی و زنده بودن جامعه است.
 

بستر سازی برای حضورحداکثری مردم در انتخابات وظیفه روابط عمومی هاست
محمد علی شهرکی گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مهمترین جلوه حماسه سیاسی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور حداکثری مردم است.
محمد علی شهرکی مسئول روابط عمومی و کمیته تبلیقات و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان زاهدان بستر سازی با کمک رسانه ها و مطبوعات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهمترین وظیفه روابط عمومی ها در این عرصه مهم دانست.
وی گفت: در این زمینه باید از همه بسترها و توان ها برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده شود و با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی و تبلیغات باید از بستر و توانایی روابط عمومی ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره برد.
شهرکی با تاکید بر اینکه شهرستان زاهدان در دوران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف حضور و مشارکت بالایی داشته است افزود: رکوردبالای 70 درصد مشارکت را استان سیستان و بلوچستان بر جای گذاشته و در انتخابات بیست و چهارم خرداد نیز با خلق حماسه ای دیگر رتبه بالاتری را کسب می کند. .
وی ترغیب مردم به مشارکت گسترده را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی و انجام کارهای تبلیغاتی در این خصوص گام های اساسی بردارند.

روابط عمومی ها در روند انتخابات که اقتدار ملی و بین المللی نظام است نقش بسزایی دارند
 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی و بین المللی یک نظام است و روابط عمومی ها می توانند نقش بسزایی در تحقق حماسه سیاسی داشته باشند.
 خلیل رضایی جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر دانست و افزود:دچه خدمتی بالاتر این که بتوان به نظام جمهوری اسلامی انجام داد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم بیان داشت: اگر بخواهیم خلق حماسه سیاسی داشته باشیم که به طور قطع این محقق می شود باید با بصیرت و آگاهی و پشت پا زدن به توطئه های دشمنان نقشه های شوم آنان را خنثی کنیم.
خلیل رضایی همچنین به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در این برهه از زمان اشاره کرد و اظهار داشت: شما روابط عمومی ها نباید ساکت بنشینید و با زبان قلم و زبان تبلیغ در فضای مجازی که امروزه بیشترین مخاطب را دارد آسایش و آرامش را از دشمنان نظام مقتدر جمهوری اسلامی سلب کرده و به گونه ای نشان دهید که اسلام هراسی ، شیعه هراسی و ایران هراسی دشمنان بیش از بیش خودش را نشان دهد.
وی تصریح کرد: انتخابات حکم تزریق خون جدید به رگهای جامعه دارد و شما با اطلاع رسانی دقیق و درست و واقعی می توانید مردم را برای حضور حداکثری و با آگاهی کامل آماده کنید که در انتخابات شرکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین یاد آور شد: امروزه تمام سعی و تلاش دشمنان بر این است که انتخابات کم رنگی داشته باشیم اما به حول و قوه الهی این انتخابات هم مثل سال های گذشته با شکوهتر و پررنگ تر برگزار می شود.
خلیل رضایی گفت: نفس کشیدن هر دستگاه بستگی به روابط عمومی آن دستگاه دارد و شما می توانید نقطه اتصال بین همه دستگاه ها برون سازمانی و درون سازمانی باشید و در راستای ماموریت و اهدافی که هر دستگاه دنبال می کند گام بردارید.

نقش روابط عمومی ها در ترغیب مردم به حضور در انتخابات مهم است
معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان، برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را آزمون بزرگی برای مردم و کشور دانست و گفت: نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در تشویق و ترغیب مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای، بسیار با اهمیت است.
حسینعلی حاجی افزود: روابط عمومی ها باید از هر امکانی که در اختیار دارند در حوزه کاری خود بر اساس وظیفه شرعی، انقلابی و ملی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بهره گیری کنند.
وی تاکید کرد: روابط عمومی ها، برای آموزش و آگاهی مردم نسبت به انتخابات باید فعالیت بیشتری و پررنگی تری از خود نشان دهند.
فرماندار کاشان تصریح کرد: امروز چشم های زیادی از سراسر جهان انتخابات را رصد می کند و آن را زیر ذره بین گذاشته اند.
معاون استاندار اصفهان گفت: چون دشمنان موفق به این کار نشده اند، هم اکنون در تلاش هستند تا مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند.
حاجی، انتخابات را عزت و آبروی ملی خواند و گفت: انتخابات یکی از شاخصهای ملی است و اگر مردم به طور گسترده در پای صندوق های رای حضور یابند، دشمنان چشم طمع ورزی به کشور را نخواهند داشت.
فرماندار کاشان تصریح کرد: در حالی که انتخابات رقابت است، اما باید در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق اسلامی رعایت شود.
وی با تاکید بر پرهیز از اسراف در تبلیغات انتخاباتی، گفت: هیچ ممنوعیتی برای تبلیغ و تشویق مردم برای حضور پررنگتر آنها در انتخابات وجود ندارد.
وی یاد آور شد: وظیفه همه قشرهای واجد شرایط رای دادن ایجاب می کند که در انتخابات شرکت کنند.

 

اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه، محوری‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی گفت: بر این باوریم که اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دقیق و صادقانه از محوری ترین و اثربخش ترین وظایف روابط عمومی ها است.
جواد آهنگری، هدف از برگزاری نشست های مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با مسئولان دستگاه های مختلف را توسعه همکاری های بین بخشی و آشنایی با عملکرد و وظایف سازمان ها و همچنین استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای روابط عمومی ها در تحقق حماسه سیاسی و حضور پرشکوه مردم درخلق حماسه سیاسی خواند و اظهار امیدواری کرد تا روابط عمومی دستگاه ها، نقش خود را به شایستگی در این زمینه ایفا کنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، همچنین بر نقش رسانه ملی، مطبوعات و نشریات در اطلاع رسانی کامل و موثر تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از اهمیت نقش تاثیرگذارشان برای تحقق مشارکت گسترده و همه جانبه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و باید با ارائه راه و روش های مناسب در بحث اطلاع رسانی هرچه بیشتر، مردم را با زوایای مختلف اهمیت حضور در انتخابات آشنا سازیم.
 

تاکید بر ایجاد شور انتخاباتی در سازمان ها توسط مسئولان روابط عمومی ها
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی روابط عمومی ها را مرکز ثقل ارتباط مردم و مسولین دانست و بر ضرورت تعمق و بهتر شدن این رابطه تاکید کرد.
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها، نقش روابط عمومی ها را در این مقوله موثر دانست و افزود: مسئولان روابط عمومی باید با برنامه ریزی های مدون زمینه حضور حداکثری و پرنشاط و آگاهانه مردم به ویژه همکاران خود ، در ادارات زیر نظر خود را فراهم آورند.
 

روابط عمومی ها برای حضور مردم در انتخابات برنامه داشته باشند
حسین ندافیان فرماندار بافق اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها بحث اطلاع رسانی و جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات است که باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد.
فرماندار بافق گفت: روابط عمومی ها برای حضور مردم در انتخابات برنامه داشته باشند چرا که نقش و برنامه آنان در سازمان ها و ادارات و تشویق مردم برای حضور گسترده آنها در انتخابات مهم است.
وی با تاکید بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در زمینه حضور مردم در انتخابات افزود: در طول دوران عمر انقلاب، دشمن با برنامه‌ریزی و انجام تحریکاتی برای خدشه وارد کردن به انتخابات، حرکت‌هایی را انجام داده که به لطف و مدد خداوند و فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری این تحرکات خنثی شده است.
فرماندار بافق با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی عنوان کرد: رسانه‌ها باید در راستای تبیین اهمیت و ضرورت حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین برگزاری باشکوه آن از هیچ تلاشی دریغ نداشته باشند.
ندافیان همچنین بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاکید و خاطرنشان کرد: همه باید از هم‌اکنون زمینه حضور گسترده و پرشور مردم را برای شرکت در انتخابات پیش رو فراهم کنند.
رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بافق با اشاره به نزدیکی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شروع فعالیت های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و نقش روابط عمومی ها در این زمینه گفت:‌ روابط عمومی ها باید از طریق اطلاع رسانی شفاف و به موقع برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند که حضور مردم در انتخابات نقش تعیین کننده ای دارد.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی باید سالم و حساب شده و به دور از خلاف باشد که این امر نقش ارزنده‌ای در تحقق اهداف نظام و مقام معظم رهبری دارد.
ندافیان با اشاره به دسیسه‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن انتخابات مجلس عنوان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از هم‌اکنون با تبلیغات گسترده و استفاده از رسانه‌های فارسی زبان بیگانه، سعی در انحراف اذهان عمومی دارد.
فرماندار بافق افزود : حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب و آنان را مایوس خواهد کرد.
 

نقش بی بدیل روابط عمومی ها در خلق حماسه سیاسی
نوراله حسینی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه اذعان داشت: نقش روابط عمومی در چند سال اخیر به شکل چشمگیری ارتقاء یافته و در تمامی عرصه ها مشهود است.
وی گفت: روابط عمومی ها می توانند در سال جاری در تحقق هرچه مطلوبتر منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در نامگذاری سال به عنوان سال ” حماسه سیاسی ؛ حماسه اقتصادی” نقش آفرین باشند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود از تمامی دست اندرکاران و مدیران عرصه روابط عمومی خواست تا به دور از هر گونه جناح بندی سیاسی و در چارچوب قانون در انتخابات پیش رو نهایت تلاش خود را در راستای زمینه سازی حضور هرچه باشکوه تر آحاد مردم در پای صندوق های رأی به کار گیرند.
 

حضور پرشور در انتخابات، مهم ترین هدفی است که باید توسط روابط عمومی ها ترویج شود
سید عبدالمجید قائم محمدی گفت: حضور پرشور و آگاهانه تمام اقشار جامعه در پای صندوق های رای مهم ترین هدفی است که باید توسط روابط عمومی ادارات و نهادها ترویج شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین مسئله در خلق حماسه سیاسی است اظهار داشت: بی شک حضور باشکوه در انتخابات اتحاد و انسجام ملی را در جهان به نمایش گذاشته و دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب را از رسیدن به اهداف شوم خویش ناامید می سازد.
قائم محمدی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در فراهم نمودن شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ادامه داد: روابط عمومی ها باید در فرصت کوتاه باقی مانده تا برگزاری انتخابات همه توان خود را در جهت بصیرت افزایی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به کار گیرند.

روابط عمومی ها زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند
فرماندار شهرستان خاتم گفت: روابط عمومی باید با اطلاع رسانی صحیح،دقیق و به هنگام زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم آورند.
محمد علی شاه حسینی فرماندار درجلسه روابط عمومی های شهرستان خاتم با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم شهرستان خاتم درانتخابات سال گذشته ثابت کرد که مردم در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی هراسی به دل راه نداده و همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه می باشند گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ایجاد فضای یأس وناامیدی، بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند که اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های و خدمات نظام و انقلاب به مردم می تواند این توطئه را خنثی نماید.
فرماندار خاتم اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، روابط عمومی ها باید فعالانه در امر اطلاع رسانی خدمات دولت در عرصه های مختلف اهتمام ورزند و روح امید را در جامعه دمیده و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کنند.
وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه همه مردم و مسئولین فراهم نمودن شرایط لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این مسیر روابط عمومی های ادارات و ارگان ها نقش مهمی را بر عهده دارند.
شاه حسینی از مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان خاتم خواست تا با برنامه ریزی مناسب، فضا را برای ورود به انتخابات فراهم نموه و شرایط حضور حداکثری مردم را در این انتخابات سرنوشت ساز فراهم کنند.

روابط عمومی ها بازوهای اجرایی در انتخابات
 محمودی؛ فرماندار شهرستان زاوه گفت: نقش روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و ایجاد امید در مردم بسیار مهم و سرنوشت ساز می باشد، که باید به جامعه تعمیم داده شود و از سخنان ائمه است که می گویند «خوبی ها را به مردم بگویید و به آنها امید بدهید».

وی همچنین افزود: دنیا به یک دهکده تبدیل شده است، جلوی پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی را نمی توان گرفت، با این پیشرفت در های علمی زیادی باز می شود مخصوصا اگر همراه با معنویت باشد. محمودی بیان کرد: روابط عمومی در سطح شهرستان ضعیف است و به خوبی انجام نمی شود، کارهای خوب زیادی در شهرستان انجام می گیرد، ولی رسانه ای نمی شود.

وی در ادامه گفت: باید شهرستان زاوه به جایگاه اصلی خود برسد و خواستار تعامل هرچه بیشتر اصحاب رسانه، روابط عمومی ها با فرمانداری و نشریه ها شد.

فرماندار زاوه افزود: جو بسیار آرامی در شهرستان بر انتخابات حکمفرماست و فعالیت شده که حرمت اشخاص مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص روابط عمومی ها بازوهای اجرایی در انتخابات می باشند. در پایان هریک از مدعوین به اظهار نظر پرداختند و تصویب شد که کلیه کارهایی که در بخش انجام می شود با بخشداران هماهنگ شود. همچنین در این جلسه تصویب شد، کلیه روابط عمومی اخبار خود را به خبرنگاران فاکس کنند.

روابط عمومی ها برای افزیش شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم تلاش نمایند
مجتبی مولوی فرماندار شهرستان نهاوند انتخابات را محلی برای تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد و گفت: ماهیت انتخابات آثار و برکات ارزشمندی برای انقلاب اسلامی در برداشته و باعث تقویت پایه های آن شده است.
فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در بحث انتخابات آنچه بیش از سایر موارد برای ما مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات است لذا روابط عمومی ها علاوه بر این که خودشان در انتخابات حضوری فعال خواهند داشت سایر اقشار جامعه را نیز به مشارکت گسترده دعوت خواهند کرد.
مولوی افزود: البته مردم ایران نشان داده اند در جاهایی که نیاز به حضور مردم وجود دارد آنان حاضرند تا پای جان برای حفظ انقلاب در صحنه بمانند و قطعا در این انتخابات نیز اینگونه عمل خواهند کرد.
وی افزود: شهرستان نهاوند در بحث انتخابات همیشه خوب عمل کرده است لذا امسال باید با تلاش همه به گونه ای عمل شود که فردای انتخابات نهاوند سرامد استان و حتی کشور شود.
فرماندار شهرستان نهاوند با تاکید برحضور گسترد مردم افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم حاشیه ها و مسائل امنیتی را کنار می زند و باعث بالا رفتن عیار جمهوری اسلامی در سطح جهان می شود.
وی افزود: اگر ما رئیس جمهوری با آرای بالا انتخاب کنیم وزن بین المللی او در سطح جهان بالا خواهد رفت و به او نگاه ویژه می شود.
وی با توصیه به مشارکت حداکثری مردم گفت: مردم وظیفه دارند اصل مشارکت را مدنظر قرار دهند و از پرداختن به حاشیه ها خوداری کنند زیرا پرداختن به حاشیه باعث میشود که حضور حداکثری کم رنگتر شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود جایگاه روابط عمومی را در نظام اداری جایگاهی بلند عنوان کرد و افزود: نقش روابط عمومی نقش مهم و جایگاه او در نظام اداری بسیار ارزشمند است لذا باید تلاش شود این جایگاه توسط مدیران روابط عمومی حفظ شود.
مولوی افزود: با توجه به جایگاه روابط عمومی لازم است مدیران این بخش اهل مطالعه و تحلیل باشند که بتوانند با اطلاع رسانی شفاف اذهان عمومی را نسبت به نظام امیدوار سازند و اعتماد عمومی را افزایش دهند.
 

نقش روابط عمومی‌ها در تحقق حماسه سیاسی، امیدآفرین و آگاهی‌بخش است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تاثیرگذاری روابط عمومی‌های استان برای ایجاد فضای امید و آگاهی در آستانه انتخابات تاکید کرد.
محمدعلی نصرتی با بیان رسالت خطیر روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های ادارات، به عنوان عنصر مهم تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در دستگاه‌ها و ادارات دولتی، می‌توانند در آگاه‌سازی هر چه بیشتر و حضور پرشورتر در انتخابات، ایفای نقش کنند.
وی افزود: تمام پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در استان اندیشیده شده و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
نصرتی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی‌ها نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام و افزایش امیدواری بر عهده دارند، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با افکار عمومی به طور مستقیم در ارتباط بوده و به نوعی پل بین مردم و مسئولان هستند و ضروری است در زمینه ترغیب و تشویق مردم جهت حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر تلاش مضاعف کرده و اهداف سوء دشمن را برملا سازند.
نصرتی با اشاره به پیوند عمیق بخش‌های روابط عمومی و رسانه‌های جمعی، اظهار داشت: ادارات روابط عمومی و رسانه‌ها به عنوان دو قطب مهم اطلاع‌رسانی، می‌توانند با القای فضای امید و آگاهی، در تحقق هر چه بیشتر حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو، گام بردارند.
 

روابط عمومی ها زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: روابط عمومی ها با بسترسازی مناسب می توانند زمینه حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، علی اصغر عنابستانیروز افزود: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باید فضای حضور حداکثری و پرشور و بابصیرت مردم در انتخابات را فراهم کنند.
وی گفت: روابط عمومی ها باید فعالانه در امر اطلاع رسانی خدمات دولت در عرصه های مختلف اهتمام ورزند و روح امید را در جامعه دمیده و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کنند.
وی تصریح کرد: مهم ترین وظیفه همه مردم و مسوولان، فراهم کردن شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این مسیر روابط عمومی های اداره ها و دستگاه های اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.
 

نقش روابط عمومی ها در ترغیب مردم به حضور در انتخابات مهم است
معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان، برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را آزمون بزرگی برای مردم و کشور دانست و گفت: نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در تشویق و ترغیب مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای، بسیار با اهمیت است.
حسینعلی حاجی افزود: روابط عمومی ها باید از هر امکانی که در اختیار دارند در حوزه کاری خود بر اساس وظیفه شرعی، انقلابی و ملی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بهره گیری کنند.
وی تاکید کرد: روابط عمومی ها، برای آموزش و آگاهی مردم نسبت به انتخابات باید فعالیت بیشتری و پررنگی تری از خود نشان دهند.
فرماندار کاشان تصریح کرد: امروز چشم های زیادی از سراسر جهان انتخابات را رصد می کند و آن را زیر ذره بین گذاشته اند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم کردستان، اظهار داشت: دشمنان نظام بویژه استکبار جهانی برای به تعطیلی کشاندن انتخابات از یکسال پیش تاکنون با خبرگیری و گمانه زنی، دستگاه امنیتی خود را بکار گرفته اند.
معاون استاندار اصفهان گفت: چون دشمنان موفق به این کار نشده اند، هم اکنون در تلاش هستند تا مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند.
حاجی، انتخابات را عزت و آبروی ملی خواند و گفت: انتخابات یکی از شاخص های ملی است و اگر مردم به طور گسترده در پای صندوق های رای حضور یابند، دشمنان چشم طمع ورزی به کشور را نخواهند داشت.
فرماندار کاشان تصریح کرد: در حالی که انتخابات رقابت است، اما باید در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق اسلامی رعایت شود.
 
روابط عمومی‌ها نقش ویژه‌ای در تحقق حماسه سیاسی دارند
مسلم مخفی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یکی از قشرهایی که می‌تواند در این زمینه ایفای نقش کند، روابط عمومی دستگاه‌ها هستند که باید نقش خود را به شایستگی در این زمینه ایفا کنند.
 

روابط عمومی ها رسالت خطیری در شور انتخاباتی به عهده دارند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی ها رسالت خطیری در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مقابله با توطئه های دشمنان بر عهده دارند.
محمدحسین شفیق اظهارکرد: با عنایت به در پیش بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستان فیروزکوه، لزوم آمادگی مسۆولان روابط عمومی ها در جهت افزایش مشارکت عمومی در انتخابات و انعکاس صحیح وقایع و رویدادهای انتخاباتی شهرستان در اولویت امور است.
 

ضرورت تجمیع ظرفیت و توانمندی روابط عمومی ها در جهت افزایش شور انتخاباتی
حامد ابراهیم خانی مشاور فرماندار شهرستان کرج اظهار داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون رقم خوردن حماسه سیاسی در عرصه انتخابات تنها با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی عموم جامعه در باب اهمیت و ضرورت حضور در عرصه انتخابات میسر خواهد بود.
ابراهیم خانی افزود: از آنجا که روابط عمومی ها به مثابه پل ارتباطی مردم با سازمان و نهادهای دولتی هستند، فعالیت آگاهانه و هدفمند روابط عمومی ها در عرصه انتخابات می تواند زمینه حضور حداکثری مردم در این صحنه عظیم حماسی را فراهم کند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی در تبلیغات انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور مردم نقش آفرین هستند، تاکید کرد: تبیین اهمیت انتخابات و ضرورت حضور آگاهانه و همراه با بصیرت در این عرصه مهمترین وظیفه روابط عمومی هاست که باید به آن اصرار داشته و کلیه ظرفیت های خود را در این باب به کار گیرند.
وی حضور با شکوه مردم در انتخابات را موجب اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی و شکست توطئه های دشمنان و معاندان داخلی و خارجی نظام دانست و گفت: روابط عمومی ها باید با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب زمینه حضور پرشور مردم در این عرصه را فراهم کنند.
مدیرکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج تصریح کرد: تجمیع ظرفیت ها و توانمندی های روابط عمومی ها در این مسیر نیل به هدف که همانا تحقق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است را تضمین می کند.
ابراهیم خانی اظهار داشت: بهره مندی از پتانسیل معتمدان محلی از جمله ائمه جمعه، بسیج، آموزش و پرورش و اصناف بدون موضع گیری بدون جانبداری در خصوص کاندیداها به منظور تحقق حماسه سیاسی ضروت دارد که روابط عمومی ها باید در اولویت امور خود داشته باشند.
وی افزود: طراحی و نصب بنر و تراکت در سطح شهر به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در فضای شهری نیز باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد