درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 26 آبان 1397 - 07:42   

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای درگذشت مدیرعامل تامین اجتماعی

  پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای درگذشت مدیرعامل تامین اجتماعی


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال از مجموع اقتصاد کشور

  سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال از مجموع اقتصاد کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متخصصان ارتباطات روابط عمومی باید بدانند
  سرخط خبرهای امروز
  چهاردهمین جشنواره فیلم موبایلی فرانسه
  افزایش دورکاری به سبب گرانی املاک تجاری
  بعد از 12 سال، توییترقابل ویرایش می‌شود
  نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند
  بازی کامپیوتری
  تبلیغ 36 قلم کالای مضر برای سلامت جامعه در صدا و سیمای ایران ممنوع شد.
  فیس بوک یک ارگان مستقل برای مبارزه با محتوای نامناسب ایجاد خواهد کرد
  اتهام جنجالی تازه علیه فیس‌بوک: "خفه کردن صدای مخالفان"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35418صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 آبان 1397 - 12:39
چراغ راه/ ترکیب روابط عمومی
رویکرد مشارکتی در بسیاری از سازمان ها چیزی است که فراموش می شود و بازاریابی می تواند در طول فرآیند روابط عمومی از ابتدا تا انتها استفاده کنند: ترکیب روابط عمومی در نیم راهی فعالیت های فروش نمی تواند به خوبی ارزیابی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رویکرد مشارکتی در بسیاری از سازمان ها چیزی است که فراموش می شود و بازاریابی می تواند در طول فرآیند روابط عمومی از ابتدا تا انتها استفاده کنند: ترکیب روابط عمومی در نیم راهی فعالیت های فروش نمی تواند به خوبی ارزیابی شود.

 

 این مساله در ترکیب این دو پوشیده نشده است و نتایج آن نیز گل و بلبل نیست.

 

در عوض روابط عمومی عنصری توانمند در سازمان است که می تواند با بازاریابی ترکیب شود. برای این اتفاق، رهبران در یک سازمان نیاز دارند که به نیروی روابط عمومی اعتقاد داشته باشند و شما نیاز دارید آن چیزی را که انجام می دهید را عمل کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز پیدایش «بی بی سی»


  زادروز سیاوش آذری روزنامه نگار با تجربه


  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


  نشست دسترسی آزاد به اطلاعات برگزار می شود


  جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر


  مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم: باید تلاش کنیم کمبودها و معضلات روابط عمومی‌ها رفع شوند


  سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال از مجموع اقتصاد کشور


  سرخط خبرهای امروز


  تک تک رفتار یک مدیر را زیر نظر داشته باشید


  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار شد/ گزارش کامل