درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 07:19   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35400صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 آبان 1397 - 02:51
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی: خدمات روابط عمومی بانک مسکن، قابل تحسین است
خدمات روابط عمومی بانک مسکن در اطلاع رسانی شایسته و آگاه سازی هموطنان، تکریم ارباب رجوع و تعامل با دیگر دستگاه های استان قابل تحسین است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خدمات روابط عمومی بانک مسکن در اطلاع رسانی شایسته و آگاه سازی هموطنان، تکریم ارباب رجوع و تعامل با دیگر دستگاه های استان قابل تحسین است.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالحسن خزائی پور سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی و اعضای شورای عالی روابط عمومی های استان از روابط عمومی دستگاه های اجرائی بازدید کردند. وی در جریان این بازدید در نشستی با مدیر شعب بانک مسکن طی سخنانی گفت: با حضور در دستگاههای اجرایی استان، ضمن نشست با مدیران دستگاه ها و تقدیر از زحمات و خدمات آنان؛ با مسوولین روابط عمومی ادارات به عنوان متولیان اصلی اطلاع رسانی و آگاه سازی نیز دیدار کرده و با نقطه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات آن ها آشنا شدم.
 
 خزائی پور با ستایش از عملکرد بانک مسکن در تمام دولت ها و ادوار گذشته و خدمات آن در تامین شایسته منابع مالی بخش مسکن استان گفت: خوشبختانه روابط عمومی این بانک همواره در زمره رابطان فعال در استان مطرح بوده و طی سال دو سال گذشته تندیس برترین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را کسب کرده اند و علاوه بر بخش اقتصادی و بانکداری، در امور فرهنگی و اجتماعی نیز درخشان ظاهر شده است.
 
 وی افزود: سال جاری و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، وظیفه روابط عمومی ها در اجرایی نمودن برنامه های مدون ایام الله دهه مبارک فجر بسیار مهم و حساس بوده و شایسته است با حمایت مسوولین دستگاه ها، اهم اقدامات، افتخارات و عزت آفرینی ملت و دولت سرافراز و انقلابی ایران را در تمامی بخش ها در نگاه جهانیان جلوه گر نماییم.
 
 مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در این دیدار گفت: خوشبختانه عملکرد بانک مسکن به عنوان یگانه بانک تخصصی مجری برنامه های دولت در بخش مسکن و ساختمان مطلوب و قابل دفاع است و پرونده عملکردی این بانک دولتی خصوصا در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مبین این است که حدود یک سوم املاک مسکونی در کشور جهت ساخت، خرید و یا تعمیر واحد مسکونی خود از تسهیلات بانک مسکن بهره مند شده اند و بانک به نوعی، موتور محرک اقتصاد، پویایی و سازندگی در کشور لقب گرفته است.
 
 امیری اعطای تسهیلات مناسب و ارزان با بازپرداخت طولانی مدت، تسریع در روند اعطای تسهیلات و نظارت بر تخصیص واقعی تسهیلات را ویژگی اصلی بانک مسکن خواند و عنوان کرد: از جمله اقدامات اخیر بانک به منظور ترغیب سازندگان به امر تولید مسکن ، ایجاد اشتغال ،حمایت از اقشار متوسط جامعه و نیز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ برنامه ریزی و پس انداز ، تقویت قدرت خرید مسکن و تسهیل در شرایط بازپرداخت اقساط مسکن و همچنین اقدام داوطلبانه در کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن می باشد.
 
 وی افزود: در مسیر اجرای برنامه ها و سیاست های استراتژیک بانک، مطابق با سند راهبردی سال ۱۴۰۰ شمسی، گامی محکم برداشته شده و در راستای ارتقای فعالیت های توسعه ای تخصصی بانک، کمک به امر خروج مسکن از رکود و بهره مندی حداکثری متقاضیان از تسهیلات و خدمات مطلوب بانک نیز موفقیت هایی به دست آمده است.
 
 امیری در ادامه به نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان ها و شناسایی محصول و خدمات آن به افراد حقیقی و حقوقی اشاره نمود و گفت: یقینا اگر افرادی قابل و آشنا به دانش برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی در سازمان ها نباشند، هدف گذاری ها و اجرای برنامه ها با مشکل مواجه شده و نیمه تمام خواهند ماند. وی با بیان این که مسوولین بانک مسکن اخیرا با تشکیل دایره جدید ارتباطات و بازاریابی در استان ها برای نقش و جایگاه روابط عمومی اهمیت ویژه ای قایل شده اند، اظهار امیدواری کرد با تقویت این دایره در سطح مدیریت های شعب بانک، در ادامه شاهد توسعه و پیشرفت حوزه ارتباطات و تعاملات بانک مسکن باشیم.
 
 همچنین رضا آزاداندیش، رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن استان مرکزی در این دیدار، روابط عمومی را مغز تحلیل گر افکار عمومی معرفی و لازمه جایگاه آن را در نوک پیکان حرکت سازمان ها دانست و در این خصوصگفت: باید به این باور برسیم که روابط عمومی همواره در متن است و نه در حاشیه، فلذا با انتخاب فرد یا افرادی متخصص و توانمند در این جایگاه و دادن اختیاراتی در باب برقراری ارتباطات سازمانی به آنان، می توان به آینده روشن سازمان؛ در عصری که عصر ارتباطات نام گرفته است امیدوار بود.
 
 وی توفیقات اخیر روابط عمومی بانک مسکن استان را مرهون همکاری صمیمانه و دلسوزانه کارکنان ستاد با شعب بانک در استان دانسته و از تشریک مساعی و حمایت های مدیر شعب استان و معاونین مدیریت در این بین تجلیل نمود. آزاداندیش افزود اگر چه در تقویت حوزه ارتباطات خصوصا در سالهای اخیر در برخی دستگاه ها اقداماتی صورت پذیرفته و توفیقاتی حاصل شده است، لیکن این کافی به مقصود نبوده و جا دارد با پیشنهاد شورای عالی روابط عمومی در استانداری ها و حمایت مسئولین محترم دستگاه های اجرائی؛ با فراخوان نظرات و پیشنهادات افراد تحصیل کرده و صاحب نظر در این علم- درقالب پژوهش و مقالات- به تقویت جایگاه تضعیف شده روابط عمومی در اکثر سازمان های کشور کمک نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد