درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 19:03   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
  روابط عمومی، اتاق فکر و مغر متفکر یک سازمان در توسعه فعالیت ها و برنامه هاست
  برگزاری چالش نوآوری باز در بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35399صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 8 آبان 1397 - 20:54
واکنش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به رفتار تخریبی تلویزیون علیه دولت و پاسخ تلویزیون به این ادعا
جای تامل است که یک مقام مسئول در جایگاه خطیری چون شورای اطلاع رسانی دولت از رسانه ملی توقع تریبونی یک طرفه دارد و به نوعی می خواهد نارضایتی های مردم از اوضاع اقتصادی به طور کلی نادیده گرفته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به رفتار تخریبی تلویزیون علیه دولت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در برنامه این هفته پایش که به بهانه تحلیل فضای اقتصادی کشور با طرح محورهای از پیش هماهنگ شده بین مجری و کارشناس برنامه از شبکه یک سیما پخش شد موضوعاتی مطرح گردید که حاوی افترا، توهین و نشر اکاذیب نسبت به دولت و مسئولان برخی دستگاههای اجرایی در سیاستگذاری های اقتصادی و اجرای برنامه های دولت بود به گونه ای که حاصلی جز بدبینی نسبت به مسئولان و التهاب آفرینی و مشوش کردن ذهن مردم نداشت آنهم در زمانی که مردم متاثر از اقدام تروریستی دشمنان در اهواز و همچنین درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای بدخواهان نظام هستند.

این اتفاق در حالی از سوی رسانه ملی صورت گرفته که مقام معظم رهبری در چند دیدار اخیر با مسئولان و کارگزاران نظام که در اغلب آنها ریاست محترم صدا و سیما هم حضور داشته و بعضا مورد خطاب رهبر معظم انقلاب نیز با ذکر نام قرار گرفته است، رسانه های کشور و به طور خاص رسانه ملی را به آرامش بخشی، اعتماد و امید آفرینی و همچنین ارائه تصویری درست و منصفانه از فعالیت های کشور امر فرموده اند لذا رویه برنامه مذکور و بعضا برخی دیگر از برنامه های آن سازمان نه تنها خلاف دستور مقام معظم رهبری بلکه خلاف مصالح و سیاستهای مصوب شورای عالی امنیت ملی و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا است.

ضمن ادای احترام و تقدیر از تلاشهای مدیران و کارکنان پرتلاش آن سازمان که دلسوزانه خدمت می کنند اما بعضا و به صورت محدود پخش برنامه هایی هدفمند مانند پایش را شاهد هستیم که بر خلاف دستورات و منویات مقام معظم رهبری با نگاهی غیرمنصفانه و جهت دار نسبت به دولت تدبیر و امید عمل می نمایند طبعا توقعی از گردانندگان و مجریان آن نیست اما از مسئولان دلسوز سازمان صدا و سیما انتظار می رود تا با تدبیر و تصحیح چنین رویه هایی به ویژه در مقطع حساس کنونی، مصالح و منافع ملی را در راستای کاهش نگرانی و التهابات مردم و آرامش بخشی به فضای عمومی جامعه سرلوحه برنامه های خبری و تولیدی آن سازمان قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در گفتگو با مهر: از اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت واقعا تعجب می کنم!
رنجبران با بیان اینکه صداوسیما پوشش سفر رئیس جمهور را در دستور کار دارد، گفت: در حالیکه باید مواضع مقتدرانه روحانی را محور قرار دهیم از اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت تعجب میکنم.

محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اطلاعیه ظهر امروز دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره برنامه این هفته پایش شبکه یک سیما گفت: همه می دانیم مردم به شدت تحت فشار اقتصادی هستند و انتقادات فراوانی به برخی ناکارآمدی ها دارند که خود مسئولان اجرایی هم به آن اذعان می کنند و رسانه ملی هم در این شرایط با تمام توان سعی می کند روحیه امید را در جامعه حفظ کند اما این بدان معنی نیست که به نظرات و تحلیل های متفاوت کارشناسی نپردازیم و نقد تخصصی نکنیم.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی ریشه یابی برخی مشکلات اخیراقتصادی مردم را با زبان کارشناسی در برنامه ای تخصصی تقویت فضای امید دانست و گفت: وقتی با زبان کارشناسی نقد و برای آن راهکار ارائه می کنیم مردم امیدوار می شوند واز این که رسانه صدای آنها را منعکس می کند آرامش می گیرند.

وی افزود: رسانه ملی باید حامی مردم و منعکس کننده مشکلات آنها باشد و توقع برخی آقایان در این زمینه غیرمنصفانه است.

رنجبران با بیان اینکه از دبیرمحترم شورای اطلاع رسانی دولت بعنوان یک فرد رسانه ای برای تنظیم این اطلاعیه در زیرمجموعه اش تعجب می کنم، افزود: آقای علی معزی که خود مدیرمسئولی یک خبرگزاری خصوصی را به عهده دارد خوب می داند یکی از مهم ترین رسالت های هر رسانه ای بعنوان نماینده افکارعمومی پیگیری مطالبات به حق مردم است.

وی افزود: جای تامل است که یک مقام مسئول در جایگاه خطیری چون شورای اطلاع رسانی دولت از رسانه ملی توقع تریبونی یک طرفه دارد و به نوعی می خواهد نارضایتی های مردم از اوضاع اقتصادی به طور کلی نادیده گرفته شود.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی یکی از بخش های پربیننده و پرمخاطب برنامه پایش را پیگیری مشکلات تولیدکننده ها و مردم دانست و تاکید کرد: آیا بررسی مشکلات مردم و تولید کننده ها و تحلیل ریشه ای آنها از منظر کارشناسی توهین و افتراست و آیا تقدیر از دو دادستان قوه قضائیه که در مسیر رفع مشکلات مردم و موانع تولید حرکت و با متخلفان برخورد کرده اند تخریب دولت به شمار می رود؟

رنجبران با بیان اینکه برنامه پایش همواره در مسیر امید آفرینی حرکت می کند تصریح کرد: در برنامه یکشنبه ها جوان موفق و دربرنامه سه شنبه ها کارآفرین موفق در این برنامه معرفی می شوند و هر هفته پنج کسب و کاری که نوآوری می کنند به مردم معرفی می شوند تا آنهایی که می خواهند دراین کسب و کارها سرمایه گذاری کنند یا مشارکت داشته باشند از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: فقط در دوسال اخیر که از سالهای بسیار سخت اقتصادی کشور بوده است این برنامه توانسته است با این برنامه های امیدآفرین جوانان بسیار زیادی را که شغلی نداشته اند به سمت کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای جدید رهنمون کند که این خود یک موفقیت برای کشور است.

رنجبران با بیان اینکه سازمان صدا وسیما دراین چند روز پوشش سفر مهم و حساس ریاست محترم جمهوری به مقر سازمان ملل متحد را در دستور کار دارد، گفت : درحالی که همه ما باید محور فضای رسانه ای را مواضع مقتدرانه آقای رییس جمهوردر سازمان ملل قرار دهیم از چنین اطلاعیه ای واقعا تعجب می کنم؟!

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما ابراز امیدواری کرد همه مسئولان کشور بویژه مسئولان اطلاع رسانی دستگاههای مختلف با سعه صدر و تدبیر درجهت افزایش امید و حل مشکلات مردم حرکت کنند.

گفتنی است دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت امروز با صدور اطلاعیه ای نسبت به محتوای این هفته برنامه پربیننده «پایش» اعتراض کرده و آنرا رفتار تخریبی رسانه ملی علیه دولت خواند.

 



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول


  بررسی وضعیت استارت آپ ها در ایران


  به بقای روزنامه‌ها امیدوارم!‏


  اشتیاق به خود سانسوری و رابطه آن با وزارت تبلیغات در چین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی