درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35387صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 7 آبان 1397 - 13:54
برای نخستین بار در ایران؛
برنامة اعتباربخشی متخصصّان روابط عمومی پیاده سازی می شود
کارشناسانی که از همه شرایط تعیین شده در برنامة اعتباربخشی انجمن متخصصان روابط عمومی برخوردار باشند، "اعتبارنامه متخصصّان روابط عمومی" (APR) که بالاترین درجه تخصصی روابط عمومی در جهان می باشد را دریافت می‌‌نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناسانی که از همه شرایط تعیین شده در برنامة اعتباربخشی انجمن متخصصان روابط 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199عمومی برخوردار باشند، "اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی" (APR) که بالاترین درجه تخصصی روابط عمومی در جهان می باشد را دریافت می‌‌نمایند.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب، افزود: برنامة اعتباربخشی متخصصان روابط عمومی، مشروعیت کارشناسان دارای دانش، تجارب و صلاحیت حرفه ای را که برای به دست آوردن استانداردهای بالا در این حوزه بسیار تخصصی زحمت بسیار کشیده‌اند،تامین می کند و گامی مهم در اعتلای روابط عمومی محسوب می شود.


مهدی باقریان با اشاره به این موضوع که گواهینامه حرفه ای به منظور شناسایی دست اندرکاران دارای قابلیت و تجربه کاری بالا، طراحی شده است، گفت: این گواهینامه حرفه ای علاوه بر این که مزایای زیادی برای روابط عمومی و شاغلان آن به همراه دارد می تواند در ارتقا و تثبیت جایگاه حرفه ای روابط عمومی تاثیر بسزائی داشته باشد.


وی تصریح کرد: اگر این برنامه با جدیت و حساسیت بالا پیاده سازی شود نه تنها امتیازی ارزشمند برای شاغلان فعال در روابط عمومی است بلکه تعهد به برتری شغلی و رفتار منطقی و اخلاقی را نهادینه می کند و تا حدود زیادی مانع ورود افراد بدون آموزش، دانش، تجربه و شخصیت حرفه ای به این حوزه می شود.


باقریان تصریح کرد: برنامة اعتباربخشی متخصصان روابط عمومی ضمن ارزیابی دانش پایه فردِ فعال در حوزه روابط عمومی، تعهد این افراد به قانون حرفه ای و اخلاقی تاثیرگذار هنرهشتم که بر بهبود و تقویت روابط بین موسسات و مخاطبان تاکید دارد کمک می کند.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در ادامه با اشاره به این مطلب، "افرادی که مفتخر به دریافت این گواهینامه حرفه ای بشوند، مجاز به استفاده از حروف "ای پی آر" که به "اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی" معروف است پس از نام خود می باشند"، گفت: دریافت این گواهینامه حرفه ای منوط به گذراندن سه مرحله سنجش آمادگی، آموزش و امتحانات کتبی و شفاهی است و کارشناسانی می توانند در این برنامه شرکت کنند که حداقل دارای پنج سال تجربه کاری باشند و این موضوع یک استاندارد جهانی است.


وی در پایان گفت: تحقیقات و تجارب جهانی نشان می دهد برنامه اعتباربخشی متخصصان روابط عمومی در شناخت و افزایش اعتبار حرفه ای و به رسمیت شناختن افراد و ایجاد فرصت های شغلی می تواند بسیار مفید ‌باشد.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد