درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35367صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 11 آبان 1397 - 09:08
با خلوص نیت از همکارتان تعریف کنید
هوشیار باشید که با این رفتار در دام خود گرفتار نشوید زیرا مدیران شما با شم مدیریتی خود نیت شما را می فهمند و اگر به طور مثال «بیل» یکی از کارمندان جدی و فعال اداره باشد، برایش ارزش و احترام بیشتری قایل می شوند و نظرشان نسبت به شما نیز تغییر می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید فکر کنید قانون های آخر این کتاب با اصول اخلاقی منافات دارد در حالی که اینطور نیست ، همه کارها باید با معنی، صادقانه و بی غل و غش باشد. کسی را تحسین نکنید مگر اینکه واقعا به او ایمان داشته باشید. زمانی که به ظاهر از کسی تعریف می کنید در حالی که نیت واقعی تان چیز دیگری است، در واقع با تعریف و تعارف های ساختگی او را گرفتار می کنید و در مخمصه می اندازید. در ضمن در خلوت خود از خودتان نیز هراسناک می شوید آنجا که با یک موجود چند شخصیتی یعنی خودتان رو به رو می شوید.


شاید فکر کنید این روش یک جور سیاست است و کار هوشمندانه ای به نظر می آید. اصلا اینطور نیست. همیشه در اطراف شما افراد تیزبینی هستند که شما را به عنوان یک آدم ریاکار، توخالی و کینه جو شناسایی کنند. قانون چهارم را یادتان می آید که می گفت در صورتی که حرف خوبی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت اختیار کنید.


شاید فکر کنید با حرف های ناخوشایند و زننده می توانید جلب توجه کنید. اما شما مجاز به چنین کاری نیستید. یک بازیگر خوب قوانین نباید چنین حرف هایی بزند.
زمانی که در تعریف از همکارتان «بیل» می گویید:
- من «بیل» را خوب می شناسم و می دونم که چقدر عجیب و غریبه!
- او یک آدم متفکر و خلاقه که مستقل از بقیه عمل می کند ، در واقع خارج از سیستم اداری کار می کند.
در واقع شما با این تعریف های ظاهری بیل را در حد یک دیوانه، یک گرگ تنها و یک موجود غیرعادی پایین می آورید.
-«بیل» یک کارمند قاطع و مصمم است که به جزییات کار اهمیت می دهد. اخلاقش را می دونم دوست داره از همه چی سر در بیاره. در اجرای پروژه ها فقط سهم خودشو نمی بینه بلکه به دیگران هم توجه داره و من از این نظر بیل را تحسین می کنم.

در واقع به ظاهر از بیل تعریف می کنید اما می خواهید بگویید که او فقط به فکر منافع خودشه.


«بیل» بچه خیلی خوبیه! خوب می دونه که موهاشو چه جوری کوتاه کنه که جالب به نظر بیاد. او نقش هنر پیشه های فیلم های کمدی رو خوب بازی می کنه ، اصلا استعداد عجیبی داره و روحیه یک جوون هیجده ساله رو داره. در واقع با حرف هایتان، بیل را در حد یک دلقک، یک بچه بی تجربه و آدم کم عقل پایین آورده اید.
- من اخلاق «بیل» را می دونم اصلا نمی تونیم تو اداره نگهش داریم از بس که پر جنب و جوش و پر تحرکه، فکر نمی کنم قفس کوچک ما برای آدمی با این همه انرژی و روحیه کافی باشد. واقعا به بیل حسادت می کنم. من اینجا می نشینم و کارهای اداری و دفتری را انجام می دهم در حالی که بیل بیرون از اداره با ارباب رجوع صحبت می کنه و ارتباط خوبی با اونا برقرار می کنه. در واقع می گویید بیل هیچ وقت در اداره حضور ندارد و در انجام کارهای دفتری ناتوان است.


هوشیار باشید که با این رفتار در دام خود گرفتار نشوید زیرا مدیران شما با شم مدیریتی خود نیت شما را می فهمند و اگر به طور مثال «بیل» یکی از کارمندان جدی و فعال اداره باشد، برایش ارزش و احترام بیشتری قایل می شوند و نظرشان نسبت به شما نیز تغییر می کند.


کلام آخر:
با حذف تعریف ها و تعارف های اضافی می توان به احساسات واقعی و پاک انسآنها دست یافت.

 

منبع: صد قانون کار

 




 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد