درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 12:02   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35366صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 10 آبان 1397 - 09:06
به دیگران نشان دهید که در کارتان بی نظیر هستید
نیازی به خودنمایی نیست، فقط بی ریا و بی غل و غش کار کنید و ببینید که جانشینی برای شما پیدا نمی شود زیرا متاسفانه افرادی که صادقانه و خالصانه کار کنند بسیار نادر و کمیاب هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بله، کاملا می فهمم که نمی توانید از هر وسیله ای برای رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید. شما انسان شریفی هستید که نمی خواهید و نمی توانید با روش های ناجوانمردانه به هدف خود برسید.


قانون (3-10) را یادتان می آید که می گفت «هرگز به کسی تهمت نزنید» و قانون چهارم را که می گفت «اگر حرف خوبی ندارید بهتر است ساکت شوید.» اما یکی از اصول رقابتی این است که تا حدی به مدیران نزدیک شوید تا راه پیشرفت برایتان هموار گردد. خوب، حالا برای رسیدن به این هدف چه کار می کنید؟ البته کاری که باید بکنید این است که طوری رفتار کنید که فردی بی همتا و بی نظیر به نظر بیایید به گونه ای که نتوانند به راحتی جانشینی برای شما پیدا کنند.


برای این کار باید اولویت ها و اهمیت ها را در نظر بگیرید نه کارهای جزیی و پیش پا افتاده را. در واقع شما نقاط قوت همکارانتان را برای مدیر توضیح می دهید اما به روشی که خودتان و موقعیت خودتان را به خطر نیندازید. مثلا می گویید: «خدایا نمی دونم بدون «راشل» چطور می تونیم این همه کار را انجام بدیم ، او در نوع خود بی نظیره.» اما شما فقط خیلی عادی به مدیر می گویید که رقیب شما صادقانه کار می کند.


طبق قانون (4-5) که می گفت هرگز دروغ نگویید، قرار نیست دروغ بگوییم فقط می خواهیم با تحسین و قدردانی از رقیب، آنها را به تلاش بیشتری تشویق کنیم.


در واقع مدیر شما مشتری شما است و شما خدمات خود را به او می فروشید. همکاران شما نیز رقبای شما هستند. فرض کنید فروشنده ماشین هستید و مشتری از شما می پرسد که آیا نمایشگاه ماشین بعدی که همکار شما است ماشین های بهتری دارد؟ چه جوابی می دهید؟ آیا صادقانه می گویید: «بله ماشین های آنها بهتر و حتی ارزانتر از ما است بهتر است همین حالا سری به آن بزنید و ماشین های آنها را هم نزدیک ببینید.» اگر هم چنین نگویید حداقل ارزش و کیفیت ماشین های آنها را در حد اسباب بازی پایین نمی آورید. شاید بهتر باشد بگویید که ماشین های آنها هم خوب است اما آنها مشتریان خاص خود را دارند. با این کار دروغ نگفته اید بلکه نظر مشتری را به سمت خدمات خود جلب کرده اید.


همکاران شما رقبای شما هستند و شما طوری کار می کنید که جانشینی نداشته باشید. مثلا وقتی همکارتان از شما می پرسد: آیا می تونی جلسه روز دوشنبه را مدیریت کنی؟ یادمه گفته بودی که از این جلسه متنفری، نظرت راجع به ریچارد چیه؟ اون می تونه این کار رو انجام بده؟» شما کمی فکر می کنید و جواب می دهید:« ریچارد آدم توانا و خلاقی است اما امیدوارم درباره این جلسات خسته کننده و کسالت آور خوب فکر کند.» در واقع شما حرف بدی نزده اید ، شما کاری می کنید که هرکس سر جای خودش باشد.


کلام آخر:
نیازی به خودنمایی نیست، فقط بی ریا و بی غل و غش کار کنید و ببینید که جانشینی برای شما پیدا نمی شود زیرا متاسفانه افرادی که صادقانه و خالصانه کار کنند بسیار نادر و کمیاب هستند.

منبع: صد قانون کار



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز