درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 01:02   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35366صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 10 آبان 1397 - 09:06
به دیگران نشان دهید که در کارتان بی نظیر هستید
نیازی به خودنمایی نیست، فقط بی ریا و بی غل و غش کار کنید و ببینید که جانشینی برای شما پیدا نمی شود زیرا متاسفانه افرادی که صادقانه و خالصانه کار کنند بسیار نادر و کمیاب هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بله، کاملا می فهمم که نمی توانید از هر وسیله ای برای رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید. شما انسان شریفی هستید که نمی خواهید و نمی توانید با روش های ناجوانمردانه به هدف خود برسید.


قانون (3-10) را یادتان می آید که می گفت «هرگز به کسی تهمت نزنید» و قانون چهارم را که می گفت «اگر حرف خوبی ندارید بهتر است ساکت شوید.» اما یکی از اصول رقابتی این است که تا حدی به مدیران نزدیک شوید تا راه پیشرفت برایتان هموار گردد. خوب، حالا برای رسیدن به این هدف چه کار می کنید؟ البته کاری که باید بکنید این است که طوری رفتار کنید که فردی بی همتا و بی نظیر به نظر بیایید به گونه ای که نتوانند به راحتی جانشینی برای شما پیدا کنند.


برای این کار باید اولویت ها و اهمیت ها را در نظر بگیرید نه کارهای جزیی و پیش پا افتاده را. در واقع شما نقاط قوت همکارانتان را برای مدیر توضیح می دهید اما به روشی که خودتان و موقعیت خودتان را به خطر نیندازید. مثلا می گویید: «خدایا نمی دونم بدون «راشل» چطور می تونیم این همه کار را انجام بدیم ، او در نوع خود بی نظیره.» اما شما فقط خیلی عادی به مدیر می گویید که رقیب شما صادقانه کار می کند.


طبق قانون (4-5) که می گفت هرگز دروغ نگویید، قرار نیست دروغ بگوییم فقط می خواهیم با تحسین و قدردانی از رقیب، آنها را به تلاش بیشتری تشویق کنیم.


در واقع مدیر شما مشتری شما است و شما خدمات خود را به او می فروشید. همکاران شما نیز رقبای شما هستند. فرض کنید فروشنده ماشین هستید و مشتری از شما می پرسد که آیا نمایشگاه ماشین بعدی که همکار شما است ماشین های بهتری دارد؟ چه جوابی می دهید؟ آیا صادقانه می گویید: «بله ماشین های آنها بهتر و حتی ارزانتر از ما است بهتر است همین حالا سری به آن بزنید و ماشین های آنها را هم نزدیک ببینید.» اگر هم چنین نگویید حداقل ارزش و کیفیت ماشین های آنها را در حد اسباب بازی پایین نمی آورید. شاید بهتر باشد بگویید که ماشین های آنها هم خوب است اما آنها مشتریان خاص خود را دارند. با این کار دروغ نگفته اید بلکه نظر مشتری را به سمت خدمات خود جلب کرده اید.


همکاران شما رقبای شما هستند و شما طوری کار می کنید که جانشینی نداشته باشید. مثلا وقتی همکارتان از شما می پرسد: آیا می تونی جلسه روز دوشنبه را مدیریت کنی؟ یادمه گفته بودی که از این جلسه متنفری، نظرت راجع به ریچارد چیه؟ اون می تونه این کار رو انجام بده؟» شما کمی فکر می کنید و جواب می دهید:« ریچارد آدم توانا و خلاقی است اما امیدوارم درباره این جلسات خسته کننده و کسالت آور خوب فکر کند.» در واقع شما حرف بدی نزده اید ، شما کاری می کنید که هرکس سر جای خودش باشد.


کلام آخر:
نیازی به خودنمایی نیست، فقط بی ریا و بی غل و غش کار کنید و ببینید که جانشینی برای شما پیدا نمی شود زیرا متاسفانه افرادی که صادقانه و خالصانه کار کنند بسیار نادر و کمیاب هستند.

منبع: صد قانون کار



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند


  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع


  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم


  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود


  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند