درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 00:52   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35365صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 8 آبان 1397 - 09:05
همیشه گوش به زنگ باشید
به رسانه ها و اخبار آنها اهمیت دهید. اطلاعات به ظاهر ناچیزی که به دست می آورید همان اطلاعات محرمانه ای است که قرار است از طریق رسانه ها به گوش اداره های دیگر، شرکت های جدید و رقبای شما برسد، قبل از آنها به این اطلاعات دست یابید. با این کار همیشه یک قدم جلوتر از همکاران و رقبای خود هستید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر از آنچه در اطرافتان می گذرد بی خبر باشید چگونه می توانید از تصمیم گیری ها مطلع شوید و یا طرح کاری خود را هماهنگ با آن ترسیم نمایید. شاید مدیریت تصمیم گرفته باشد فرد مجرب و با صلاحیتی را انتخاب کند و این همان ذهنیتی بود که شما داشتید تا به موقعیت بهتری دست یابید. در نتیجه باید نسبت به کنترل موقعیت ها حساس باشید و به عبارت ساده تر باید همیشه گوش به زنگ اخبار جدید و مهم باشید در غیر این صورت منتظر باشید تا سالها سکون و رکود را پشت میز فعلی خود تحمل کنید.


اما شخصیت شما به گونه ای است که از سخن چینی، غیبت و حرافی خوشتان نمی آید، شما حقایق انکار ناپذیر را می خواهید اما نه به قیمت از دست دادن شخصیت خود. بنابراین بهتر است مراقب باشید که:
- از ارتباطات مناسب و پسندیده برای کسب اطلاع از اداره ها و بخشهای دیگر استفاده کنید.
- به طور تمام و کمال در جلسه ها حاضر باشید یعنی تمام هوش و حواستان را بدهید تا حرفی، رفتاری و حتی نگاه معنی داری از قلم شما نیفتد.
- «پیش نویس های محرمانه» را به دقت گوش دهید و مراقب کسانی باشید که به هر ترفندی دست می زنند تا واقعیت ها را بپوشانند.
- خواسته های مدیران را بشناسید و در جهت آنها حرکت کنید.


- به رسانه ها و اخبار آنها اهمیت دهید. اطلاعات به ظاهر ناچیزی که به دست می آورید همان اطلاعات محرمانه ای است که قرار است از طریق رسانه ها به گوش اداره های دیگر، شرکت های جدید و رقبای شما برسد، قبل از آنها به این اطلاعات دست یابید. با این کار همیشه یک قدم جلوتر از همکاران و رقبای خود هستید.


لازم است سرتان را بالا بگیرید ، چشم بصیرت خود را باز کنید و اطرافتان را به دقت

کنکاش کنید. شاید گروه پیشروی کند و وقتی سرتان را بلند می کنید ببینید که تنها و در همان نقطه اول ایستاده اید . این یعنی «در جا زدن» که نشان می دهد شما با دیگران همگام نیستید.


کلام آخر:
دانایی به نادانی ترجیح دارد حتی اگر نخواهید از دانایی خود جهت جلو زدن از دیگران استفاده کنید.

منبع: صد قانون کار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند


  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع


  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم


  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود


  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند