درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 11:56   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35365صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 8 آبان 1397 - 09:05
همیشه گوش به زنگ باشید
به رسانه ها و اخبار آنها اهمیت دهید. اطلاعات به ظاهر ناچیزی که به دست می آورید همان اطلاعات محرمانه ای است که قرار است از طریق رسانه ها به گوش اداره های دیگر، شرکت های جدید و رقبای شما برسد، قبل از آنها به این اطلاعات دست یابید. با این کار همیشه یک قدم جلوتر از همکاران و رقبای خود هستید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر از آنچه در اطرافتان می گذرد بی خبر باشید چگونه می توانید از تصمیم گیری ها مطلع شوید و یا طرح کاری خود را هماهنگ با آن ترسیم نمایید. شاید مدیریت تصمیم گرفته باشد فرد مجرب و با صلاحیتی را انتخاب کند و این همان ذهنیتی بود که شما داشتید تا به موقعیت بهتری دست یابید. در نتیجه باید نسبت به کنترل موقعیت ها حساس باشید و به عبارت ساده تر باید همیشه گوش به زنگ اخبار جدید و مهم باشید در غیر این صورت منتظر باشید تا سالها سکون و رکود را پشت میز فعلی خود تحمل کنید.


اما شخصیت شما به گونه ای است که از سخن چینی، غیبت و حرافی خوشتان نمی آید، شما حقایق انکار ناپذیر را می خواهید اما نه به قیمت از دست دادن شخصیت خود. بنابراین بهتر است مراقب باشید که:
- از ارتباطات مناسب و پسندیده برای کسب اطلاع از اداره ها و بخشهای دیگر استفاده کنید.
- به طور تمام و کمال در جلسه ها حاضر باشید یعنی تمام هوش و حواستان را بدهید تا حرفی، رفتاری و حتی نگاه معنی داری از قلم شما نیفتد.
- «پیش نویس های محرمانه» را به دقت گوش دهید و مراقب کسانی باشید که به هر ترفندی دست می زنند تا واقعیت ها را بپوشانند.
- خواسته های مدیران را بشناسید و در جهت آنها حرکت کنید.


- به رسانه ها و اخبار آنها اهمیت دهید. اطلاعات به ظاهر ناچیزی که به دست می آورید همان اطلاعات محرمانه ای است که قرار است از طریق رسانه ها به گوش اداره های دیگر، شرکت های جدید و رقبای شما برسد، قبل از آنها به این اطلاعات دست یابید. با این کار همیشه یک قدم جلوتر از همکاران و رقبای خود هستید.


لازم است سرتان را بالا بگیرید ، چشم بصیرت خود را باز کنید و اطرافتان را به دقت

کنکاش کنید. شاید گروه پیشروی کند و وقتی سرتان را بلند می کنید ببینید که تنها و در همان نقطه اول ایستاده اید . این یعنی «در جا زدن» که نشان می دهد شما با دیگران همگام نیستید.


کلام آخر:
دانایی به نادانی ترجیح دارد حتی اگر نخواهید از دانایی خود جهت جلو زدن از دیگران استفاده کنید.

منبع: صد قانون کار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز