درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 18:57   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
  روابط عمومی، اتاق فکر و مغر متفکر یک سازمان در توسعه فعالیت ها و برنامه هاست
  برگزاری چالش نوآوری باز در بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35363صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 7 آبان 1397 - 09:58
روانشناسی پیشرفت را بدانید
قبل از اینکه خود را به زحمت اندازید قوانین حاکم بر اداره خود را خوب بشناسید، بعد برای اشغال یک پست تلاش کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرض کنید یک میز در اداره خالی شده است و لازم است شخصی انتخاب شود و پشت آن میز خالی بنشیند. شما نیز قلبا خواهان به دست آوردن آن پست هستید. ضمن اینکه شغل مورد نظر با طرح بازی شما در زندگی کاری تناسب دارد. شما فکر می کنید برای این کار ساخته شده اید زیرا تخصص، تجربه و صلاحیت های لازم را در خودتان می بینید. ظاهرا همه چیز خوب پیش می رود. خب، حالا باید چه کار کرد و از چه ضوابطی استفاده کرد تا تیر کاملا به هدف اصابت کند.


یک بار دیگر مرور می کنیم پست x خالی است و شخص y قرار است آن را اشغال کند زیرا ویژگی های مناسب آن را دارد. اما ویژگی های مناسب چیست؟ بله ، الان می گویید: تجربه، توانایی، تخصص.


درست همان ویژگی هایی که شما دارید و به همین دلیل خود را کاندیدای مناسب آن می بینید. اما متاسفم که مسایل به همین جا محدود نمی شود و اموری فراتر از آنچه شما می دانید جریان دارد. برای مثال شاید مدیر برای پیدا کردن شخص مناسب، آگهی داده باشد زیرا:


- مدیر اداره و معاون او در این مورد توافق ندارند و مدیر شخصا اقدام می کند.
- مدیر از قبل و به طور محرمانه این پست را به شخص مورد نظرش واگذار کرده است.
- قرار است کار به کسی داده شود که شش ماه از کار بیکار شده است.
- اصلا تمام این کارها یک جور وقت تلف کردن بوده است زیرا شخصی که قبلا این کار را می کرده است و استعفا داده بود، در آخرین دقایق تصمیم به برگشت گرفته است.
- در واقع این کار برای این است که فرد قبلی را به طور غیرمستقیم اخراج کنند.
- و بالاخره مدیر محترم ما دوست دارد این کار را به دوستان، خویشان و افراد مورد علاقه اش بدهد.

کلام آخر:
قبل از اینکه خود را به زحمت اندازید قوانین حاکم بر اداره خود را خوب بشناسید، بعد برای اشغال یک پست تلاش کنید.
 

منبع: صد قانون کار



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول


  بررسی وضعیت استارت آپ ها در ایران


  به بقای روزنامه‌ها امیدوارم!‏


  اشتیاق به خود سانسوری و رابطه آن با وزارت تبلیغات در چین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی