درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 02:37   

مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد

  مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد


ادامه ادامه مطلب یک

اخبار داغ از دنیای فناوری

  اخبار داغ از دنیای فناوری


ادامه ادامه مطلب دو

بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید

  بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید


ادامه ادامه مطلب سه

اعتماد به نفس یعنی همه چیز

  اعتماد به نفس یعنی همه چیز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجلیل از فارغ التحصیلان نخستین دوره بلند مدت روابط عمومی خوزستان
  بانک های ملت، صادرات، ملی، تجارت، مسکن، پاسارگاد در صدر بانک های برتر اسلامی منطقه
  جشنواره بزرگ من با طبیعتم فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی
  همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد
  راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
  محمود بهارلو مشاور و مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری بهارستان شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد
  توانمند سازی روابط عمومی ها و استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35363صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 7 آبان 1397 - 09:58
روانشناسی پیشرفت را بدانید
قبل از اینکه خود را به زحمت اندازید قوانین حاکم بر اداره خود را خوب بشناسید، بعد برای اشغال یک پست تلاش کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرض کنید یک میز در اداره خالی شده است و لازم است شخصی انتخاب شود و پشت آن میز خالی بنشیند. شما نیز قلبا خواهان به دست آوردن آن پست هستید. ضمن اینکه شغل مورد نظر با طرح بازی شما در زندگی کاری تناسب دارد. شما فکر می کنید برای این کار ساخته شده اید زیرا تخصص، تجربه و صلاحیت های لازم را در خودتان می بینید. ظاهرا همه چیز خوب پیش می رود. خب، حالا باید چه کار کرد و از چه ضوابطی استفاده کرد تا تیر کاملا به هدف اصابت کند.


یک بار دیگر مرور می کنیم پست x خالی است و شخص y قرار است آن را اشغال کند زیرا ویژگی های مناسب آن را دارد. اما ویژگی های مناسب چیست؟ بله ، الان می گویید: تجربه، توانایی، تخصص.


درست همان ویژگی هایی که شما دارید و به همین دلیل خود را کاندیدای مناسب آن می بینید. اما متاسفم که مسایل به همین جا محدود نمی شود و اموری فراتر از آنچه شما می دانید جریان دارد. برای مثال شاید مدیر برای پیدا کردن شخص مناسب، آگهی داده باشد زیرا:


- مدیر اداره و معاون او در این مورد توافق ندارند و مدیر شخصا اقدام می کند.
- مدیر از قبل و به طور محرمانه این پست را به شخص مورد نظرش واگذار کرده است.
- قرار است کار به کسی داده شود که شش ماه از کار بیکار شده است.
- اصلا تمام این کارها یک جور وقت تلف کردن بوده است زیرا شخصی که قبلا این کار را می کرده است و استعفا داده بود، در آخرین دقایق تصمیم به برگشت گرفته است.
- در واقع این کار برای این است که فرد قبلی را به طور غیرمستقیم اخراج کنند.
- و بالاخره مدیر محترم ما دوست دارد این کار را به دوستان، خویشان و افراد مورد علاقه اش بدهد.

کلام آخر:
قبل از اینکه خود را به زحمت اندازید قوانین حاکم بر اداره خود را خوب بشناسید، بعد برای اشغال یک پست تلاش کنید.
 

منبع: صد قانون کار



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  آنچه باید بدانیم؟/ عوامل موثر بر موفقیت کارمندان روابط عمومی


  راهنمای گوگل ادوردز / قیمت گذاری کلمات کلیدی


  روبات‌های پیش‌خدمت، هدایت‌گران معلول


  آگهی اشتباه یک کارآموز در گوگل ۱۰ میلیون دلار خسارت زد


  سرپرست جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


  چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری