درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35357صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 5 آبان 1397 - 18:39
طرحی برای دستیار رئیس جمهور در ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دولت
حسام‌الدین آشنا - «دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت» مسئول برقراری ارتباطات موثر میان دولت و ملت است. او از یک‌طرف باید: رئیس جمهور و دولت را مستمراً در جریان نظرات، مطالبات و اولویت‌های مردم قرار دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وقتی از ارتباط سخن می‌گوئیم از فرآیندی دوسویه یاد می‌کنیم که گفتن و شنیدن، دیدن و دیده شدن و اطلاع‌یابی و اطلاع رسانی ابعاد اصلی آن هستند. موفقیت ارتباط در گرو خلق اعتماد، مشارکت و رضایت است.

تحولات فناورانه و افزایش پر تنوع منابعِ آگاهی، رابطه جامعه و حاکمیت را هم تحت تأثیر جدی قرار داده است. تبلیغات انتخاباتی در ایران یک جریان پرفشار است که در مدتی اندک منجر به انتخاب رئیس جمهور به عنوان محصول اعتماد اولیه مردم به یک فرد و یک جریان می‌شود؛ اما در فردای تشکیلِ دولت، با افزایش مطالبات، مردم او و دولتش را هدف خواسته‌ها و گلایه‌های متنوع خود قرارمی‌‌دهند و به سرعت احساس سرخوردگی و ناکامی می‌کنند. رئیس جمهور و کل دولت باید بتوانند - در طول دوره مسئولیت- با گفتار، رفتار و اقدامات سیاستی خود اعتماد اجتماعی، مشارکت عمومی و رضایت ملی را تضمین کنند؛ بدون اعتماد اجتماعی، مشارکت عمومی بدست نمی‌آید و بدون مشارکت، رضایت ملی از دست می‌رود و نه تنها زمینه برای فعالیت رقبا فراهم می‌شود بلکه امکان موفقیت سیاست‌ها و اقداماتی که نیازمند اعتماد مردم به دولت و رئیس جمهور است به سرعت و شدت کاهش می‌یابد.

مهارتها و انعطاف‌هایِ ارتباطی درسطح فردی، شرطی لازم برای موفقیت یک دولت‌مدار است اما مهمتر از آن وجود سازوکارهایی نهادی برای تعامل هدایت‌شده، هدفمند و مستمر با افکار عمومی و مطالبات اقشار مختلف اجتماعی است. وجود نهادهای پراکنده و کم ارتباط با یکدیگر تنها هدردادن فرصت، بودجه و نیروی انسانی را بدنبال داشته است. اکنون پس از گذشت سال‌ها از استقرار دولت در ایران به جایی رسیده‌ایم که باید بدون اضافه کردن زیرساختارهای جدید، یک ساختار هدایت‌گر و هماهنگ کننده در سطح معاون/ دستیار رئیس جمهور را مسئول ارتباطات دولت و ملت قرار دهیم.

«دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت» مسئول برقراری ارتباطات موثر میان دولت و ملت است. او از یک‌طرف باید:
1. رئیس جمهور و دولت را مستمراً در جریان نظرات، مطالبات و اولویت‌های مردم قرار دهد.
2. بازخورد اجتماعی گفتارها، اقدامات و کاستی‌ها را به دولت منتقل کند.
3. برای اصلاح رفتار اجرایی و ارتباطی دولت در جهت کسب بیشترین رضایت عمومی برنامه‌ریزی و اقدام نماید.

و از طرف دیگر باید:
1. تمامی امکانات رسانه‌ای عمومی را در جهت سیاست های ملی هماهنگ و هم‌افزا کند.
2. همکاری نهادهای مدنی و غیردولتی را برای اهداف و برنامه های بخش عمومی جلب نماید.
3. بیشترین مشارکت‌اجتماعی را برای اجرای سیاست‌ها و اقدامات ملی فراهم کند.

 

منبع: http://hamshahrionline.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد