درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:02   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35343صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 14 مهر 1400 - 13:02
انتظارات محتوایی در چند شبکه اجتماعی اصلی
لینکدین که به عنوان کانال اجتماعی B۲B شناخته می‌شود توانایی ارائه بسیاری از انواع واسطه‌ها را دارد. لحن لینکدین بر کسب‌وکار متمرکز است. بنابراین پیام‌رسانی در لینکدین باید کسب‌وکاری بیشتری داشته باشد و از ویژگی‌ها، رویدادهای شرکتی، اخبار صنعت و غیره صحبت کند.
  

LinkedIn: لینکدین که به عنوان کانال اجتماعی B۲B شناخته می‌شود توانایی ارائه بسیاری از انواع واسطه‌ها را دارد. لحن لینکدین بر کسب‌وکار متمرکز است. بنابراین پیام‌رسانی در لینکدین باید کسب‌وکاری بیشتری داشته باشد و از ویژگی‌ها، رویدادهای شرکتی، اخبار صنعت و غیره صحبت کند.

Twitter: همه ما می‌دانیم که توئیتر‌، شبکه اجتماعی متن های کوتاه است. با این حال، از آنجا که فرمت محتوای در آن گسترش می یابد، سطح پیام گذاری کمی عمیق‌تری را می طلبد.همانطور که گفته شد ، توییتر هنوز مکانی برای مطرح کردن نظر شما و به موقع با تحویل محتوای شما است. یک مکان عالی برای افزایش مخاطب، انتشار اخبار، تبلیغات حساس به زمان،توصیه ها، رویدادها و غیره.

Instagram: مناسب برای کسب و کارها در همه اندازه‌ها. همانطور که می دانید اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محور است. اگر محصولی دارید که جذاب است، یا خدماتی که یک نتیجه شگفت‌انگیز را ارایه می‌دهد اینستاگرام می تواند گزینه مناسبی باشد.

Snapchat: آخرین و بزرگ‌ترین برای بازاریابان. یک پلت فرم محتوایی کوتاه است. شما یک محدوده توجه کوتاه برای کار در اسنپ‌چت دارید.بنابراین ارسال سریع محتوای داستانی، ویدئو و تصاویر مهم است. بااینحال ، مدیریت اسنپ چت چالش‌های خود را دارد. شما نیاز به صرف زمان زیادی برای فعال شدن در اسنپ چت دارید.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد