درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:58   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35338صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 12 خرداد 1398 - 13:17
سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی، سالنامه تخصصی سال 1398 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر می شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی، سالنامه تخصصی سال 1398 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.

 

به گزارش شارا، انتشارات کارگزار روابط عمومی با شناخت دقیق از خلاءها و نیازهای روابط عمومی ها همواره کوشیده است تا محصولات بدیع و ارزشمندی برای ارتقاء سطح دانش تخصصی، اجرایی و مدیریتی شاغلان روابط عمومی عرضه نماید. در راستای این هدف از سال 1390 برای نخستین بار در کشور فعالیتی نوین با عنوان تولید سالنامه تخصصی روابط عمومی در دستور کار این انتشارات قرار گرفت.
 

این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط عمومی، آموزش های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط عمومی، گاه نویسی تاریخ روابط عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملات کلیدی و راهگشای آن و ده ها محتوای ارزشمند دیگر می باشد.


این سالنامه که در طی هفت سال گذشته برای شاغلان روابط عمومی به عنوان یک دایرة المعارف شناخته می شود دارای بخش های مختلف زیر می باشد:

- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های تاثیرگذار روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال 97
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- برش هایی از فنون کاربردی روابط عمومی

- مروری بر مهمترین رویدادهای روابط عمومی در سال 97
- معرفی هشت مدیر و کارشناس فعال روابط عمومی  در سال 1397 در دو سطح ملی و استانی

 

هشتمین شماره سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی خوب و نفیس به صورت کاملا تخصصی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 

علاقمندان جهت سفارش و پیش خرید می توانند با شماره های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد