درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35326صفحه نخست » سه شنبه، 1 آبان 1397 - 23:28
انتشار اولین کتاب برندسازی رسانه در ایران
کتاب «برند رسانه؛ چیستی، چرایی و چگونگی»، نوشته آرش محبی، با مقدمه‌ای از دکتر محمد سلطانی‌فر، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب «برند رسانه؛ چیستی، چرایی و چگونگی»، نوشته آرش محبی، با مقدمه‌ای از دکتر محمد سلطانی‌فر، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کتاب «برند رسانه؛ چیستی، چرایی و چگونگی» از جمله آثار انگشت‌شمار علمی ـ عملیاتی است که در حوزه برند و برندسازی رسانه به رشته تحریر درآمده است. برند و برندسازی از مهمترین مباحثی است که در سه دهه اخیر در دنیا مطرح شده است و در کشور ما هم نزدیک به یک دهه از طرح آن در قالب نشست‌های علمی، حرفه‌ای و ترویجی می‌گذرد. در دنیای امروز ، برند، مهمترین سرمایه سازمان‌ها، از جمله سازمان‌های رسانه‌ای به‌شمار می‌رود. اما مدیران رسانه در ایران به دلایلی از وجود این سرمایه و مراقبت از آن غفلت می‌کنند. برخی تصور می‌کنند که برندها به‌طور خودجوش و بدون برنامه‌ریزی آنچنانی ساخته می‌شوند، غافل از آنکه برندهای بزرگ در یک فرایند کاملاً اندیشیده شده و با مرارت مدیران، مرور زمان و برنامه‌ریزی دقیق ساخته شده‌اند.

از طرف دیگر در کشور ما برندکُشی به یک رسم تبدیل شده است و نه تنها درباره ارزش این سرمایه بی‌همتا و هزینه‌های سنگین ساخت آنها غفلت وجود دارد، که در جهت تخریب و نابود کردن آن گام برداشته می‌شود.

نویسنده در بخش دیباچه کتاب بیان می‌کند که گرچه برندسازی برای تهدیدها و فرصت‌ها، نقش «دیگران» و عواملی مانند کمبود آزادی و... را به‌شمار می‌آورد، اما در طراحی فرایندها و ارائه راه‌حل به سهم «ما» بیشتر توجه دارد. از این جهت رویکردی فعال، فنی و خردگرا برای حل مسائل در مدیریت رسانه به‌شمار می‌آید.

کتاب حاضر در چهارفصل به چیستی، چرایی و چگونگی ساخت برندسازی از رسانه می‌پردازد.

فصل اول کتاب جنبه استراژیک دارد و درباره چیستی و چرایی برندسازی از رسانه و همچنین فایده‌ها و پیامدهای آن برای مخاطبان، مدیران رسانه و فعالان این صنعت به بحث می‌پردازد. در پایان این فصل به موانع برندسازی رسانه در ایران اشاره شده است.

در فصل دوم به چگونگی ساخت برند رسانه پرداخته شده و طرح‌واره یک مدل عملیاتی برای برندسازی رسانه و فرایندهای حیاتی آن مطرح شده است.

بخش سوم شامل بخش‌هایی از نتایج یک پژوهش داخلی است و مشاوره‌هایی از جنس برند برای مدیران در آن ارائه شده است.

فصل چهارم به تجزیه و تحلیل موردی و آسیب‌شناسی چند برند قدیمی رسانه در ایران از جمله اطلاعات، کیهان، همشهری و شرق با ابزارهای مفهومی گوناگون می‌پردازد.

کتاب «برند رسانه» به عنوان منبعی سودمند و مفید برای مدیران رسانه‌های ارتباط‌جمعی، دانش‌آموختگان ارتباطات و برندسازی می‌تواند آنها را با نگرش و شیوه برندسازی در رسانه آشنا سازد.

چاپ نخست این اثر مهرماه سال 1397 در قطع رقعی، شمارگان 1000 نسخه و در 152 صفحه توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.



 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد