درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 18:19   

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی

  امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
  معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است
  مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان؛ جای خالی آموزش فرهنگ شهروندی در رسانه‌ای کرمان
  کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98
  نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد برگزار شد
  تسلیت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درپی درگذشت روزنامه‌نگار خبرورزشی
  پروژه نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور آماده‌سازی شد
  مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، درگذشت رضا طاهری را تسلیت گفت
  اوبر قابلیت Hourly را معرفی کرد
  تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35326صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 1 آبان 1397 - 23:28
انتشار اولین کتاب برندسازی رسانه در ایران
کتاب «برند رسانه؛ چیستی، چرایی و چگونگی»، نوشته آرش محبی، با مقدمه‌ای از دکتر محمد سلطانی‌فر، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب «برند رسانه؛ چیستی، چرایی و چگونگی»، نوشته آرش محبی، با مقدمه‌ای از دکتر محمد سلطانی‌فر، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کتاب «برند رسانه؛ چیستی، چرایی و چگونگی» از جمله آثار انگشت‌شمار علمی ـ عملیاتی است که در حوزه برند و برندسازی رسانه به رشته تحریر درآمده است. برند و برندسازی از مهمترین مباحثی است که در سه دهه اخیر در دنیا مطرح شده است و در کشور ما هم نزدیک به یک دهه از طرح آن در قالب نشست‌های علمی، حرفه‌ای و ترویجی می‌گذرد. در دنیای امروز ، برند، مهمترین سرمایه سازمان‌ها، از جمله سازمان‌های رسانه‌ای به‌شمار می‌رود. اما مدیران رسانه در ایران به دلایلی از وجود این سرمایه و مراقبت از آن غفلت می‌کنند. برخی تصور می‌کنند که برندها به‌طور خودجوش و بدون برنامه‌ریزی آنچنانی ساخته می‌شوند، غافل از آنکه برندهای بزرگ در یک فرایند کاملاً اندیشیده شده و با مرارت مدیران، مرور زمان و برنامه‌ریزی دقیق ساخته شده‌اند.

از طرف دیگر در کشور ما برندکُشی به یک رسم تبدیل شده است و نه تنها درباره ارزش این سرمایه بی‌همتا و هزینه‌های سنگین ساخت آنها غفلت وجود دارد، که در جهت تخریب و نابود کردن آن گام برداشته می‌شود.

نویسنده در بخش دیباچه کتاب بیان می‌کند که گرچه برندسازی برای تهدیدها و فرصت‌ها، نقش «دیگران» و عواملی مانند کمبود آزادی و... را به‌شمار می‌آورد، اما در طراحی فرایندها و ارائه راه‌حل به سهم «ما» بیشتر توجه دارد. از این جهت رویکردی فعال، فنی و خردگرا برای حل مسائل در مدیریت رسانه به‌شمار می‌آید.

کتاب حاضر در چهارفصل به چیستی، چرایی و چگونگی ساخت برندسازی از رسانه می‌پردازد.

فصل اول کتاب جنبه استراژیک دارد و درباره چیستی و چرایی برندسازی از رسانه و همچنین فایده‌ها و پیامدهای آن برای مخاطبان، مدیران رسانه و فعالان این صنعت به بحث می‌پردازد. در پایان این فصل به موانع برندسازی رسانه در ایران اشاره شده است.

در فصل دوم به چگونگی ساخت برند رسانه پرداخته شده و طرح‌واره یک مدل عملیاتی برای برندسازی رسانه و فرایندهای حیاتی آن مطرح شده است.

بخش سوم شامل بخش‌هایی از نتایج یک پژوهش داخلی است و مشاوره‌هایی از جنس برند برای مدیران در آن ارائه شده است.

فصل چهارم به تجزیه و تحلیل موردی و آسیب‌شناسی چند برند قدیمی رسانه در ایران از جمله اطلاعات، کیهان، همشهری و شرق با ابزارهای مفهومی گوناگون می‌پردازد.

کتاب «برند رسانه» به عنوان منبعی سودمند و مفید برای مدیران رسانه‌های ارتباط‌جمعی، دانش‌آموختگان ارتباطات و برندسازی می‌تواند آنها را با نگرش و شیوه برندسازی در رسانه آشنا سازد.

چاپ نخست این اثر مهرماه سال 1397 در قطع رقعی، شمارگان 1000 نسخه و در 152 صفحه توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.



 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است


  چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت


  دیپلماسی عمومی و سرمایه اجتماعی


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند


  مدیرکل جدید روابط عمومی شورای عالی استان‌ها منصوب شد


  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری


  چهار هدف مدیریت نمونه کارها


  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2