درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 18:56   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان
  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد
  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35314صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 آبان 1397 - 15:11
«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد
همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی ایران، تندیس طلایی این جشنواره به روابط‌عمومی بانک صادرات اعطا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی ایران، تندیس طلایی این جشنواره به روابط‌عمومی بانک صادرات اعطا شد.

به گزارش فصل تجارت، هیات داوران این جشنواره، به دلیل اجرای «کمپین اعتماد» با موضوع «صمیمیت، صداقت، صیانت و صلابت» در حوزه خدمات متنوع این بانک، روابط عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه طلایی دانست.


بنا براین گزارش، در این مراسم که از ١٠ روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت‌پذیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور تجلیل شد، روابط عمومی بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک خصوصی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، این بانک به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تاسیسش به پاس سال‌ها اعتماد مردم ایران زمین، کمپین «اعتماد» را از طریق ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی مختلف به اجرا گذاشت که بازخوردهای دریافتی حاکی از رضایت و خرسندی مخاطبان و جامعه هدف آن بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  زادروز نیویورک تایمز


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران