درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:05   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35294صفحه نخست » شنبه، 28 مهر 1397 - 15:30
برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به تعویق افتاد
دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی، خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی، خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به درخواست تشکلها و اتحادیه‌های صنفی حوزه رسانه‌های دیجیتال به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی به دلیل حضور در نمایشگاه تلکام به فاصله کمتر از دو ماه تا زمان اعلام شده برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.
 
 جواد موحد درباره تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: علیرغم اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال صورت گرفته بود و مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای حضور هفتاد سرمایه گذار خارجی در این نمایشگاه اقدام کرده بود اما به دلیل حضور اکثر فعالان این حوزه در مراسم باشکوه اربعین حسینی و همچنین برگزاری نمایشگاه تلکام کمتر از دو ماه قبل از زمان اعلام شده برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سال جاری و مشکلات مالی شرکت‌ها برای حضور در چند نمایشگاه با فاصله زمانی کم، به درخواست پنج تشکل و اتحادیه صنفی حوزه رسانه‌های دیجیتال ناچار به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه شدیم.
 
 وی افزود: تشکل‌های حوزه رسانه‌های دیجیتال و فعالان این حوزه درخواست‌ تغییر زمان برگزاری نمایشگاه را داشتند که ما در ابتدا به دلیل عدم همکاری مصلای تهران برای تغییر زمان نمایشگاه تلاش کردیم تا تشکلها و اتحادیه‌ها را برای حضور در زمان تعیین شده از سوی مصلای تهران قانع کنیم اما زمانی که متوجه شدیم که نظر بخش خصوصی تغییر نخواهد کرد، تصمیم گرفتیم در راستای حمایت از فعالان بخش خصوصی هم زمان و هم مکان نمایشگاه را تغییر دهیم.
 
 موحد ادامه داد: بر همین اساس ستاد اجرایی دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با توجه به درخواست‌ها و شرایط موجود، به منظور بهره‌برداری بیشتر موسسات، شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ محتوایی برای برگزاری باشکوه‌تر آن، تصمیم به تعویق زمان برگزاری این نمایشگاه و تعیین زمان و مکان جدید برای نمایشگاه دوازدهم گرفت.
 
 دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تاکید کرد: اکنون در حال رایزنی برای تعیین تاریخ جدید و محل برگزاری هستیم که در صورت تصویب نهایی زمان و محل برگزاری نمایشگاه برای علاقه مندان اعلام می‌شود و البته با توجه به محدودیتهای مصلای تهران برای برگزاری نماز جمعه از ابتدای آذرماه قطعا دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در مصلای تهران برگزار نخواهد شد و محتمل ترین گزینه محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد