درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 05:52   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35294صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 28 مهر 1397 - 15:30
برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به تعویق افتاد
دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی، خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی، خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به درخواست تشکلها و اتحادیه‌های صنفی حوزه رسانه‌های دیجیتال به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی به دلیل حضور در نمایشگاه تلکام به فاصله کمتر از دو ماه تا زمان اعلام شده برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.
 
 جواد موحد درباره تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: علیرغم اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال صورت گرفته بود و مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای حضور هفتاد سرمایه گذار خارجی در این نمایشگاه اقدام کرده بود اما به دلیل حضور اکثر فعالان این حوزه در مراسم باشکوه اربعین حسینی و همچنین برگزاری نمایشگاه تلکام کمتر از دو ماه قبل از زمان اعلام شده برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سال جاری و مشکلات مالی شرکت‌ها برای حضور در چند نمایشگاه با فاصله زمانی کم، به درخواست پنج تشکل و اتحادیه صنفی حوزه رسانه‌های دیجیتال ناچار به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه شدیم.
 
 وی افزود: تشکل‌های حوزه رسانه‌های دیجیتال و فعالان این حوزه درخواست‌ تغییر زمان برگزاری نمایشگاه را داشتند که ما در ابتدا به دلیل عدم همکاری مصلای تهران برای تغییر زمان نمایشگاه تلاش کردیم تا تشکلها و اتحادیه‌ها را برای حضور در زمان تعیین شده از سوی مصلای تهران قانع کنیم اما زمانی که متوجه شدیم که نظر بخش خصوصی تغییر نخواهد کرد، تصمیم گرفتیم در راستای حمایت از فعالان بخش خصوصی هم زمان و هم مکان نمایشگاه را تغییر دهیم.
 
 موحد ادامه داد: بر همین اساس ستاد اجرایی دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با توجه به درخواست‌ها و شرایط موجود، به منظور بهره‌برداری بیشتر موسسات، شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ محتوایی برای برگزاری باشکوه‌تر آن، تصمیم به تعویق زمان برگزاری این نمایشگاه و تعیین زمان و مکان جدید برای نمایشگاه دوازدهم گرفت.
 
 دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تاکید کرد: اکنون در حال رایزنی برای تعیین تاریخ جدید و محل برگزاری هستیم که در صورت تصویب نهایی زمان و محل برگزاری نمایشگاه برای علاقه مندان اعلام می‌شود و البته با توجه به محدودیتهای مصلای تهران برای برگزاری نماز جمعه از ابتدای آذرماه قطعا دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در مصلای تهران برگزار نخواهد شد و محتمل ترین گزینه محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز