درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:52   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35260صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 مهر 1397 - 23:14
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی حکمی جعفر پورفرجودی را به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی حکمی جعفر پورفرجودی را به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در حکم محمدرضا موسوی‌خواه به جعفر پورفرجودی آمده است: «با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب می‌گردید.


انتظار دارد با توجه به اهمیت این حوزه در شرکت، با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و شایسته، برنامه‌ریزی مناسب، اتخاذ سیاست‌های اطلاع رسانی مداوم، بهره‌گیری از تمام ابزار رسانه‌ای و فرهنگی و تعامل دائمی‌، مثبت و سازنده با اصحاب رسانه به منظور معرفی‌، حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اهتمام لازم را به‌عمل آورید.


همچنین با بررسی و تحلیل نظرها و دیدگاه‌های کارکنان، مشتریان، مسئولان، نخبگان و رسانه‌ها راهکارهای لازم به منظور افزایش تعامل مثبت در مجموعه شرکت، ارتباط با مردم، رسانه‌ها و مسئولان و رفع ابهامات احتمالی افکار عمومی در هر مورد اتخاذ و اجرا گردد.


بی تردید همکاری مجدانه همه مدیران و مسئولان ستادی و مناطق با روابط عمومی در زمینه ارائه اطلاعات و گزارش اقدامات و عملکرد مناطق و ستاد با بهره‌گیری از اصول روابط عمومی نوین نقش مؤثرتری در انعکاس به موقع و مطلوب فعالیت‌های شرکت خواهد داشت.


امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام تکالیف و وظایف محوله موفق و موید باشید.»


موسوی‌خواه در پایان از زحمات فاطمه کاهی در مدت تصدی مسئولیت رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران