درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 11:53   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35254صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 مهر 1397 - 15:23
قائم مقام وزیر علوم خبر داد: نقش روابط عمومی دانشگاهها در فضای تحریم
قائم مقام وزیر علوم در نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها بر استفاده روابط عمومی ها از پتانسیل‌های فضای مجازی تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام وزیر علوم در نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها بر استفاده روابط عمومی ها از پتانسیل‌های فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت علوم، عبدالرضا باقری، در نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور (مناطق ده‌گانه)، یکی از مهم‌ترین کارکردهای روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دوره جدید را «کمک به افزایش سرمایه‌های اجتماعی در مراکز آموزش عالی» دانست و بر ایجاد سرمایه‌های اجتماعی برای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور تأکید کرد.

وی اظهار داشت: برقراری ارتباط فعال بین دست‌اندرکاران دانشگاه‌ها با خانواده‌های دانشجویان، ذینفعان و سایر مخاطبان برای کمک به افزایش سرمایه‌های اجتماعی دانشگاه از مهم‌ترین اقداماتی است که روابط عمومی‌ها می‌توانند انجام دهند.

قائم مقام وزیر علوم بر استفاده از پتانسیل‌های فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید به جای بهره‌گیری صرف از روش‌های مرسوم از ظرفیت‌های موجود در فضای دیجیتال و مجازی بیشتر استفاده کنیم.

وی به نقش روابط عمومی‌ها در شرایط تحریم اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم با توجه به محدودیت‌ها و تنگناهای اقتصادی کشور، روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور باید با ایجاد فضای امیدواری از بروز یأس و ناامیدی و تضعیف روحیه در جامعه جلوگیری کنند.

قائم مقام وزیر علوم خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شفاف‌سازی امور و فعالیت‌ها در شرایط موجود به ایجاد آرامش کمک به سزایی می‌کند و این امر بر عهده روابط عمومی‌هاست.

باقری افزود: در شرایط تحریم یکی از رسالت‌هایی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دنبال می‌کند آن است که با کمک وزارتخانه‌های دیگر کالاها و قطعاتی که با توجه به شرایط تحریم در واردات آن دچار مشکل شده‌ایم شناسایی کرده و با کمک مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری به تولید «کالای باکیفیت ایرانی» کمک کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز