درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35241صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 مهر 1397 - 16:28
گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی، آینده پژوهان و سایر علاقمندان به صورت کارگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر فتوره چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ در مورد چالش های روابط عمومی در کشور توضیخاتی را بیان نموده و بر پیدایش روابط عمومی آینده نگر تأکید نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی، آینده پژوهان و سایر علاقمندان به صورت کارگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر فتوره چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ در مورد چالش های روابط عمومی در کشور توضیخاتی را بیان نموده و بر پیدایش روابط عمومی آینده نگر تأکید نمودند.


به گزارش شارا، سپس دکتر احمد مهدیان به عنوان مدرس کارگاه آینده پژوهی روابط عمومی با ترسیم نقشه راه آینده پژوهی روابط عمومی به تعریف آینده پژوهی و معرفی الگوریتم هستی شناسی ایده سناریو/فرنامه پرداخته و با تحلیل متقاطع کلان روندهای مؤثر بر صنعت روابط عمومی، سناریوهای آینده روابط عمومی را مورد انکشاف قرار دادند. براساس نتایج این کارگاه :

امروزه باتوجه به تغییرات پیچیده و نامطمئن محیطی، انواع مختلف سازمانها برای اطمینان از داشتن اعتبار و شهرت خوب در بین ذینفعان و جامعه نیازمند روابط عمومی روزآمد هستند.


اگر چه روابط عمومی مربوط به مدیریت ارتباط کلی هر سازمان با محیط اطراف است و روابط عمومی یک نوع تبلیغات نیست و محدود به بازاریابی هم نمیباشد، اما در طول دهه گذشته، با رشد اینترنت و باز کردن کانال های تجاری نامحدود، صنعت روابط عمومی به داده ها متصل شده و با ابزارهای هوشمند تجزیه و تحلیل و بکارگیری اطلاعات همراه شده است.


امروزه PR تحت تاثیر تحولات اجتماعی قرار گرفته، بنابراین باید برقراری ارتباطات دو طرفه با ذینفعان و حتی پرسنل سازمان خود را به صورت گفتگو به خوبی مدیریت نموده تا در مواجه با بحران فزاینده مشروعیت، اخلاق مدارانه اعتماد جامعه را حفظ نماید.


یافته ها نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی در فعالیت های PR هر ساله افزایش می یابد. و سیستم عصبی بشریت به عنوان یک مغز جهانی با اتصال موفق ۵۲ درصد از جمعیت جهان به اینترنت که می رود تا سال ۲۰۳۰ به ۹۳% برسد در راه تکمیل شدن است.

 

دکتر احمد، آینده پژوه در ادامه ضمن معرفی ماتریس سناریو پردازی چهار وجهی بر محور زمان با اسکن درونی صنعت روابط عمومی و تجزیه و تحلیل کلان روندهای عمده شامل شتاب ارتباطات و تغیرات اجتماعی چهار سناریوی محتمل پیش روی صنعت روابط عمومی را مورد انکشاف قرار دادند.

تصمیمات ما در مورد آینده بستگی به نقشه ذهنی ما از ساختار کیهانی زمان دارد. اگر ما آینده ای که بدنبال آن هستیم را هم اکنون ببینیم آنگاه می توان برای ساختن آن از امروز اقدام نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد