درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 01:20   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اقدامات بانک رفاه کارگران در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور/ اینفوگرافیک
  تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
  تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است
  بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از دفتر خبرگزاری فارس
  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی / رونمایی از طرح سفیران آب
  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد
  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی ها زمینه پویایی دستگاه های اجرایی را فراهم کنند
  شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35232صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 24 مهر 1397 - 09:35
نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی
این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بورس تحصیلی رو داینرز در سال 1993، روابط عمومی ضروری برای کلوپ بین المللی داینرز


این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.

 

 مشاوره سه سیاست کاری را در پیش گرفت:

ایجاد آگاهی در میان غذاخوری ها، هتل ها، رستوران ها و خبرگزاری های محلی داینرز و طرز کارش برای موسسات؛

قرار دادن داینرز در میان بهترین ها با ملاک سرآشپزان جوان و موسسات شان، و حمایت از موسسات به خاطر وفاداری شان؛

و سپس پرورش مهارت های آشپزی جوانان در سراسر بریتانیا.


وسیله ای که برای رسیدن به این هدف به کار برده شد بورس تحصیلی ملی بود که برای آشپزان بین 22 تا 27 سال در نظر گرفته می شد تا بدینوسیله بتوانند از طریق یک طرح آموزشی بی نظیر مهارت های خود را ارتقا بخشند.

 

بورس روداینرز موقعیتی است برای آموزش سه ماهه توسط میشلین سه ستاره در سراسر بریتانیا و بقیه نقاط اروپا، این در حالی است که نائب قهرمان از شانس آشپزی تحت نظارت یکی از برادران رو در لوگاوروش یا مهمانسرای واترساید برای دو هفته برخوردار می شود.


مخاطبان اینگونه تعریف شدند:

رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها، آشپزها، اصناف رستوران ها، مثلاً صنف رستوران های سوهو، کالج های آشپزی، عرضه کنندگان و سازمان های مربوطه مثل وج وود.


پروژه از ماه سپتامبر همراه با درج خبر بورس تحصیلی در طول زمستان در خبرگزاری های بازرگانی آغاز شد، و سپس داوران قضاوت را در رقابت های نیمه نهایی در 3 مارچ و نهایی در 23 مارچ انجام دادند.

 

انعکاس خبر در خبرگزاری های محلی، رادیو و تلویزیون و خبرگزاری های بازرگانی فوق العاده وسیع بود.
 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی


  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید


  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی