درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 05:50   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35232صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 24 مهر 1397 - 09:35
نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی
این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بورس تحصیلی رو داینرز در سال 1993، روابط عمومی ضروری برای کلوپ بین المللی داینرز


این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.

 

 مشاوره سه سیاست کاری را در پیش گرفت:

ایجاد آگاهی در میان غذاخوری ها، هتل ها، رستوران ها و خبرگزاری های محلی داینرز و طرز کارش برای موسسات؛

قرار دادن داینرز در میان بهترین ها با ملاک سرآشپزان جوان و موسسات شان، و حمایت از موسسات به خاطر وفاداری شان؛

و سپس پرورش مهارت های آشپزی جوانان در سراسر بریتانیا.


وسیله ای که برای رسیدن به این هدف به کار برده شد بورس تحصیلی ملی بود که برای آشپزان بین 22 تا 27 سال در نظر گرفته می شد تا بدینوسیله بتوانند از طریق یک طرح آموزشی بی نظیر مهارت های خود را ارتقا بخشند.

 

بورس روداینرز موقعیتی است برای آموزش سه ماهه توسط میشلین سه ستاره در سراسر بریتانیا و بقیه نقاط اروپا، این در حالی است که نائب قهرمان از شانس آشپزی تحت نظارت یکی از برادران رو در لوگاوروش یا مهمانسرای واترساید برای دو هفته برخوردار می شود.


مخاطبان اینگونه تعریف شدند:

رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها، آشپزها، اصناف رستوران ها، مثلاً صنف رستوران های سوهو، کالج های آشپزی، عرضه کنندگان و سازمان های مربوطه مثل وج وود.


پروژه از ماه سپتامبر همراه با درج خبر بورس تحصیلی در طول زمستان در خبرگزاری های بازرگانی آغاز شد، و سپس داوران قضاوت را در رقابت های نیمه نهایی در 3 مارچ و نهایی در 23 مارچ انجام دادند.

 

انعکاس خبر در خبرگزاری های محلی، رادیو و تلویزیون و خبرگزاری های بازرگانی فوق العاده وسیع بود.
 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز