درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35176صفحه نخست » دوشنبه، 30 مهر 1397 - 10:06
رونمایی از چهار کتاب روابط عمومی در کنفرانس روابط عمومی
همزمان با برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ 30 مهر ماه ۹۷، مراسم رونمایی از چهار کتاب "مجموعه مقالات کنفرانس"، " ارتباطات و روابط عمومی"، "روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای"و "تکریم ارباب رجوع" که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ 30 مهر ماه ۹۷، مراسم رونمایی از چهار کتاب "مجموعه مقالات کنفرانس"، " ارتباطات و روابط عمومی"، "روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای"و "تکریم ارباب رجوع" برگزار شد.
 

کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی"

 کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان  در 234 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با عنوان «خلاقیت، نوآوری و تمایز» در 19 آذر ماه 1396 در تهران برگزار گردید.

 

گفتنی است علاوه بر سخنرانی‌های گوناگونی که در این کنفرانس ایراد شدند، مقالات متعددی نیز برای این کنفرانس ارسال شد که از میان آنها تعداد 11 مقاله انتخاب و در این کتاب منتشر گردیدند.

 

کتاب "ارتباطات و روابط‌عمومی" (دیدگاه‌ها و راهبردها)

کتاب ارتباطات و روابط‌عمومی (دیدگاه‌ها و راهبردها) تالیف دکتر حسن بشیر توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 

 این کتاب در 376 صفحه تالیف شده و در خصوص ارتباطات و روابط عمومی، توصیه ها و مطالب کاربردی ارزشمندی ارایه می کند.

 

کتاب "روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای"

انتشارات کارگزار روابط عمومی، چاپ اول کتاب "روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای"، نوشته دنیس ال ویلکاکس و لارنس نولت را با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران در 287 صفحه منتشر و روانه بازار کرد.
 

این کتاب نتیجه پیشرفت‌های بسیار در زمینه معرفی حرفه روابط عمومی است. در این کتاب، شیو‌ه‌های مختلف نوشتاری و رسانه‌ای با دید متعارفی در اختیار دانش پژوهان قرار می‌گیرد تا آ‌نها بتوانند با ارتقای آن به عرصه حرفه‌ای جهان امروز قدم بگذارند.

 

کتاب "تکریم ارباب رجوع"

کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.

 

همچنین در این مراسم چهار کتاب «سناریونگاری در روابط عمومی»، "دستورالعمل قطعی سال 2018 برای اهداف و نتایج کلیدی (OKRs)"، «تحلیل گفتمان رسانه های جهان» جلد دوم و کتاب «مطالعات میان فرهنگی» تالیف دکتر حسن بشیر نیز رونمایی شد.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد