درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35175صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 22:42
کتاب: رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی
کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان در 234 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان  در 234 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با عنوان «خلاقیت، نوآوری و تمایز» در 19 آذر ماه 1396 در تهران برگزار گردید.

 

گفتنی است علاوه بر سخنرانی‌های گوناگونی که در این کنفرانس ایراد شدند، مقالات متعددی نیز برای این کنفرانس ارسال شد که از میان آنها تعداد 11 مقاله انتخاب و در این کتاب منتشر گردیدند.

فهرست مقالات
مقدمه
مقاله اول: خلاقیت؛ استعدادی قابل پروش در افراد و سازمان‌ها
اصغر مشبکی - کاوه تیمورنژاد
 

مقاله دوم: جایگاه خلاقیت درعملکرد سازمان‌ها و توسعه جامعه
مهتاب ربیعی
 

مقاله سوم: رویکردهای نوین اجرایی خلاقیت و نوآوری در سازمان
محمد نعمتی گودرزی
 

مقاله چهارم: خلاقیت در مدیریت
فاطمه شهرزاد بخشایش
 

مقاله پنجم: خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
سید مهدی گلستان هاشمی
 

مقاله ششم: خلاقیت و نوآوری در روابط‌عمومی
علیرضا فولادی
 

مقاله هفتم: ماهیت خلاقیت در روابط‌عمومی
سید رسول آقاداوود
 

مقاله هشتم: نقش فناوری‌های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط‌عمومی‌ها
محمد جواد محسن زاده
 

مقاله نهم: ایده خلاق و ارایه یک الگوی کاربردی: بایسته‌ها و ساز و کارهای جریان‌سازی خبری در روابط‌عمومی
افشین محمدی
 

مقاله دهم: نقش رسانه در ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری
لیلا سپاسگزار - شهناز هاشمی
 

مقاله یازدهم: راهکارهای توسعه خلاقیت‌های کارآمد در روابط‌عمومی
حسن بشیر
 

مقاله دوازدهم: ظرفیت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی جدید و رسانه‌های اجتماعی: با تاکید بر اخبار جعلی
سعید رضا عاملی

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4124

 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد