درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مهر 1397 - 11:19   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است

  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است


ادامه ادامه مطلب دو

دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه

  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار جعلی در بستر رسانه‌های اجتماعی
  خرید دینار توسط زائران اربعین حسینی از طریق پیام رسان "بله"
  واگذاری 43 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران
  معرفی کتاب مجموعه مقالات کنفرانس روابط عمومی/ خلاقیت و نوآوری
  اجزا و عناصر خلاقیت
  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ برای جذب رسانه ها
  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ شرکت خدمات تخصصی جهانی ارتش بریتانیا
  هشت نکته برای بالا بردن امنیت در خریدهای آنلاین
  انتصاب رییس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران
  واحدهای برتر بانک رفاه در حوزه خدمت رسانی مورد تجلیل واقع شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35174صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 مهر 1397 - 18:02
مدیرعامل بیمه پارسیان: شرکتهای بیمه تبلیغات مشارکتی داشته باشند
مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاع رسانی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت‌های بیمه ایجاب می‌کند تا برای تولید صدای واحد در صنعت بیمه در پی اجرای سیاست تبلیغات مشارکتی باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاع رسانی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت‌های بیمه ایجاب می‌کند تا برای تولید صدای واحد در صنعت بیمه در پی اجرای سیاست تبلیغات مشارکتی باشیم.
 
 هادی اویارحسین که در نشست شورای هماهنگی مدیران
روابط عمومی بیمه در شرکت پارسیان سخن می گفت، افزود: تبلیغات در بسیاری از موارد اگرچه از طرف یک شرکت بیمه انجام می‌شود، اما نتایج آن تنها برای یک شرکت نیست و لازم است سیاست تبلیغات یکپارچه و جنرال را دنبال کنیم.
 
 وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی روابط عمومی شرکت‌ها در قالب طرح های مشارکتی و هماهنگ قطعاً دارای جامعیت اجرایی خواهد بود، زیرا کارهای بیمه دارای جامعیت است و از آنجا که محتوا عمدتاً عمومی است، شیوه تبلیغات و اطلاع ‌رسانی نیز می‌تواند به همین صورت باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «پیر سالینجر» روزنامه نگار آمریکایی


  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


  هواوی گران‌ترین گوشی جهان را عرضه می‌کند


  دیدار اعضای کمیته اجرایی نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با رئیس شورای اسلامی شهر سمنان


  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود


  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


  برگزاری انتخابات سراسری خانه‌های مطبوعات


  روزنامه‌نگاری خاندان ذکاء‌الملک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد